Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Klagetråd #1

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-11, 20:48   #1
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Klagetråd #1

Så noen foreslo en klagetråd, og det var jammen en god idé! Det må jo være lov å klage litt med god samvittighet innimellom, uten å føle seg utakknemlig!

Min klage: Alt for mye å gjøre på alt for kort tid! Angst! Også gir stresset meg hodepine, som igjen gjør det vanskeligere å lese til eksamen... Og i min desperasjon etter å komme inn på drømmestudiet har jeg sunket så dypt at jeg har meldt meg opp i norsk muntlig! Dvs, pensum fra alle tre årene på vgs, og det er helt ufattelig uinteressant! Visste du forresten at Wildenvey solgte uhorvelige mengder diktsamlinger mens Olaf Bull ikke gjorde det? Nei? Det gjorde ikke jeg heller, og jeg var lykkelig uvitende!

Men samtidig er det litt vanskelig å se trist på ting, jeg har det egentlig fantastisk! Skal jo gifte meg med verdens beste mann om en måned! Og all den unyttige kunnskapen jeg får nå kan jo komme til nytte under en pubquiz- finale? Det er lov å håpe

Klar, ferdig, klag! (Men det er jo lov å se lyst på ting og da!)

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 21:06   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Klagetråd #1

Da skal jeg klage VELDIG mye over at mannen bestemte seg for å få betennelse i foten AKKURAT denne uken som jeg har nattevaktuke OG skal begynne på min første praksis! Kunne han virkelig ikke tatt det neste uke??

Det hadde i utgangspunktet vært helt greit for meg, men hvor skal jeg putte ungen?

__________________

Sist redigert av nellie : 11-04-11 kl 21:11.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 21:22   #3
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Klagetråd #1

leser og til eksamene. har 4 snart. er på høgskole. skal få tid til det, barna, mannen, huset,hage, jitt jobb, trening og slankekur som ikke gå så bra akkurat nå. men det går over. er jo snart sommer

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 21:48   #4
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Klagetråd #1

I dag har det bare vært en møkkadag, enkelt og greit.

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:01   #5
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Klagetråd #1

Møkkadag ja!
- Tannverk, tannlegeskrekk, dårlig råd...
- Slankingen går til h...... for tiden Ikke nedgang. Sprakk i helgen og det reparerer vel intet heller...
- Sykdom overalt rundt meg
- Altfor lenge til ferien!
Vel, det var det for i dag. Ketolysen min går ikke så bra. Det er vel det kjipeste akkurat nå. Men jeg prøver litt til og holder hodet hevet. Håper å være i ketose igjen i morgen og da er det nazi-ketolyse på meg heretter!

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:04   #6
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klagetråd #1

Jeg tror nok jeg nærmer meg ketose. For jeg har *** vondt i hodet. Hadde det i begynnelsen forrige gang jeg startet. I dag har jeg prøvd å spise lavkarbo en uke. Har hatt to dager inn i mellom som var litt karb-rike. Men nå skjønner jeg at det er alvor.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:13   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Klagetråd #1

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Da skal jeg klage VELDIG mye over at mannen bestemte seg for å få betennelse i foten AKKURAT denne uken som jeg har nattevaktuke OG skal begynne på min første praksis! Kunne han virkelig ikke tatt det neste uke??

Det hadde i utgangspunktet vært helt greit for meg, men hvor skal jeg putte ungen?

Pokkers mannfolk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:16   #8
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Klagetråd #1

MØKKAVÆR!! JEG VIL HA VÅR!!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:29   #9
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: Klagetråd #1

dårlig i magen!!!

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:44   #10
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Klagetråd #1

Forbaskede drittunger! Sånn, der var det sagt.

(Sliter med jobben innimellom)

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~

Sist redigert av Kitsu : 11-04-11 kl 22:49.
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:54   #11
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Klagetråd #1

kvalm, vondt i hodet, deprimert, sliten

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 07:39   #12
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Klagetråd #1

Hvorfor i huleste HELV.. må älskling være på kurs i Sverige denne uka som vi skal flytte????? Liker ikke og være aleine om alt....

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 10:56   #13
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Klagetråd #1

Har nådd ett platå i vektnedgangen og det irriterer meg... på 3 uker har jeg gått opp 1 kilo.

Vet ikke om det er partystopper eller om jeg er overfølsom for kh (altså lav kh-grense for å være i ketose). Har gitt litt f*** i stixa da dette har ført med seg mye stress og jeg fikk anbefalt å drite i stixa, men kanskje jeg bør begynne å dobbeltsjekke ketosen igjen...

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:12   #14
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Klagetråd #1

Hvorfor i huleste er det så lenge til lønning? Vil ha noe ordentlig mat NÅ.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:02   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Klagetråd #1

Lønning smønning. Jeg fikk lønning i dag og det er bare småkroner igjen! %€#"!##€

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:15   #16
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Klagetråd #1

Klagetråd passer meg utmerket nå...det meste går egentlig til helvete..Så da har jeg så innmari lyst sjokoladekake

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:21   #17
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klagetråd #1

Irriterer meg at jeg har gått opp 1,5 kilo i helga, enda mer irriterende er det at jeg har holdt meg til dietten, det er kansje det sukkerdrie smågodtet, men at det skulle gi slikt utslag......føler at jeg går ett skritt frem og 2 tilbake konstant. Er så lei av å sloss med de kiloene.....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 17:07   #18
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Klagetråd #1

Er så utrolig drittlei av å føle meg så alene jeg Og i dag så er det ekstra ille..... Har jo barna.. Hund og 2 marsvin har jeg også. .Men jeg savner voksenkontakt.. jeg savner venner og ikke minst så savner jeg en kjæreste.. Jeg er så utrolig drittlei av å sitte alene her kveld etter kveld.. Jeg får mere oppmerksomhet fra gutter nå etter at jeg har tatt av noen kilo, men ingenting seriøst. det er bare tull og fjas, og jeg er så lei av å ikke kunne treffe på noe seriøst.. Har lyst til å bare gi opp hele kostholdet og proppe i meg masse godteri. Hvem bryr seg om hvordan jeg ser ut lell?? Alene er jeg uansett...
Har bare 50% stilling på jobben, noe som er altfor snaut for meg og ungene...

