Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juni 2012

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-12, 10:05   #76
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

Hei alle sammen ,sånn ca tre uker er gått og jeg føler meg veldig bra.
Hvordan går det med dere ?

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 11:00   #77
KristinaS
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 7
KristinaS er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Så bra at du føler deg bra Lich! Ingenting er bedre enn det.

Har selv hatt noen tunge dager og spist ting jeg ikke burde (quiche og is), så i dag var ikke en oppløftende dag på vekta. Så jeg har bitt tennene sammen og er på den igjen. Føler meg akkurat nå veldig sulten og har lyst på alt mulig rart. Heldigvis er det snart lunsj (har laget en god salat i dag).

...men jeg vet at kroppen min er litt småteit og at jeg bare ikke må gi opp.

KristinaS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:29   #78
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Jeg har fra 7 mars til nå gått ned 15 kg på ketolyse Det er jjeg veldig glad for. Også spiser jeg utrolig mye god mat.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:34   #79
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Her går det veldig bra I går gikk jeg på fjellet i 2 timer, og jeg fører opp det jeg spiser på diett.no. Merker jeg har lite energi for tia, men vet at det går over. Matlysten er heller ikke på topp, men sånn er det når kroppen venner seg til dette, så jeg tar det med ro og tar dagene som de kommer Resultatene av min første uke er bedre enn forventet, så jeg er i strålende humør!

Jeg koser meg

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:36   #80
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Jeg har fra 7 mars til nå gått ned 15 kg på ketolyse Det er jjeg veldig glad for. Også spiser jeg utrolig mye god mat.

Så herlig! Bra innsats!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:44   #81
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Her går det veldig bra I går gikk jeg på fjellet i 2 timer, og jeg fører opp det jeg spiser på diett.no. Merker jeg har lite energi for tia, men vet at det går over. Matlysten er heller ikke på topp, men sånn er det når kroppen venner seg til dette, så jeg tar det med ro og tar dagene som de kommer Resultatene av min første uke er bedre enn forventet, så jeg er i strålende humør!

Jeg koser meg

Imponert over at du orker å gå i fjellet. Jeg merker at jeg har mindre energi til trening og kan bli veldig svimmel hvis jeg ikke tar det med ro, så jeg trener ikke noe særlig nå, selv om jeg faktisk har LYST av og til. ... Underlig

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 13:53   #82
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av KristinaS, her.

Har selv hatt noen tunge dager og spist ting jeg ikke burde (quiche og is), så i dag var ikke en oppløftende dag på vekta. Så jeg har bitt tennene sammen og er på den igjen. Føler meg akkurat nå veldig sulten og har lyst på alt mulig rart. Heldigvis er det snart lunsj (har laget en god salat i dag).

...men jeg vet at kroppen min er litt småteit og at jeg bare ikke må gi opp.

Når jeg føler meg sulten så går jeg å spiser,har lovet meg selv at jeg ikke skal sulte meg,det er så demoraliserende.
Sansynligvisvis går jeg da ned litt saktere,men det er ikke så viktig for meg,jeg vil også ha krefter til å løpe to til tre ganger I uka og da må jeg spise en del har jeg funnet ut.

I begynnelsen av ketosen var det et blodslit å løpe,nå går det bedre.

Så flinke dere er alle sammen ,blir helt imponert jeg.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 18:11   #83
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Juni 2012

Så greit med en oppsummering!

Har også holdt på i over tre uker nå, og kjenner at kroppen fungerer godt på ketose. Har fått trent litt, tok litt hardt i den ene dagen, gangsperre i to dager etterpå, men det er helt greit! Trenger å røske litt i skrotten

Vurderer å søke om bukplastikk, har akkurat lagt ut et innlegg om det hvor jeg ber om tips og råd, og kjenner det tar opp mye av tankene. Har gått og grublet over det i så mange år at nå må jeg gjøre noe!

Det jeg synes kan være vanskelig er å spise ute. Har ofte spist lunsj ute i det siste, og det går greit, men jeg synes det er litt tiltak. Dårlig utvalg, mye brødmat, osv. Og så er det helt feil tid for meg å spise på! Jeg spiser stort sett brunch ved 11-tiden og middag ved 17-tiden, og da er lunch helt feil. Men dette er det bare tull å klage på egentlig, det er bare et lite hjertesukk fra en med for mye fritid for tiden... 2 måneder til skolestart er lang tid!!!

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 18:35   #84
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

[quote=ElisaT;1358660]

Vurderer å søke om bukplastikk, har akkurat lagt ut et innlegg om det hvor jeg ber om tips og råd, og kjenner det tar opp mye av tankene. Har gått og grublet over det i så mange år at nå må jeg gjøre noe!

Hei ElisaT har du prøvd å søke på bukplastikk her på forumet?Det gjorde jeg og kom opp mange tråder med mye erfaring .

