Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvordan stramme opp huden?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-09, 10:49   #1
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Hvordan stramme opp huden?

etter at kiloene forsvinner så blir det mer og mer hengemage!! hvordan få strammet opp denne?? noen som har noen gode råd å komme med til meg? er ikke pent.. og vil så gjerne stramme den opp igjen! det samme gjelder jo forsåvidt puppene også... huff og huff!

hva gjør dere andre? eller er det bare jeg som har dette problemet....

hjelp....

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 13:12   #2
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

etter at kiloene forsvinner så blir det mer og mer hengemage!! hvordan få strammet opp denne?? noen som har noen gode råd å komme med til meg? er ikke pent.. og vil så gjerne stramme den opp igjen! det samme gjelder jo forsåvidt puppene også... huff og huff!

hva gjør dere andre? eller er det bare jeg som har dette problemet....

hjelp....

Trening, trening, trening!

Ellers så er det en (dyr) behandling som heter endermologie, som jeg sikler litt etter. Det er den eneste behandlingen som er godkjent av FDA (amerikanske myndigheter) som kan behandle cellulitter. Men det hjelper også på å stramme opp hud, forbedre arr og visstnok en del annet. Skal gjøre det selv, når jeg har gått ned litt til, ford både mage og lår er like middelaldrende som resten av meg og vil bære preg av vekttap.

Jeg er ikke så tilhenger av kirurgi, så da må problemet bli et virkelig og reelt funksjonelt problem før jeg går til det skritt.

  Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:18   #3
Mellow82
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sandvika
Innlegg: 2
Mellow82 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Tro det eller ei, men det finnes en krem som er fantastisk !!
Den strammer huden veldig og "hjelper" cellulitene å pakke snippsekken..

Den heter Body Creator fra Shiseido. Fåes på parfymeri.
Kjøp serumet på krukke og en tube med kroppspeeling i samme serie med samme navn.. Jeg har brukt dette noen uker nå samtidig som jeg har gått ned i vekt på ketolyse. Blitt anbefalt av flere venninner, og tenkte at jeg skulle prøve. Den er litt dyr, men det virker.
Krukken koster 590 og skrubben i underkant av 500.
Men det er verdt det

Du får også kjøpt en krem i samme merke til brystene, men den har jeg ingen kjennskap til..

Og så klart, trening =)
Lykke til

Mellow82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:19   #4
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Vet ikke om det stemmer men mener å ha hørt engang at puppene taper ca 20 g, pr kg kroppsvekt som forsvinner.
Mvh grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:28   #5
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Vet ikke om det stemmer men mener å ha hørt engang at puppene taper ca 20 g, pr kg kroppsvekt som forsvinner.
Mvh grovsnus




Det er det morsomste jeg har hørt Nesten iallefall..

Da skulle jeg hatt innoverpupper for lengst isåfall.. Men det har jeg ikke

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 09:01   #6
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Det var da bra at jeg har hørt feil
Men pupp er da nydelig uansett størrelse og fasong

Mvh Grovsnus
Ha en fin pupp

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 09:03   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Jeg må desverre ty til kirurgi, da jeg har gått ned såpass mye at magen ikke ser ut. Jeg skjønner ikke helt hvordan trening skal få vekk store vedheng når det ikke er muskler i huden, men små vedheng/bittelitt løshud kan nok fikses ved at muskelmassen øker og "fyller ut" huden, eller noe sånt. Jeg satser hvertfall på det når det gjelder rumpa, lårene og annet, men magen og muligens også puppene MÅ tas kirurgisk siden problemet der er såpass stort. Har ikke lyst, men kan heller ikke gå rundt med en slik mage, den hemmer meg både fysisk og psykisk. Jeg kan ikke hoppe, da rister den slik at det gjør veldig vondt. Jeg passer ikke klærne skikkelig fordi jeg egentlig bruker størrelse 38 men må opp i 40 for å klare å SITTE når jeg har på meg buksene, og da blir de løse og ekle i lårene, så stort sett ender jeg opp med å bruke 38 og heller ta det ubehaget jeg får når jeg sitter. Festlig.
Men det er jo verdt vekttapet uansett, og jeg får jo bukplastikken dekket.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 09:23   #8
meksiko
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: telemark
Innlegg: 67
meksiko er på en erverdig vei

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Trening er det som må til her,spesielt kondisjonstrening. Hvis man har veldig mye overflødig fett,er d desverre ikke annet enn kirurgi som hjelper.
Fettsuging,eller i verste fall bukplastikk. Heftige saker,men sånn er d bare.

meksiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 00:04   #9
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av meksiko, her.

