Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Får jeg i meg nok?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-07, 09:53   #1
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Får jeg i meg nok?

Jeg begynte på ketolyse i juli, men gikk bare ned tre kg på like mange mnd. Da spiste jeg etter boka og slet virkelig med å finne ut hva jeg kunne spise, hva jeg måtte ligge unna og hvor ofte jeg kunne ete.

Så hadde jeg en pause (ferie med påfølgende matforgiftning så det gikk i mye banan og loff).

Begynte på igjen med nilling, kun kjøtt og grønt to uker, siden utvida jeg med egg, deretter ost, og så rømme. Har stoppa der, spiser kun kjøtt, grønt, egg, ost og rømme. Ligger unna alt av bakst, nøtter, søtningsmidler, baconsvor (liker det foresten ikke), fløte. Og jeg spiser to, max tre ganger for dag( er ikke sulten mer). Regna ut at i kalorier ligger jeg jo godt over 2000 for dag, så noen sultegrense er jeg jo ikke i nærheten av. Men nå først går jeg ned. Har faktisk gått fra 98 til 90 på 5 uker. Trives med det jeg kan spise, og savner egentlig ingenting.

Men jeg lurer på om jeg kan få mangler av noe slag? Får jeg i meg nok? Er det noe essensiellt jeg går glipp av nå? Har tenkt og fortsette slik som dette frem til jul, i håp om å nå 85 til da.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 11:07   #2
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Får jeg i meg nok?

Regner da med at du tar de tablettene som er påkrevd også?

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 11:13   #3
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Får jeg i meg nok?

Jepp, forsøker å være flink, men noen misser blir det. Men jo, jevnt over får jeg de i meg.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no