Kirurgi er vel ikke noe man kaster seg utti hvis det ikke er strengt nødvendig,men virker som mange har svært gode erfaringer.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 18:43   #85
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Hei ElisaT har du prøvd å søke på bukplastikk her på forumet?Det gjorde jeg og kom opp mange tråder med mye erfaring .

Kirurgi er vel ikke noe man kaster seg utti hvis det ikke er strengt nødvendig,men virker som mange har svært gode erfaringer.

Jeg fant bare masse gamle tråder om det, ingen "up to date". Greit å høre med noen som har gjort det i det siste!

Enig at kirurgi ikke er noe å ta lett på, men dette har jeg tenkt på så lenge, og det preger så mye av min hverdag at nå må jeg få sjekket det

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:24   #86
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Juni 2012

Hei

Her går det så det suser. Prøver å ikke la kuren få så stor del av livet mitt. Jeg vet hva jeg kan spise, og jeg spiser kun det.

Vi griller en del, og da griller jeg mye grønnsaker sammen med kjøtt. Har ikke en eneste gang siden 1. juni spist annen middag en familien. Det er jeg som handler og som lager mat og jeg legger det opp slik at vi spiser det samme. Jeg velger bare bort potet, ris og annet jeg ikke kan spise.

Har målt med stick 2 ganger, og da var det utslag på begge.

Jeg har ennå ikke målt og veid ennå, så jeg har egentlig ikke peiling på hvordan det går. Føler ikke så mye endring i energi egentlig. Hadde mer energi forrige gang husker jeg.

Var på løpetur på 1 time og 10 minutt her om dagen hvor de første 19 minuttene var opp ett bratt fjell. (Stoltzekleiven ) Er veldig sur i beina når jeg begynner økten. Det går som regel over.
Å gå i trapper er ganske tøft. Lårene stritter i mot.

Tenkte å veie og måle i morgen.

Helgen blir tøff. Jeg skal på fotballcup med laget jeg trener i helgen. Vi skal bo på skole med fellesmåltid. Kan ikke tenke meg at det er spesielt lavkarbo-vennlig. Må nok prøve å ha med forskjellig mat og spise det kaldt. Noe kjøtt, kan jo kjøpe nygrillet kylling på butikken på lørdag. Det går seg nok til. Har ikke så lyst til å ta en pause nå mens kroppen kanskje er i ferd med å få opp dampen.

Igjen; litt om alt. :-)

Aragorn

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:37   #87
mailen
Medlem
 
mailen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 61
mailen er ny på veien

Sv: Juni 2012

Jeg hadde en kakesprekk i går, etter nesten to uker i ketose. I kveld satt jeg å tenkte på båtisen ungene har i fryseboksen. Det var nesten jeg tok en, men så fant jeg ut at jeg skulle sjekke om jeg var i ketose igjen. Det var jeg heldigvis, for det ga meg motivasjon til å ikke ta den båtisen.

Når jeg blir fysen om kveldene drikker jeg Pepsi Max, spiser middagsrester eller mørk sjokolade. Jeg har planer om å lage is helgen, også har jeg funnet oppskrift på en kake som jeg kan bruke opp eggehvitene på (bruker bare eggeplommer til is).

__________________

mailen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:48   #88
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.

Hei

Her går det så det suser. Prøver å ikke la kuren få så stor del av livet mitt. Jeg vet hva jeg kan spise, og jeg spiser kun det.

Vi griller en del, og da griller jeg mye grønnsaker sammen med kjøtt. Har ikke en eneste gang siden 1. juni spist annen middag en familien. Det er jeg som handler og som lager mat og jeg legger det opp slik at vi spiser det samme. Jeg velger bare bort potet, ris og annet jeg ikke kan spise.

Har målt med stick 2 ganger, og da var det utslag på begge.

Jeg har ennå ikke målt og veid ennå, så jeg har egentlig ikke peiling på hvordan det går. Føler ikke så mye endring i energi egentlig. Hadde mer energi forrige gang husker jeg.

Var på løpetur på 1 time og 10 minutt her om dagen hvor de første 19 minuttene var opp ett bratt fjell. (Stoltzekleiven ) Er veldig sur i beina når jeg begynner økten. Det går som regel over.
Å gå i trapper er ganske tøft. Lårene stritter i mot.

Tenkte å veie og måle i morgen.

Helgen blir tøff. Jeg skal på fotballcup med laget jeg trener i helgen. Vi skal bo på skole med fellesmåltid. Kan ikke tenke meg at det er spesielt lavkarbo-vennlig. Må nok prøve å ha med forskjellig mat og spise det kaldt. Noe kjøtt, kan jo kjøpe nygrillet kylling på butikken på lørdag. Det går seg nok til. Har ikke så lyst til å ta en pause nå mens kroppen kanskje er i ferd med å få opp dampen.