Trening er det som må til her,spesielt kondisjonstrening. Hvis man har veldig mye overflødig fett,er d desverre ikke annet enn kirurgi som hjelper.
Fettsuging,eller i verste fall bukplastikk. Heftige saker,men sånn er d bare.

Hjelper lite med trening, hverken kondisjon eller styrke, når huden som henger er skikkelig daukjøtt! Veldig mye overflødig fett slanker vi jo bort...
Kirurgen får være grådig

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:11   #10
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Hvordan stramme opp huden?

huff og huff.. jeg får smøre meg med tålmodighet og håpe at den "strammer" seg opp litt etterhvert... trening er jo kjekt for så mye annet!! så jeg fortsetter med dvd mine og rockeringen i allefall!
så får vi se hva som skjer når jeg har nådd målet mitt!!
er jo ikke noe kjekt med en mage som henger langt nedover heller om man er så heldig å bli slank ellers mener jeg!!
men da vet jeg i allefall at det dessverre ikke er noe å gjøre med det enn så lenge...

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:35   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Vann er viktig for elasiteten i huden

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:04   #12
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Og et kosthold med rikelig med Omega3 og vitamin E så vidt jeg har forstått + sikkert alt annet av vitaminer, mineraler og antioksydanter. Men mirakler er det vel ikke noe som utretter

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 12:19   #13
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vann er viktig for elasiteten i huden

Alfa Omega!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 13:52   #14
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Merker også til huden nå, spesielt på puppene. De har begynt å bli farlig små og oppå de slenger huden.
Not a pretty sight
Det rare er at jeg føler meg mindre attraktiv nå enn for snart 30 kg siden, sikkert fordi jeg har litt mer bevist på meg selv og at eg i bunn og grunn ser bedre ut. Tar bare litt tid før hodet følger med
Jeg tenker også på huden som kommer på armene, synes det er grusomt lite fint og tror jeg heller vil fjerne hud der enn på magen faktisk. Iallefella i første omgang, så ta mage og pupper etterpå

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 13:55   #15
Summergirl
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 93
Summergirl er på en erverdig vei

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Noen som har erfaring med endemologi ? Skal visstnok stramme opp hud og minske cellulitter. Men kanskje er det bare humbug det også.
Noen som har prøvd ?

__________________


Summergirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 16:44   #16
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Med store vektap må nok kirugi til. Ellers så mener jeg at jeg hørte en gang at det tok f. eks magen 3 år å krympe inn etter en fødsel. Nå har jeg to fødselr bak meg, og en overvekt, så jeg har slapp hud på magen, ikke så fin nei, men jeg har troen på at huden fortsatt kan krympe inn, og jeg lar det hele enda avvente. Det er uansett ikke så ille at jeg trenger kirugi, men puppene derimot- de burde kanskje fylles med noe en dag, når jeg kommer i mål med alt.

Jo yngre enn er, jo større fordel har man. Og når en går ned gjennomsnitlig 0,5- 1 kg i uka, så burde også huden klare å holde tritt, dersom da ikke vektapet er veldig stort.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:21   #17
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Her henger den dessverre så mye etter 2 svangerskap, at det er kun en lege og en kniv som kan rette opp skaden

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 18:40   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vann er viktig for elasiteten i huden

Jepp, og det å ikke røyke. Røyker man mister man mye elastisitet, så røykere har mye større sjanse for å få løshud.

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.


Jo yngre enn er, jo større fordel har man. Og når en går ned gjennomsnitlig 0,5- 1 kg i uka, så burde også huden klare å holde tritt, dersom da ikke vektapet er veldig stort.

