Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei alle sammen! Nå starter jeg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-12, 09:48   #1
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Hei alle sammen! Nå starter jeg

Var her for noen år siden, da som SallySykebil. Noe vann har rent i havet siden da, så nå er jeg Babalotta og kjører ikke lengre sykebil. Men når jeg går på vekta står det 113 der, så noen minner har man jo

Har de siste årene forsøkt meg på babylaging sammen med min bedre halvdel. Vektreduksjon har derfor ikke vært pri 1, iom at jeg ikke har hatt noen fysiske plager knyttet opp mot vekta. Men nå har jeg gjennomgått abort nr 5, og fått påvist antistoffer (det er fortsatt ikke vektrelatert), som gjør at neste skritt vil bli assistert befruktning. I påvente av at den prosessen skal komme i gang har jeg tatt tak og har en plan om å bli mamma igjen i en noe lettere kropp, om et år eller to.

Som nevnt, jeg har vært her før, gikk ned ca 17 kg høsten 2007. Men de, pluss ca 17 til er altså tilbake. Målvekta i første omgang er 99, som skal nås innen 1. mai. Deretter legger jeg opp til en mer moderat nedgang, og sannsynligvis noe høyere karbnivå. Men ketolyse først altså.

Har rota litt rundt her uten å skrive ettpar dager, og fant et tips om diett.no. Noen andre med erfaring? Har registrert meg der, og det ser veldig greit ut. Liker løsninger som gjør verden lettere, og jeg som suger i matte gir gjerne fra meg jobben med å regne og telle karbohydrater, fett og proteiner =)

Også lurte jeg, har dere tips om steder jeg kan få tak i reelle og gode erstatninger for feks tacolefser og/eller andre erstatningsprodukter uten karb.? Jeg tåler slikt greit i forhold til vektnedgang, og kjekt å ha på lur når man blir møkklei, som en forandring. Men det jeg fikk tak i for 5 år siden når jeg forsøkte, det smakte papir med en innslag av never.

Håper vi får en fin og lett(ere) vår sammen

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:10   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hei alle sammen! Nå starter jeg :-)

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:22   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hei alle sammen! Nå starter jeg :-)

Velkommen (tilbake)
Tortillalefser ja. Kan absolutt anbefale Mama Lupes. Normalt har jeg kjøpt på Netrition.com Har fått 10 pakker for akkurat under 200,-, men frakten er så dyr at prisen blir omtrent den samme som å kjøpe i Norge

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:37   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hei alle sammen! Nå starter jeg :-)

Masse lykke til!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 11:26   #5
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei alle sammen! Nå starter jeg

Takk!
Har nå bestilt noen småting fra den norske siden som Dietta linka til, så får vi se om det faller i smak :-)

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no