Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan man spise for mye fett?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-09, 12:17   #1
bobbla
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 77
bobbla er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Kan man spise for mye fett?

Og hva skjer da? Er så forvirret med dette fettet og stresser en del rundt det, er redd for å få i meg for lite... Tenkte jeg skulle kjøpe denne cocosaoljen på tirsdag... Så om jeg da tar et pr teskjeer med dette hver dag + steker maten i meierismør, bruker litt fløte og seterømme i maten så burde vel det være ok?

__________________




bobbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 12:36   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Kan man spise for mye fett?

Daglig inntak av fett skal vel ligge på ca 140 - 200 gr. Det er faktisk ganske mye.....Cocosa er et ypperlig produkt i så måte....
Hvis du søker på fett + Danish vil du sikkert finne en tråd hvor Danish har skissert opp hvor mye fett vi trenger - målt i spiseskjeer....kjempebra! Ikke alltid like lett å se for seg disse grammene alltid....lettere i ss.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 12:37   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise for mye fett?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....are#post507201

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 12:38   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Kan man spise for mye fett?

Forresten - til ditt første spm.....hva skjer om vi får i oss for mye fett? Ikke så mye - det overflødige kommer bare ut med avføringen - på en ganske "løs" måte får en si....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:54   #5
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise for mye fett?

Anbefales ikke med for mye fett nei, det fikk jeg engang og måtte løpe som en gærning inne på kjøpesentret for jeg måtte sånn på do. Men da var jeg hekta på frokostpannekaker og brukte sikkert ca en halv boks smør på en dag elns.. så det skal en del til ja, har aldri skjedd flere gang

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:47   #6
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man spise for mye fett?

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

Anbefales ikke med for mye fett nei, det fikk jeg engang og måtte løpe som en gærning inne på kjøpesentret for jeg måtte sånn på do. Men da var jeg hekta på frokostpannekaker og brukte sikkert ca en halv boks smør på en dag elns.. så det skal en del til ja, har aldri skjedd flere gang

Dette var faktisk enormt beroligende å lese!!! (Misforstå meg rett) Går å er konstant redd for å få i meg for mye fett

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:51   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise for mye fett?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Dette var faktisk enormt beroligende å lese!!! (Misforstå meg rett) Går å er konstant redd for å få i meg for mye fett

Dette er en av grunnene til at man bør sette seg inn i lavkarboretningen man vil følge FØR man begynner Hvordan skal man kunne gjøre det "riktig" med senkede skuldre om man egentlig ikke vet hva man gjør?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:58   #8
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man spise for mye fett?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Daglig inntak av fett skal vel ligge på ca 140 - 200 gr. Det er faktisk ganske mye.....Cocosa er et ypperlig produkt i så måte....
Hvis du søker på fett + Danish vil du sikkert finne en tråd hvor Danish har skissert opp hvor mye fett vi trenger - målt i spiseskjeer....kjempebra! Ikke alltid like lett å se for seg disse grammene alltid....lettere i ss.

Ja 200 gram fett er ganske mye, tenkt at i kremfløte er det 38 gram fett i 100 gram vare. Vi måtte drikki nesten 6 dl fløte for å fått i oss den mengden... Men, jeg har bekymret meg for å få i meg for mye fett, å jeg tror ikke jeg er alene

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan man spise for mye fett på ketolyse? MoaMoa Spørsmål og svar 20 17-07-11 23:25
Kan man spise for mye fett? KrissiFontaine Spørsmål og svar 3 07-10-07 13:32
Kan jeg spise for mye fett? Lollypop! Ketolysekuren 4 18-09-07 12:02
Må man spise mye fett? Lollypop! Ketolysekuren 5 28-08-07 17:48
MÅ man spise så mye fett? villebill Ketolysekuren 4 18-05-07 15:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no