Ja, jeg gikk jo ned ganske raskt, de første 30 kiloene forsvant på 3 måneder, og med et vekttap på 10 kg i måneden er det ikke rart jeg ser ut som en Michelinmann noen har stukket hull på.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 22:53   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

med et vekttap på 10 kg i måneden er det ikke rart jeg ser ut som en Michelinmann noen har stukket hull på.

Heller det enn en michelinmann ingen har stukket hull på vel

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 07:58   #20
Supermia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 7
Supermia er på en erverdig vei

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Det tar alltid litt tid for huden å følge etter i en sånn prosess, hudceller skal skiftes osv.. Hvis det er "daukjøtt" som henger er det nok mest sannsynlig at en operasjon av overflødig hud må til som flere andre sier her. Det går desverre ikke an å trene bort løs hud. Man anbefaler alltid å vente å se hvordan akkurat din hud oppfører seg før man tyr til skrittet med operasjon. Jeg vet om mange som har vært inne på Nobel Clinicen for å få fjernet "siste rest" med kjempe resultat...så det finnes alltid en løsning

__________________
Lev hver dag som om den skulle være din siste
Supermia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 16:09   #21
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Jeg har vært litt negativ til strammingstiltak, enten de er kirurgiske eller med kremer. Har liksom tenkt at det er helt ok at man ser hvor gammel jeg er.

Men etter å ha sett hals-/hakepartiet på et digitalbilde som ble tatt i dag, er jeg kommet på andre tanker! Fytterakkern som jeg ser ut! Rynkete kalkunhals med grevinneheng i breddeformat!

Her må noe gjøres, og jeg lurer på om jeg må spare til den derre Shiseido-kremen som Mellow82 skriver om. Kan den hjelpe på et sånt område - det er jo ikke akkurat cellulitter?

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 22:03   #22
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Hei! eg har no gått ned 12kg, og har begynt på noke som heiter bailine! det er strøm-impuls trening, som strammer opp huden! Bailine har vert i norge i 40 år, og blir brukt av bla. NASA, for å hindre muskelsvinn i rommet! eg har hatt 26timar, og har krympa 82cm!!!!! eg kjenner at eg har stramma megen masse, og har faktisk ein finare figur no, enn før, sjølv om eg er tyngre enn eg har vert tidligare!! :-)
det finst sikkert ein behandlingsstad i nærheita av deg, dersom du undersøker!!
det koster ein del, men er verdt det!!

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 22:30   #23
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Heller det enn en michelinmann ingen har stukket hull på vel

Haha ja, du har helt rett i det. :knegg: Dette kan jeg jo skjule under klærne, men å skjule 135 kg under klærne høres litt vel optimistisk ut.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 23:04   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Hei! eg har no gått ned 12kg, og har begynt på noke som heiter bailine! det er strøm-impuls trening, som strammer opp huden! Bailine har vert i norge i 40 år, og blir brukt av bla. NASA, for å hindre muskelsvinn i rommet! eg har hatt 26timar, og har krympa 82cm!!!!! eg kjenner at eg har stramma megen masse, og har faktisk ein finare figur no, enn før, sjølv om eg er tyngre enn eg har vert tidligare!! :-)
det finst sikkert ein behandlingsstad i nærheita av deg, dersom du undersøker!!
det koster ein del, men er verdt det!!

Etter over 100 timer på Bailine (er en tråd om det her inne et sted) måtte jeg likevel under kniven, og har ikke angret et sekund!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 23:36   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Ja, problemet med Bailine er at det er veldig mange som ikke får noen som helst effekt og da er det sure penger å kaste ut av vinduet altså. En operasjon kan man få dekket og da får man et mye mer garantert resultat enn ved Bailine, og må man betale operasjonen selv er man allikevel mye mer garantert et bra resultat for en relativt billig penge i forhold til det å kanskje kaste bort tusener på ingenting.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan stramme opp huden? smil! Trening 14 12-08-09 10:44
Huden faller av, mer og mer Stupedama Fysisk og mental helse 8 25-11-08 14:27
Huden og håret ... Tone-G Generell diskusjon 25 12-06-08 08:53
Hva med huden? gullahar Ketolysekuren 3 26-04-08 16:06
stramme opp huden? MonicaA Spørsmål og svar 0 21-07-07 13:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no