Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-09, 23:54   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av Raffen, her.

Hva med noe slikt?

Kjære Tine.

Jeg må først få takke for at du lager så mange bra, varierte og gode produkter. Og vanligvis står opplevelsen av produktet i stil med forventningen. Dette er desverre ikke tilfelle med produktet Creme fraiche. På denne pakken er det bilde av en kokk med sur munn, i tillegg står det at produktet ikke egner seg til slanking. På grunn av dette, forventet jeg selvfølgelig å bli gretten, sur og feit av å spise creme fraiche. Dere forstår kanskje min skuffelse da jeg oppdaget at dette ikke er tilfelle. Jeg blir derimot svært glad av den gode smaken og ganske så lykkelig fordi kiloene renner av etter at jeg begynte med creme fraiche og de andre helfete produktene dine som du mener ikke egner seg til slanking.

Jeg vil derfor anmode deg om å sette deg inn i de senere forskning på området og endre designet på pakkningene slik at det kommer en advarsel om at disse produktene kan, om de ikke kombineres med karbohydrater, føre til gode matopplevelser, sunnere og slankere kropp med jevnere blodsukker, og derav påfølgene godt humør.

Mvh
osv...

Da var mail sendt, med bilde av boksen deres som vedlegg

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 00:30   #27
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Finnes det lettvariant av creme fraiche?

Selvfølgelig!
Det merkelige er vel at det tok dem så lang tid

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 00:39   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Selvfølgelig!
Det merkelige er vel at det tok dem så lang tid

Djees ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 02:33   #29
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Siterer Arne Brimi: " Det fins berre EIN rumme." (Eller noe sånt) Med andre ord: Lettrømme er tull. Lett crème fraîche er også tull. Det fins ikke LETT - altså med mindre fett - utgaver, da er det et helt annet produkt, og hvem vil ha det?

Og tenk dere bare følgende: potetsalat uten poteter! Brød uten mel! Eller vent litt. . .

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 08:02   #30
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

haha

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 08:57   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det er litt rart at meieriene ikke henger seg med på LCHF-bølgen.

De er eid og styrt av staten, og må nok forholde seg til det staten mener er rett og riktig. Tror vi hadde hatt større suksess om vi drev litt lobbyvriksomhet hos Synnøve da

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 09:00   #32
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Finnes det lettvariant av creme fraiche?

2 lettvarianter faktisk: lett og ekstra lett!

Her er en liste, dog for øyeblikket uten bilder... ) over de nye produktene. De er i små bokser mener jeg å huske, halvparten av den vanlige: http://www.tine.no/page?id=27&key=157905

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 09:29   #33
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Mail sendt, med noen tilfø*elser ang SANS serien som inneholder så sjukt m*e sukker og som markedsføres som slankemat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 09:55   #34
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Egentlig burde helseministeren fått et par brevbomber også... Han stiller seg jo åpen til Snåsamannen, så hvorfor skulle han ikke vurdere noe så viktig som reelle årsaker til de store helsekøene her i Norge?

Tror kanskje jeg skal skrive et par mailer, jeg også.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 11:53   #35
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Åh- dette var spennende folkens!!
Kan ikke dere som skriver mailer legge ut mailadressene dere skriver til, så skal jeg hive meg på jeg også (forhåpentligvis alle her inne!!)

Jeg tenker også på å lage en underskriftskampanje der alle som har gått ned i vekt, og fått helsegevinst av å gå på lavkarbo kan skrive under på.. når vi er tilstrekkelig mange på lista kan vi sende den til forskjellige instanser..

Enig med at Synnøve kanskje er mer gira på å øke omsetningen sin ved å satse på "spesialefelt" enn Tine. Tine er som sagt tidligere her kjøpt og betalt av mattilsynet/helsedirektoratet og andre "hyggelige" instanser som alle jobber sammen for å holde oss syke og feite :/ men vi burde legge en slagplan hvordan opplyse det norske folk om denne fantastiske måten å endre livet sitt på!!

Tenk alle "med-tjukkaser" som kanskje kunne blitt "med-tynnasser" og sunne og friske attpåtil!!

__________________
Delmål:

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 16:58   #36
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Svar fra tine!

Dette kom i dag:

Sitat:

TINE Crème Fraîche Original - merking

Så hyggelig at du liker Tine Crème Fraïche! Men det er beklagelig dersom du
opplever merkingen til TineKokken som misvisende.

