Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Vedlikeholdsdietten Når du har nådd idealvekten din fortsetter du på vedlikeholdsdietten resten av livet. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
![]() |
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt?Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt?Tror vi er endel her inne som er på vedlikehold, eller på de siste "kosmetiske" kiloene. Grunnen til at vi går ned i vekt på lavkarbo, vil jeg tro, er at det er et gunstig kosthold som balanserer kroppen og dermed vekten. Mange av oss trener mye, jeg trener ashtanga yoga ("power yoga") to ganger i uken.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt?Hva med Lindberg? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: -
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt?Lindberg, Lutz eller Atkins' vedlikehold tror jeg kan være verdt å sjekke ut. Jeg kjenner folk som lever lavkarbo uten å ha behov for å slanke seg, men gjør det mer som en næringsvettig måte å spise på som gjør at de sover bedre, er mer våkne, i det hele tatt er i bedre form. Go natural, sier bare jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) | vintage | Ketolysekuren | 79 | 02-08-07 18:42 |
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? | bikini | Lavkarbo generelt | 11 | 22-05-06 12:14 |