Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag? Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Hjelp, er det ødelagt ?Har bakt dette brødet
Når jeg skar det opp, var det mørkt på utsiden men lyst inni, så det ser ikke ut som det er stekt...
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, er det ødelagt ?Om det ikke er ferdigstekt så ville jeg forsøkt å hive det inn igjen.. Du kan jo ikke spise det om det er rått |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hjelp, er det ødelagt ?Jeg prøvde det, men det ble ikke noe særlig bedre og knall hardt
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, er det ødelagt ?Nå vet jeg ikk hvor "vått" brødet ditt ble. Men om du skjærer det opp før det er avkjølt vil det virke litt rått i midten, uten at det betyr at det er rått eller ikke ferdig. Du måla det blir helt avkjølt, da får det en annen konsistens og får "satt" seg litt.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal | Kristian | Livets lyse side | 15 | 05-10-08 23:39 |
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? | bikini | Lavkarbo generelt | 11 | 22-05-06 12:14 |