Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Logger på og logger på

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-07, 14:44   #1
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Logger på og logger på

Når jeg er på nett, er jeg innom flere sider samtidig.
Går det noen minutter uten at jeg er innom her (etter å ha logget på), må jeg logge inn igjen på nytt. Det skjer heeele tiden og jeg synes det er fryktelig irriterende
Går det an å gjøre noe med?

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:02   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Logger på og logger på

Har du prøvd å "hyppe av" for "Husk meg" når du logger på ? Da slipper du dette.

Noen har også en innstilling på PC´en som automatisk fjerner informasjonskapsler og midlertidige internet filer (cookies and temporary files). Om dette programmet kjører flere ganger til dagen (!) vil en måtte logge inn gang på gang. Men det er vel heller uvanlig. De fleste som bruker dette "rydder" en gang i uka eller mnd.

Håper det hjelper noe....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:31   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Logger på og logger på

Gjør som Nille sier, og kryss av i "husk meg" boksen. Du kan også bytte nettleser fra IE til Firefox eller Opera, så kan du ha flere faner åpne samtidig og bare bytte mellom de ulike fanene (sider). Jeg har alltid en egen fane til Lavkarbo (og noen andre faste sider) Også har jeg en fane jeg bruker for å surfe på. Synes dette er genialt

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 19:45   #4
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Sv: Logger på og logger på

Jeg har huket av for husk meg ja så det tar jo ikke lange stunden å logge seg på, men jeg må gjøre det hele tiden
Andre sider jeg er logget inn på, husker meg selv om det går 20 min mellom hver gang jeg er aktiv der
Bruker opera også
"Problemet" er at jeg må logge inn på nytt hele tiden
*sytekjærring*

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no