Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Innbakt torsk

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-09, 09:34   #1
susasa_s
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 55
susasa_s er ny på veien

Innbakt torsk

Etter jul fant jeg ut at det var på tide å begynne å spise seg ut av fryseren. Hos meg ligger der en del fiskefileter. Jeg er oppvokst med saltet stekt fisk eller saltet kokt fisk.. men litt potete.. Fant ut at det må nå gå ann å lage litt mer spennende retter..

Jeg tok frem aliminiumsfolien, delte opp i store biter, og skjærte fisken i passe stykker.
På folien la jeg smør, krydder, litt rødløk, hvitløk og purreløk. La fisken over og litt mer krydder.
Pakket dette inn og la denpå stekepannen på høyeste varme mens jeg ventet på at ovnen skulle stige til 250- 300 grader. La fisken så inn i ovnen i ca 10 til 15min.

Serverte dette med frisk salat og min samboer fikk også potetbåter Smakte kjempegodt

__________________

susasa_s er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 10:17   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Innbakt torsk

fisk er godt ja!
En saus av creme fraice og litt rognebærgele, rosepepper og salt er ogspå nydelig til rød fisk.
Eller wok..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Torsk i form! Cilo Middag 3 14-02-12 17:25
Torsk og rekecurry Lisbeth Middag 12 04-09-11 19:11
Innbakt paprika med kjøttdeig og ost Chubby`s wife Middag 29 25-01-11 00:06
Kylling med innbakt ost Hege_ Middag 6 06-03-08 12:57
Tilbehør til torsk..? mofe Middag 5 24-05-05 20:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no