Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Til dere som vil spare penger på røyk...!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-07, 16:15   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Talking

Til dere som vil spare penger på røyk...!

Merket "Level" er 10-15 kronere billigere for en 20-pakning enn de andre!

Jeg kjøpte en 20-pakning på Kiwi til 57 kroner, men de selger den visst på Joker på 52,-.

Røyker du en 20-pakning om dagen, vil du med andre ord spare 300-450,- i måneden.

Jeg røyker Prince ekstra mild, og Level (fins light også) smaker omtrent som det.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:38   #2
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

haha..Level..Den røyka jag når jag var 14 år..

Men du har så rett Mofe.. Kansje ska jag begynne kjøpe level..jag røyker også prince eksta mild (eller gold som de nu heter)

Finns masse lavpris røjk i sverige..koster 200-290 kr kartongen (istedet for 380 for de vanlige)

men jag lurer på hvorfor de er så billige?

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 23:50   #3
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

haha..Level..Den røyka jag når jag var 14 år..

Men du har så rett Mofe.. Kansje ska jag begynne kjøpe level..jag røyker også prince eksta mild (eller gold som de nu heter)

Finns masse lavpris røjk i sverige..koster 200-290 kr kartongen (istedet for 380 for de vanlige)

men jag lurer på hvorfor de er så billige?

Akkurat når det gjelder røyk tror jeg det er samme dritten du får uansett pris.. hehe

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 00:15   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

og hvor mye sparer dere om dere ikke røyker da??

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 00:32   #5
Quippini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Hurdal
Alder: 58
Innlegg: 43
Quippini er på en erverdig vei

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Lavprisrøyken er nok billigere fordi det ikke er gigantiske multinasjonale tobakksfirmaer (de som har brukt milliarder i markedsføring for å føre f#&*enskapen over oss) som skal putte penger i kassa si...
At du blir snytt for noen av giftstoffene tviler jeg desverre på - da hadde jeg bytta for lengst

Men nå er Allen Carr's Endelig røykfri ute som lydbok til 299,-
- flott å høre på når man trener feks.

Tror kanskje jeg har den i mp3 format også...

__________________
quippini

BMI opp mot 23 -
her må det skjerping til!
Quippini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - og skjeler litt til blodtype... Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 01:23   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Vær så snill, spar meg for all disse "det er så teit å røyke asså"-uttalelsene.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 08:12   #7
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Det er så teit å røyke asså!

__________________


kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 08:33   #8
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Jeg hadde jo faktisk håpt at denne tråden skulle gi meg en fantastisk oppskrift på hvordan jeg skal klare å slutte røyke.

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:40   #9
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Opprinnelig lagt inn av Isalien, her.

Jeg hadde jo faktisk håpt at denne tråden skulle gi meg en fantastisk oppskrift på hvordan jeg skal klare å slutte røyke.

Oppskrift: Røyk minst 60 sigaretter pr dag. Sørg for å pådra deg en alvorlig røykerelatert sykdom. Bli lagt inn på sykehus i noen uker.

Denne oppskriften funket i alle fall bra for meg, etter mer enn 20 års nikotinavhengihet.

:-)

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 01:53   #10
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Hvis jeg kunne velge, så hadde jeg heller vært avhengig av røyk enn av karbohydrater. Men slik kan man dessverre ikke velge.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 13:47   #11
Strikken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 43
Innlegg: 12
Strikken er på en erverdig vei

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Jeg slutta for 4 år siden! :stolt:
skjønner ikke åssen jeg hadde råd te det engang jeg..

__________________
Nyfrelst treningsnarkoman.
mål: gå ned 30 kg. også fornøyd med 20 kg
vekta viser nå -10!
Strikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker enda jeg.. Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 19:13   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

.... bare hvisker det noen andre her også har sagt jeg. Den eneste måten å spare penger på røyk er å lavære å røyke - eller evt. røyke mindre

Og om dere som røyker hadde sett med egne øyne hvor mye bedre/klarere/renere huden blir, - hvor mye hvitere tennene blir (man får også mindre tannstein, mindre hull og kan spare masse på tannlegeutgifter, - om an da går til tannlegen i det hele tatt), hvor mye bedre alt smaker (jada, en FÅR smakssansen tilbake !) og hvor mye bedre en lukter.....ja, alt lukter (for en får pinadø luktesansen tilbake også !) - så er jeg sikker på at det hadde vært et lite hakk lettere å slutte... kanskje.