Igjen; litt om alt. :-)

Aragorn

Ang. Tøffe helger,jeg skal også bort og er veldig spent,tar med meg en del mat så jeg ikke risikerer å spise noe tull av ren sult.

Prøver også å ikke veie så mye og ikke måle,blir lett litt opphengt i det og regner med at jeg skal holde på med ketose/lavkarbo lenge siden jeg føler meg så bra og så deilig å slippe å tenke så mye på mat.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:12   #89
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Heisann dere! Gratulerer med å ha kommet i gang alle sammen!

Jeg har levd på lavkarbo i snart ett år, hadde mYe å miste.. Har ikke hatt overskudd til å trene før inntil for tre måneder siden. Da kom plutselig lysten, og med den energien i musklene. Ikke bli frustrert om dere ikke orker ennå - det kommer, det kommer Ikke glem hvor mye dere kanskje forventer av kroppene som plutselig skal klare alt på en gang

Lykke til videre!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:16   #90
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Imponert over at du orker å gå i fjellet. Jeg merker at jeg har mindre energi til trening og kan bli veldig svimmel hvis jeg ikke tar det med ro, så jeg trener ikke noe særlig nå, selv om jeg faktisk har LYST av og til. ... Underlig

Jeg er svimmel ja! Men er vant til å være det fra før pga dårlig rygg og nakke.... Men det var deilig å komme meg ut, lenge siden sist, og god trening Vi skal faktisk pakke sekken og ta ungene med på lavvotur i fjellet på lørdag, også skal vi gå på toppen av fjellet søndagsmorgen og se på Bodø air-show! Vi ser hele luftrommet rundt byen, så det blir kjempespennende!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:00   #91
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av mailen, her.

Jeg hadde en kakesprekk i går, etter nesten to uker i ketose. I kveld satt jeg å tenkte på båtisen ungene har i fryseboksen. Det var nesten jeg tok en, men så fant jeg ut at jeg skulle sjekke om jeg var i ketose igjen. Det var jeg heldigvis, for det ga meg motivasjon til å ikke ta den båtisen.

Når jeg blir fysen om kveldene drikker jeg Pepsi Max, spiser middagsrester eller mørk sjokolade. Jeg har planer om å lage is helgen, også har jeg funnet oppskrift på en kake som jeg kan bruke opp eggehvitene på (bruker bare eggeplommer til is).

Jeg synes det er best å ligge unna alt søtt nå som jeg er i ketose. Da forsvinner alt sug på det meste, det er lekende lett å stå i mot allverdens fristelser og blodsukkeret er mer stabilt. Bare et tips

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 11:46   #92
KristinaS
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 7
KristinaS er på en erverdig vei
Smile

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av mailen, her.

Jeg hadde en kakesprekk i går, etter nesten to uker i ketose. I kveld satt jeg å tenkte på båtisen ungene har i fryseboksen. Det var nesten jeg tok en, men så fant jeg ut at jeg skulle sjekke om jeg var i ketose igjen. Det var jeg heldigvis, for det ga meg motivasjon til å ikke ta den båtisen.

Kjenner til den fristelsen ja Er fryketlig glad i søtsaker selv. Den første helgen i den første uka jeg begynnte så bakte jeg en lavkarbo-brownie kake med krem/philadelphia fyll som jeg fant oppskrift på her på forumet. Utrolig god kake! Spiste masse av den i løpet av helgen og jeg gikk fortsatt ned i vekt (selv om det gikk litt saktere). Så hvis man ikke gjør det hver dag så er det absolutt rom for å skeie ut litt

Det viktigste jeg har kommet frem til er å ikke gi opp!

God helg alle sammen

KristinaS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 19:47   #93
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Juni 2012

Hei

Det gikk jo som det måtte gå. På fotballturnering så måtte jeg til slutt ta en kontrollert spising av karbo. Jeg holdt helt til søndags morgen, men da hadde jeg ikke mat igjen. Måtte ta et par skiver til frokost i dag. Slik ble det. Gjort er gjort, og livet går videre.

Stolt av at jeg klarte det helt til søndag morgen. Tenkte å ta en joggetur i kveld for å tømme karbolager, så satser jeg på ny nedgang om en to ukers tid.

Aragorn
Fortsatt ved godt mot

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 19:51   #94
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Juni 2012

Hei

Jeg glemte å si at jeg nå kun er overvektig, og ikke fedme lenger.
I følge bmi-skalaen. Det er jo og noe å ta med seg.

Aragorn

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:00   #95
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.

Hei

Jeg glemte å si at jeg nå kun er overvektig, og ikke fedme lenger.
I følge bmi-skalaen. Det er jo og noe å ta med seg.

Aragorn

Å så bra,tenk så supert for helsa!