For å gi forbruker valgmuligheter finnes det i Crème Fraîche-serien tre
naturelle varianter: original, lett og ekstra lett. Lett Crème Fraîche har
ca 50 % mindre fett enn original var, mens ekstra lett har ca. 50% mindre
fett enn lettvarianten. Dette er grunnen til at vi valgte å merke Crème
Fraîche Orginal på den måten vi har gjort, men det kan selvfølgelig endres.
Et sunt og variert kosthold kan settes sammen på mange måter, og det er
ingen fasit på hva som er rett måte å slanke seg på. Alle matvarer, og
selvsagt også Crème Fraïche, kan inngå i et sunt og variert kosthold. Det
er mengden og sammensetningen av det totale kostholdet det kommer an på. En
del kostholdstyper/dietter baserer seg på høyt inntak av fett og protein,
og lavt inntak av (særlig lettopptagelige) karbohydrater. For tilhengere av
denne typen kosthold, som for mange har vist å gi effektiv vektreduksjon,
inngår ofte smør, rømme og Crème Fraîche.

Norske myndigheter jobber for å redusere inntaket av fett, mettet fett og
tilsatt sukker i befolkningen, slik at norsk kosthold blir mer i tråd med
de offisielle kostholdsanbefalinger (hvor inntaket av fett, mettet fett og
tilsatt sukker er for høyt i fh til anbefalt). Dette er de samme elementene
som Verdens Helsorganisasjon har utpekt som problematiske. Regelverk om
matmerking blir følgelig utformet med dét som mål å redusere disse
stoffene. Det vil foreksempel si at betegnelsen "lett" er regulert i
lovverket. (Se gjerne egen post om bruk av begrepet "lett" på
Sunnhetsbloggen vår:
http://sunnhet.wordpress.com/2009/06...er-lett-maten/ ).

Med andre ord: Når det gjelder selve merkingen på Crème Fraîche og
Sans-produktene mener vi at den er slik regelverket tilsier. TineKokkens
uttalelse om at Crème Fraïche ikke egner seg til slanking er i tråd med de
offisielle kostanbefalingene. Men du har helt rett i at kokkens kommentar
kan virke noe malplassert når det er så mange mennesker som opplever at
denne typen produkter egner seg godt ved vektreduksjon. Vi får nok ta en
ekstra runde på denne, og se om TineKokken kanskje bør være litt mindre
kategorisk i fremtiden...

Det er flott at vi har observante forbrukere, vi trenger slike innspill
slik at merkingen på produktene blir så bra som mulig!

Vennlig hilsen
Klinisk ernæringsfysiolog
Kirsti Wettre Brønner

Ernæringsrådgiver
TINE BA
FoU Senter

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 17:18   #37
mini me
Medlem
 
mini me sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 52
Innlegg: 63
mini me er på en erverdig vei

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Jøss! Dette var da et overraskende positivt og "open minded" svar må jeg si.
Etter denne uttalelsen fra Tine, henger jeg meg på lasset om at det kan være lettere å påvirke Synnøve.
Ellers synes jeg tråden var morsom og motiverende.

__________________
Startdato: 03.07.2009



All is well and getting weller.
mini me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 17:44   #38
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Wow
Veldig bra tråd, ja

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 17:55   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Jøss, ja! Overraskende bra svar

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 21:54   #40
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Norske myndigheter kan aldri gå med på å anbefale lavkarbo. Tenk på alle arbeidsplassene fremstilling av bearbeidet mat skaper. Hvis alle begynner å spise rene, ubearbeidete produkter så ville en hel rekke arbeidsplasser gå tapt og dermed mindre verdiskapning. Ville vel vært bare tine som ville overleve og knapt nok de.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 23:46   #41
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Hm. Anne Sofie på Sunnhetsbloggen er faktisk ikke negativ til mettet fett.
http://sunnhet.wordpress.com/author/bioann/

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 00:01   #42
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

Norske myndigheter kan aldri gå med på å anbefale lavkarbo. Tenk på alle arbeidsplassene fremstilling av bearbeidet mat skaper. Hvis alle begynner å spise rene, ubearbeidete produkter så ville en hel rekke arbeidsplasser gå tapt og dermed mindre verdiskapning. Ville vel vært bare tine som ville overleve og knapt nok de.

Jeg tror det kanskje ville vært motsatt. Tenk alle NYE arbeidsplasser det ville krevd om man hadde gått mer over til lavkarbo-kosthold. Tine hadde måttet endre på produktene sine, lage nye produkter til forbrukerne og markedsført seg litt annerledes. Det ville krevd ny kreativitet, og nye hoder for å få en helomvending. Om de slutter å avfette produktene sine, eller slutter å tilsette sukker, tror jeg ikke særlig andre enn sukkerindustrien ville tapt penger.

