Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kjempesprekk!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-13, 19:01   #1
lykkeliten2010
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 100
lykkeliten2010 er på en erverdig vei

Kjempesprekk!


Har hatt tidenes sprekk! Og jeg som hadde vært så flink i 4mnd nå! Tror sprekken kan ha noe med mangel på de resultatene jeg ønsker, går ikke ned i vekt. Er likevel ganske sikker på at jeg har fått andre fordeler med lavkarboen, som et sunnere kosthold, mere energi, midre søtsug osv...
Men ja, i påsken så sprakk jeg så det suste! Skulle først bare gi meg selv lov til å sprekke en dag, med godteri, kake, vaffel, pizza. Tenke at skulle jeg først sprekke så fikk jeg gjøre det skikkelig
Etter det har jeg kjøpt sukkerfri sjokolade omtrent hver dag, ig terskelen for å spise karbo har blitt betydelig lavere, og de siste to dagene nå har jeg spist både hamburgerbrød, brus, vafler og nå er jeg snart på vei ut for å kjøpe sjokolade...har allerede spist masse så en fra eller til kan vel ikke skade?

Hjelp! Hva skal jeg gjøre for å få tilbake motivasjonen? Og vi jeg måtte gå gjennom ny runde med slapphet og hodepine? For det passer veldig dårlig akkurat nå.
Iiiiik!!


Og s har jeg tenkt på en annen ting... Siden jeg ikke går ned i vekt, er det noen som har erfart vektnedgang ved å tilføre noen trege karbohydrater i kosten?

lykkeliten2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 20:18   #2
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjempesprekk!

Har du ikke gått ned i vekt i det hele tatt siden du startet?

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 22:06   #3
lykkeliten2010
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 100
lykkeliten2010 er på en erverdig vei

Sv: Kjempesprekk!

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Har du ikke gått ned i vekt i det hele tatt siden du startet?

Nope

lykkeliten2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 22:13   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesprekk!

Siden du ikke har gått ned noe selv etter flere mnd er det nærliggende å spørre:

hvor tung er du nå?

hvor høy er du?

hva og hvor mye spiste du i disse mnd sånn ca. på en vanlig dag?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 10:17   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kjempesprekk!

Bare en til- bare en til.. En gang må du stoppe vet du! Det kan like godt være nå...

En sprekk er ikke verdens undergang, det viktigste er at du henter deg inn igjen etterpå. Du er jo allerede tilvendt, så jeg tviler på om ubehaget vil merkes denne gang. Men siden du ikke går ned på ketogent kosthold ville jeg ha prøvd å øke litt på karbohydratene, til rundt 40-50 gram eller deromkring. Helst i form av mer grønnsaker, og kanskje en frukt om dagen eller så. Det er lov å prøve seg frem litt for å finne sin retning vet du, og en sprekk på en uke er liten i forhold til fire måneder på ketogent kosthold.
Enkelte opplever faktisk at kiloene slipper taket etter en slik sprekk, så om du kommer deg på sporet igjen nå skal du slett ikke se bort fra at resultatene kommer snart...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 10:21   #6
Humbalaa
Juniormedlem
 
Humbalaa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Lillehammer
Alder: 34
Innlegg: 33
Humbalaa er på en erverdig vei

Sv: Kjempesprekk!

Det er lov å sprekke innimellom ! Du har jo vært flink i 4mnd! tenk på hvorfor du ville begynne med dette i utgangspunktet! hvorfor ønsker du å gå på lavkarbo? Dette greier du! jeg heier på deg

Humbalaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjempesprekk Netti1985 Spørsmål og svar 8 27-03-12 20:46
Kjempesprekk mette_moj Ketolysekuren 6 20-10-09 07:17
Kjempesprekk! Trudeh Ketolysekuren 2 08-03-09 16:56
Kjempesprekk til helga bofse Lavkarbo generelt 8 30-05-08 12:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no