Men det var visst ikke det tråden handlet om nei....

Unnskyld !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 19:40   #13
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

ja,du har rett Nille!! Det var ikke dette tråden handlade om!

Ikke ens får vi røykere ha en tråd i fred :sukk:

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 20:23   #14
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Sånn klarte jeg å slutte å røyke: Ble gravid
Men det er vel kankje ikke den billigste metoden

(dessuten nikker jeg samtykkende til det Nille skrev. Men det er vel vi ex-røykere som er de værste antirøykerne... Syntes selv de var sinnsykt irriterende da jeg selv røykte )

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 23:00   #15
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Røyking er nå en gang et brennbart tema ... Hrm

Mitt tips: etabler kontakt med en fast dealer som selger smuglerøyk. Billig, billig!

Nei, det mente jeg ikke altså ... *fjollete og usaklig lørdagsnattøysog tull*


Sist redigert av Huldr : 04-02-07 kl 01:27.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 23:45   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Opprinnelig lagt inn av Gir, her.

Men det er vel vi ex-røykere som er de værste antirøykerne... Syntes selv de var sinnsykt irriterende da jeg selv røykte )

ble mobba til å slutte jeg....eller utfordra, for å si det sånn. Når noen sier jeg aldri kommer til å klare noe, MÅ jeg jp bevise det motsatte. Omvendt psykologi virker visst på meg. Er jo glad for det nå da, men akkurat DA syns jeg ikke det var så kjekt nei.....

MEN JEG SPARER PENGER DA !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 06:58   #17
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

og hvor mye sparer dere om dere ikke røyker da??


...... ca 500 - 4000 kr /mnd.

= 5-40 stk pr dag.


utrolig dyr uvane, ca som å drikke litt for mye rødvin til maten... (f. eks for 2000 kr mnd .)

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 00:17   #18
Sondre
Medlem
 
Sondre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Innlegg: 161
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Jeg er forbauset over mennesker som fortsatt røyker, hvertfall mennesker som er litt helsebevist. Har vokst opp i et hjem med mye røyk og har svigerfamilie som også røyker.

Eneste som ikke røyker er meg selv, min kone og min bror.

Heldigvis jobber jeg i et firma hvor det nå er kun 1 av ca. 25 stk som røyker. Presset er høyt for den siste å slutte (han har akkurat begynt å jobbe hos oss).

Jeg har tidligere røyket selv og vet delvis hva det innebærer.

Ødeleggelsene som røyken har på kroppen er bare så omfattende at man like gjerne kan legge seg ned i graven. De som unngår store problemer nå eller i nær fremtid, har hvertfall ikke lyse utsikter for fremtiden.

Nesten en halv million mennesker dør hvert år pga. røyk-relaterte sykdommer i USA. Det får deg til å tenke hvor mye lidelse som disse og andre mennesker som unngår å dø, må gå igjennom. Noen som vet hvor mange dette er i Norge?

Et lyspunkt i dag er jo at det er mindre enn noensinne som røyker, men det burde ikke vært noen i det hele tatt.

Unnskyld at jeg trengte meg på en røykers-tråd men jeg klarte ikke å dy meg .

(Hilsen en som er glad at livet hans ikke er styrt av store onde selskaper som kun ønsker å gjøre deg avhengig av sine produkter og ta alle pengene.)

PS. Jeg har sett mange mennesker som har stumpet røyken på dagen uten å se tilbake, og jeg har sett mange som prøver alt mulig fra å kutte ned gradvis, plaster, tyggegummi... og de sliter maks. Jobber fortsatt iherdig med å få foreldrene mine til å slutte. Noen tips?

