Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Løk- lukt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-08, 11:57   #1
m19
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tromsø.
Alder: 34
Innlegg: 36
m19 er på en erverdig vei
Question

Løk- lukt?

Jeg har nå gått på ketolyse i ca 2 uker. Men nå de 2 -3 siste dagene har jeg merket en sånn ekkel løk-lukt av meg selv. Hva i alle dager kommer dette av? Jeg spiser jo ikke noe løk i det hele tatt, jeg liker jo ikke løk engang. Er det noe galt med meg? :P

m19 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 12:09   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Løk- lukt... ???

helt normalt...det er ketoner som gjør det vel. Du finner masse om dårlig ånde og anna her inne om du søker..hehe..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 12:17   #3
m19
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tromsø.
Alder: 34
Innlegg: 36
m19 er på en erverdig vei

Sv: Løk- lukt... ???

men d er ikke ånden det lukter løk av da.. jeg klarer ikke helt finne ut hvor lukta stammer fra. den bare er her lissm:P
du sier det er ketoner som gir lukta? jeg trodde ketoner ga aceton lukt, ikke løk-lukt?

m19 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 12:18   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Løk- lukt... ???

kan vel være individuelle variasjoner.? Men kroppen kan "utsondre" det og, ikke bare ånde

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 12:22   #5
m19
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tromsø.
Alder: 34
Innlegg: 36
m19 er på en erverdig vei

Sv: Løk- lukt... ???

Mulig det ja Jeg får vel bare venne meg til denne ubehagelige lukta da... :P
Takk for svar, Luringen

m19 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 12:34   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Løk- lukt... ???

pleier også å gå over...men kan jo hende du spiser mye av noe..? Hvitløk, kål, bønner...? Eller no anna? Sink tar lukt, ta tilskudd og kjøp sugetabletter på apotek?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ovnsbakt løk ... Smaksopplevelse! Sivensvans Middag 16 10-09-09 14:52
Løk og lavkarbo mocca75 Spørsmål og svar 4 25-06-08 20:52
Sei i form m ferske tomater og løk Sivensvans Middag 0 08-04-08 09:18
Holdbarhet på løk? Sugarpill Spørsmål og svar 4 25-10-07 11:31
Stekt løk Tingeling Lavkarbo generelt 2 21-10-05 14:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no