Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vil høre mer om dere!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-07, 19:19   #1
kristweh
Medlem
 
kristweh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 97
kristweh er på en erverdig vei
Smile

Vil høre mer om dere!

hei og hopp alle sammen... har akkurat kommet meg inn på sidene og virker som en super side!!!!!

har begynt på ketolyse kuren.litt morro at torkil jobber i arendal siden jeg er derfra.så dvd filmen
ble anbefalt denne kuren av svigermor...(hun har ikke prøvd den selv men kjenner noen som har gjordt det..)mandag(27/8) og føler den fungere greit..min mann startet også da ,men sluttet 3 dager etter siden han hadde kraftig diare og veldig vondt i magen.

er veldig interresert i å høre mer om dere.

Hvor lenge dere har gått på kuren...
Virker den? Hvor mange kilo ned?

håper å høre fra dere.....

kristweh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 19:38   #2
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: vil høre mer om dere!!!!

Hei.
Jeg heter Ellie og er 24 år. Er gift med en herlig mann, og sammen har vi en nydelig datter på 8 mnd.
Jeg har akkurat startet på ketolyse.
Det passer vist ikke så bra for meg siden jeg bare skal ned 6-9 kilo, men det hadde ikke kroppen min høre så jeg har gått ned 3,5 kilo på 3 uker.
Vil ned 3-6 kilo til nå.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 19:39   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: vil høre mer om dere!!!!

Kuren virker!

Jeg gikk ned 20 kg fra våren til sommeren i fjor og har holdt meg siden. Lever selvfølgelig lavkarbo enda siden man aldri kan gå tilbake og spise den maten man gjorde før.. det var jo den som gjorde meg overvektig

Velkommen hit og lykke til

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 21:17   #4
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: vil høre mer om dere!!!!

Hei på deg, kuren virker

De to første uken gjorde jeg en del feil, men så fikk jeg hjelp og råd herfra. Så min kur startet ordentlig mandag 20 august og fra da av har jeg gått ned 5 kg og inn noen cm her og der Lykke til

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Til dere som vil spare penger på røyk...! mofe Generell diskusjon 30 09-02-07 12:06
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no