Vi ville fått behov for mer melk, flere melkebønder, flere meierier, flere i transportbransjen for å frakte melk, flere gårdbrukere, flere slakterier, flere kjøttprodusenter, nye matprodusenter og mer nytenking i matindustrien.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 00:06   #43
mini me
Medlem
 
mini me sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 52
Innlegg: 63
mini me er på en erverdig vei

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.


Vi ville fått behov for mer melk, flere melkebønder, flere meierier, flere i transportbransjen for å frakte melk, flere gårdbrukere, flere slakterier, flere kjøttprodusenter, nye matprodusenter og mer nytenking i matindustrien.

Kjenner at jeg liker denne tanken!
*setter meg i drømmemodus*
Tenk om... vi sluttet å dumpe så mye god mat, fikk drikke fetere melk, halverte importen av hvete, sukker og ris... tenk så mange nye og spennende treningssentere man må få i gang for alle lavkarbo folka som vil ha annerledes trening?
mmmmm god tanke

__________________
Startdato: 03.07.2009



All is well and getting weller.
mini me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:18   #44
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Men tenk på toro og stabburet som lever av å lage supper, gryteretter, pizza med mer. De måtte slutte med det.

Hvis vi spiser rent så vil bonden kunne levere rett til butikken, evt via ett slakteri. I dag går det fra bonden til slakter, til bearbeider som bearbeider det videre. Minst ett ledd ville blitt borte.

Vi ville kanskje fått flere bønder som produserer kjøtt og grønnsaker men færre som produserer korn.

Meieriet ville nok kanskje fått mer, men de måtte jo slutte med lettproduktene og det krever mer innsats å jo mer bearbeidet maten er.

Transport, det som blir transportert av ferdigprodukter ville jo falt bort.

Jeg er helt sikker på at vi ville miste arbeidsplasser hvis "alle" begynte å spise lavkarbo så jeg tror det ligger mye politikk i dette.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:21   #45
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

Vi ville kanskje fått flere bønder som produserer kjøtt og grønnsaker men færre som produserer korn.

Stort sett alt korn som produseres i Norge går til dyrefor, og det vil det jo fortsatt være ett minst like stort behov for.
Raps er vel omtrent det eneste som brukes lokalt til mat, det går til olje.

Forøvrig ville i sluppet å se utviklingen som er i danmark og sverige hvor flere og flere kornåkre overtas av maisproduksjon.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 12:07   #46
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Kjempetråd dette her

He, he med mange humoristiske innslag

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:49   #47
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Og tenk på alle de stakkars ernæringsfysiologene, slankepulverprodusentene, Grete Roede-kursholderne og så videre som mister jobbene sine! Huffameg!
Nei, jeg vet ikke helt, jeg. Mulig jeg er naiv, men dersom utviklingen går til mer bevissthet rundt et rent kosthold, så vil dette ta så lang tid, at nye stukturer i arbeidslivet vil dannes i prosessen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:37   #48
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Dette var en gøy tråd. Ikke værst med så bra svar heller! (:

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:53   #49
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Jeg fikk også tilbake et sånt standardsvar, hvor det var slengt på en setning om at SANS-produktene er i henhold til statens anbefalinger. Jepp, kjempebra med anbefalinger om å spise masse mat med 6-10% sukker, mennesker har virkelig brukt for sukker hver eneste dag.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 14:28   #50
jlafra1
Nytt Medlem
 
jlafra1 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kongsberg
Alder: 43
Innlegg: 2
jlafra1 er ny på veien

Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!

Skrev dette i dag, jeg.

Synes det er langt på tida at dere fjerner "Egnes ikke til slanking" på høyere fett produktene deres. Det finnes nå mange typer slanking, og dine produkter brukes av svært mange som lever lavkarbolivsstil og blir/er slank og sunn. Dessuten har folk snakket om disse dumme Creme Fraiche begere i over 2 år! Kom igjen! Med mindre du vil heller at alle vi som spiser lavkarbo dropper dine produkter? Hvis ikke dere som selger de produktene har mot til å si at de kan brukes som en del av et sunt kosthold, hvem nå skal gjøre det for dere??

jlafra1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza, Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Creme Fraiche-kveldskos tarante Lavkarbo generelt 4 20-07-09 23:02
Creme Fraîche-grøt SusieBlues Middag 10 20-07-09 12:26
Laks m/creme fraichè og feta Michelin Middag 5 08-03-09 12:49
Kan jeg bruke cc istedet for creme fraiche? benam Spørsmål om matvarer og oppskrifter 17 22-02-09 19:26
Creme fraiche og rømme Albertine Spørsmål og svar 17 16-11-05 10:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no