Deppedag.......

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 17:35   #19
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klagetråd #1

Oi. Dette blir min nye favorittråd.

300 kroner igjen på konto, fri for medisin snart, irritert fordi jeg er en svaking som spiser sjokoladeboller og spiser smågodt, savner mamma og familien, hater at farfar i USA er syk og at min dustesøster ikke tar hensyn til meg og fri fra jobben-styret mitt, så jeg får dratt med henne over Atlanter'n. Hater at jeg har fire eksamener foran meg som jeg vet kommer til å gå på tverke, for å si det mildt. Hater hater hater! Og ja, jeg hater hodepine og at jeg plutselig begynte pumpe ut blod fra nesa foran hele kjøpesenteret i stad. Jaja, bedre det enn å tisse på seg.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:50   #20
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klagetråd #1

her er det drittvær og jeg har blitt forkjøla
nå har jeg riktignok sluppet billig unna i vinter. første vintern min jeg ikke har leddsmerter og er forkjøla hele tiden med influensa rundt juletider. sikkert ketosen som er bra for meg. men sprakk på en softice i solsteken i byen i går og noen timer etter det fikk jeg vondt i håndleddene og knærne og ble bråforkjøla. leddene er bra igjen nå da, men f... ta den forkjølelsen
ja- også er jeg blakk!!!

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:45   #21
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Klagetråd #1

Har mye å gjøre, men får ikke gjort noe. Mange avgjørelser å ta, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Er sint på megselv, frustrert og er ikke kommet i arbeid. Vekten står stille og jeg savner noen å dele sorger og gleder med.
Terapauten min er bortreist til over påske, må støvsuge hjemme og det regner ute.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:06   #22
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: Klagetråd #1

Motivasjonen er helt på bunnen nå! Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å holde meg til ketolyse før etter påske altså.. Sånn er det bare! Jeg hadde ikke lyst på noe lavkarbo mat i dag, så jeg har gått sulten! Å da ble jeg så gretten at jeg sprakk skikkelig! Å jeg føler meg forferdelig fordi jeg sprekker hele tiden, men jeg er ganske sikker på at jeg klarer det etter påske, for da er det ingen godis-høytider på en stund! Å dessuten har jeg ikke godislyst når det er varmt ute, så da har jeg trua på at det skal gå bedre!

Ellers er oppvaskmaskinen vår ødelagt, og vinduet på soverommet er halvveis knust! Ingen av de har vi råd til å fikse! Oh my good!! Give me a break! Det er noe dritt å ikke ha penger

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:46   #23
you`re beautiful!
Medlem
 
you`re beautiful! sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 56
you`re beautiful! er på en erverdig vei

Sv: Klagetråd #1

Frustrert! Det er ikke lett å gå på ketolyse når man ikke kan lage mat! Ødelagt mat for fire hundre kr siden i går bare fordi jeg er en taper på kjøkkenet så i dag har jeg gått uten mat og føler meg helt kake... aawh kake, vil ha!

__________________
you`re beautiful! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Ketolyse-åpen for forslag og tips:) Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:24   #24
lillefixen
Juniormedlem
 
lillefixen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 38
Innlegg: 49
lillefixen er på en erverdig vei

Sv: Klagetråd #1

Denne tråden passet jammen perfekt idag!

Jeg har to eksamener i slutten av mai som jeg ikke har begynt å lese til ennå. Tar studiet over nettet og det er så himla vanskelig å motivere seg til å komme igang når man ikke har forelesninger å gå til eller medstudenter å jobbe sammen med.

I tillegg så vingler frem og tilbake ang. hva slags kosthold som er lurest å holde seg til. Den ene dagen tenker jeg at jeg vil spise ketogent og drite i å telle kalorier, neste dag får jeg for meg at kroppen min trenger mer karbohydrater siden jeg trener mye, og dagen etter der gir jeg blanke faen og stapper i meg allslags dritt som selvsagt fører med seg at jeg etter noen måneder med vingling har lagt på meg flere kilo. Angst!

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne gå tilbake til å være totalt uvitende om kosthold. Jeg blir så stresset av å tenke på det hele tiden. Ignorance is definitely bliss!

lillefixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 10:35   #25
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klagetråd #1

Har funnet ut at jeg hater det offentlige sykehuset! Og privatsykehuset! Og regjeringen! Og legen min! Til helvete med dem alle!

Og så er jeg drittLEI av å gå rundt sykemeldt, selv og jeg har begynt på aktiv sykemelding, og det på tross av at jeg bare blir verre av å gjøre det! Arrg!

Puh, godt å få det ut. Sånn nå skal jeg være glad igjen

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ute av proporsjon. Dagens klagetråd MonaLita Ketolysekuren 32 04-02-11 13:31
Klagetråd - jeg gir nesten opp! Yatta! Spørsmål og svar 26 19-07-10 09:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no