Jeg har vært i to dagers bryllup i helga,veldig morsomt,det gikk ikke så verst med maten,spiste verdens minste kake stykke !

Men drakk alt for mye og er sliten.

Jeg øver meg på å si nei takk til mat og smile pent og ikke forklare noe.Det er min kropp

Hadde med meg noen små porsjonspakkette oster jeg spredde på med.Men ble nok litt lite fett.

Ha en super ny uke folkens

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:04   #96
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.

Hei

Jeg glemte å si at jeg nå kun er overvektig, og ikke fedme lenger.
I følge bmi-skalaen. Det er jo og noe å ta med seg.

Aragorn

Wohoo! Så herlig Gratulerer. Alle små mål teller, det er hvertfall de som gir meg motivasjon.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 22:10   #97
Melodi
Juniormedlem
 
Melodi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Sørlandet
Alder: 31
Innlegg: 32
Melodi er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Heihei!
Jeg starter igjen imorgen jeg..

Min historie begynte sommeren 2010, begynte med ketolyse og gikk ned 30 kg innen året var omme. Gikk fint i ett år, da begynte jeg å jobbe i tillegg til skolen og jeg fikk ikke tid til matlaging.
Fikk meg også en type som jeg flyttet sammen med og i flere måneder hadde vi bare mikro til rådighet, ikke spesielt bra for lavkarbere og da jeg i oktober endte opp med en kraftig depresjon gikk kostholdet rett vest for å si det på en fin måte.

Nå har jeg gått opp 40 kg og har en avskyelig kropp. Det gjør vondt at jeg har ødelagt den, jeg, helt alene har laget alle disse strekkmerkene. Så, nå skal jeg begynne igjen.
Jeg er ferdig med skolen og har begynt i en jobb jeg trivdes i så nå har jeg motivasjonen til å begynne igjen!
Så imorgen går startskuddet!

__________________


Melodi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Avslappet Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 01:04   #98
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Melodi, her.

Heihei!
Jeg starter igjen imorgen jeg..

Min historie begynte sommeren 2010, begynte med ketolyse og gikk ned 30 kg innen året var omme. Gikk fint i ett år, da begynte jeg å jobbe i tillegg til skolen og jeg fikk ikke tid til matlaging.
Fikk meg også en type som jeg flyttet sammen med og i flere måneder hadde vi bare mikro til rådighet, ikke spesielt bra for lavkarbere og da jeg i oktober endte opp med en kraftig depresjon gikk kostholdet rett vest for å si det på en fin måte.

Nå har jeg gått opp 40 kg og har en avskyelig kropp. Det gjør vondt at jeg har ødelagt den, jeg, helt alene har laget alle disse strekkmerkene. Så, nå skal jeg begynne igjen.
Jeg er ferdig med skolen og har begynt i en jobb jeg trivdes i så nå har jeg motivasjonen til å begynne igjen!
Så imorgen går startskuddet!

Hei!
Var ikke du med i back in style gruppen
Kjente igjen historien din, men ikke navnet
Om det er deg, har du hvertfall "kjentfolk" her
Lykke til i morgen!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 01:53   #99
Melodi
Juniormedlem
 
Melodi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Sørlandet
Alder: 31
Innlegg: 32
Melodi er på en erverdig vei

Sv: Juni 2012

Joda, er meg, men ville begynne helt på nytt så derfor nytt nick
Takk!

__________________


Melodi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Avslappet Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 08:25   #100
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Juni 2012

Opprinnelig lagt inn av Melodi, her.

Heihei!
Jeg starter igjen imorgen jeg..

Min historie begynte sommeren 2010, begynte med ketolyse og gikk ned 30 kg innen året var omme. Gikk fint i ett år, da begynte jeg å jobbe i tillegg til skolen og jeg fikk ikke tid til matlaging.
Fikk meg også en type som jeg flyttet sammen med og i flere måneder hadde vi bare mikro til rådighet, ikke spesielt bra for lavkarbere og da jeg i oktober endte opp med en kraftig depresjon gikk kostholdet rett vest for å si det på en fin måte.

Nå har jeg gått opp 40 kg og har en avskyelig kropp. Det gjør vondt at jeg har ødelagt den, jeg, helt alene har laget alle disse strekkmerkene. Så, nå skal jeg begynne igjen.
Jeg er ferdig med skolen og har begynt i en jobb jeg trivdes i så nå har jeg motivasjonen til å begynne igjen!
Så imorgen går startskuddet!

Hei Melodi

Velkommen ,jeg tror ikke noe på at du har en ufyselig kropp,som min kropp så tenker jeg at din er funksjonell og dyktig ,frakter deg hit og dit og kan gå ned i vekt samtidig som den spiser masse god mat,egg og bacon feks.
Lykke til!

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
juni 2012 start


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no