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 01:41   #19
Nattesjel
Medlem
 
Nattesjel sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 41
Innlegg: 148
Nattesjel er ny på veien

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

*kan ikke dý seg med å poste i røyke-tråden heller*

Jeg vokste opp med foreldre som begge to røkte. Min far sluttet å røyke da han var rundt 45 eller sånt no, og han sluttet på dagen uten å se seg tilbake, og uten noen form for problemer. Nå skal det nevnes at han faktisk enda snuser da, men ikke mye.

Min mor har prøvd å slutte utallige ganger, nå skal hun vistnok på hypnose til uka for å prøve å slutte. Jeg vet ikke om jeg tror det kommer til å fungere med henne. Ikke at jeg ikke har tro på at hypnose kan funke, det tror jeg, men jeg tror ikke det kan hjelpe absolutt alle mennesker. Håper hun kommer ut på den positive siden av ting da.

Da kjæresten min var 4 år gammel døde moren hans av lungekreft, nettopp pga. røyking. Selv om jeg alltid har sagt at jeg aldri kommer til å røyke så ble den beslutningen bare enda sterkere når jeg fikk vite det...

Jeg forstår jo godt at folk syns det er vanskelig å slutte å røyke, men når jeg tenker på hvor skadelig det er og hvor mange rundt dem som kan ta skade av det også (ikke bare "passiv-røyking"-messig, men tap av familie-medlem, eller vedvarige skader, etc...), så blir min forståelse minsket... det er faktisk mange mennesker rundt røykerne som er veldig glad i dem, og som ikke vil se noe fælt skje med dem...

... også er det jo så veldig enkelt å si "jammen det skjer ikke med meg."
Har hørt den ett par ganger fra foreldre selv når jeg var yngre....

__________________

.•¨¯`•.•¨¯`•. Min Journal .•¨¯`•.•¨¯`•.



Nattesjel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 03:19   #20
Godisgris
Nytt Medlem
 
Godisgris sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 42
Innlegg: 3
Godisgris er på en erverdig vei

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Level er noe av de vondeste jeg smakt. ble rar i halsen av de. Føler nesten at mine marlboro er sunne i forhold:-), nei man burde vel slutte...




__________________
Godisgris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 03:29   #21
Nattesjel
Medlem
 
Nattesjel sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 41
Innlegg: 148
Nattesjel er ny på veien

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Kan forøvrig melde at min mamma, etter 30 år med røyk, nå syns at det er pyton å ta seg en sigarett - noe hun ikke syntes før helga.
Hun har hatt tre sessjoner med hypnose...

Er stolt av henne jeg!

__________________

.•¨¯`•.•¨¯`•. Min Journal .•¨¯`•.•¨¯`•.



Nattesjel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 05:58   #22
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Vær så snill, spar meg for all disse "det er så teit å røyke asså"-uttalelsene.





(noen av dere kjører kanskje bil... eller drikker alkohol... eller... osv.)

Hva med å droppe emnet i det store og hele?

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 09:43   #23
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Det må da være lov til å diskutere røyking? Selv om det er hårsårt for enkelte, det er jo bare å la være å lese trådene.

Selv driver jeg og leser boka til Allen Carr... Endelig ikke-røyker.

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 09:48   #24
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

kan ikke dy meg jeg heller ...

har aldri røyka, ikke engang prøvd engang, skal aldri heller. og det er jeg skikkelig stolt av, men så er jeg veldig tøff og da

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 10:08   #25
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Opprinnelig lagt inn av Isalien, her.

Det må da være lov til å diskutere røyking? Selv om det er hårsårt for enkelte, det er jo bare å la være å lese trådene.

.

Bare diskutere på dere..Men tingen er att tråden heter -til de som vil spare penger på røyk..de som vil diskutere røykning kan vell åpne en egen tråd.som vi røykere kan velge å lese eller ikke..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Sten Sture Skaldemann - Spis deg ned i vekt donjuanwannabe Lavkarbobøker 14 27-10-05 20:43
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no