Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Drikker dere pepsi max??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-05, 19:04   #1
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Drikker dere pepsi max??

Synes det er vanskelig å være HELT avholden fra brus. Så jeg drikker pepsi max.. noen sier at man kan reagere på aspertamen.. men det jeg lurer på.. Drikker dere pepsi max? og har dere gått ned når dere har drukket det??

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:07   #2
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Da jeg fant ut at man kunne drikke pepsi max på Atkins ble jeg kjempeglad, og drakk masse brus. Det førte til at vektnedgangen stoppa helt opp. Måtte slutte med brusen. Nå drikker jeg bare masse vann, og det funker veldig bra. Etter en stund uten brus, savner du det ikke engang. Drakk ett glass brus i jula og syntes faktisk det smakte alt for søtt. Hehe

Men det er jo faktisk mange som tåler å drikke det. Det er noe du må forske litt på selv om du ikke vil være uten brusen

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:09   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Skriver under på det Gir sier

Jeg drakk pepsi max under induksjon, og jeg gikk alllikevel ned.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:19   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg har endelig klart å slutte! Har vært tørrlagt i 3 måneder nå!!!

Jeg drakk ikke pepsi-max eller andre lightbruser under induksjon, men har drukket det utenom tidligere. Har ikke klart å slutte før... Men nå er jeg FRI!

Seriøst.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 20:15   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har ikke drukket noen leske drikk med kunstig søtstoff på 2 år

Opprinnelig lagt inn av Gir

Da jeg fant ut at man kunne drikke pepsi max på Atkins

Man kan egentlig ikke drikke Pepsi Max eller Cola Light på Atkins. Ikke om man følger boka..... Tvert i mot advarer Atkins mot å drikke kunstig søtet drikke - spesielt de som er søtet med Aspartame.

Årsaken til det er, som Gir sier - at vekttapet kan stanse helt opp. Noen tåler det, andre ikke. Det aller beste er å venne seg av med det

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 21:02   #6
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sorry altså, men Ryli og jeg utgjør PesiMax-klubben her inne. Ihuga Max-fans vi da Men slutter vekta å gå nedover blir både PesiMax'en og kaffen hivd på dør

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 21:02   #7
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Men det er kanskje forskjell på HVOR mye man drikker kanskje?? Par glass på kvelden som kos er jo ikke det samme som å bøtte ned 1,5 liter eller mere i løpet av en dag..


Synes det blir altfor brå overgang og litt for ekstremt om jeg plutselig skal gå fra en skikkelig "kose seg som nybaktmor med boller og brus" hverdag til bare karbofri mat og ingen brus.. redd det da er lettere å sprekke.. kankje ta det litt pent i begynnelsen, eller er det dumt??

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 21:51   #8
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jaaaaaaaaaaaa,jeg drikker pepsi max.drikker mye mindre nå enn før,men syns og det er kos med litt på kveldene,ellers går det i grønn te og vann her..bare jeg da..ler.du kan jo tenke på det etterhvert hvis vekta ikke går noe særlig ned å kutte det ut en stund da for å se om det hjelper.


gooood luck

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:00   #9
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Hei Tonje

Jeg synes at den viktigste grunnen til å unngå lightbrus (og andre søte ting, kunstig eller naturlig) i induksjonsfasen, er at da får smaksløkene tilbake sin naturlige følsomhet for søtt. Det høres kanskje rart ut, men tro meg - når du etter to-tre uker uten søtstoff/sukker smaker på et modent jordbær eller en drue, er det rene smakseksplosjonen av sødme i munnen. Så godt! Og etter det smaker all brus omtrent som sirup og det frister deg ikke mer.

Protein Power som jeg følger, advarer forøvrig også mot aspartam. Better safe than sorry... Men de sier at Splenda er ok, og det kommer jo snart i Norge. 1. februar blir det godkjent, tror jeg.

Vennlig hilsen
Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:06   #10
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

kankje ta det litt pent i begynnelsen, eller er det dumt??

Det er faktisk mye enklere å følge opplegget hvis man er skikkelig streng med seg selv de første ukene. Når du kommer inn i ketose, mister du mye av sultfølelsen, mange opplever at de for første gang i sitt liv glemmer å spise! Jo mer karbohydrater og søtt man spiser, jo mer har man lyst på. Sørgelig, men sant. Det er jo en grunn til at dette forumet heter karbojunkie...

Vennlig hilsen
Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:06   #11
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg drikker litt pepsi maxav og til, til selskapsbruk mest, fordi jeg ikke drikker kaffe. Ikke noe lurt å drikke brus til hverdags uansett synes jeg.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:07   #12
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Men nå skal ikke Tonje i ketose da, Ulex... (følger dr. Lindbergs)
Bare til info liksom....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:09   #13
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av MHM

Men nå skal ikke Tonje i ketose da, Ulex... (følger dr. Lindbergs)
Bare til info liksom....

Ooops, sorry! Det hadde ikke jeg fått med meg! Da er det sikkert fint med lightbrus. Ikke hør på meg, Tonje, skal krype tilbake under steinen min, jeg...

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:27   #14
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Ooops, sorry! Det hadde ikke jeg fått med meg! Da er det sikkert fint med lightbrus. Ikke hør på meg, Tonje, skal krype tilbake under steinen min, jeg...

Det er ikke det at det er FINT med lightbrus, men du snakket (ja, skrev da...), om at man fikk mindre karbohydratsug ved ketose. Og det var da jeg fikk et så forferdelig stort behov for å ytre meg om den saken... Var ikke verre enn det. Fedon sier at det er bedre med lettbrus enn sukret brus Tonje, men at vann er best (såklart). Personlig merker jeg ikke forskjell på verken vekttapet eller søtsuget om jeg drikker lettbrus, men jeg skulle gjerne vært uvanen foruten uansett. Det er jo et giga-eksperiment vi holder på med....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:37   #15
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Ooops, sorry! Det hadde ikke jeg fått med meg! Da er det sikkert fint med lightbrus. Ikke hør på meg, Tonje, skal krype tilbake under steinen min, jeg...

Ulex

hehe... Bare koselig med svar da! men jeg ammer fremdeles litt (har en liten gutt på 3,5 mnd) så da er det vel ikke så sundt å gå i ketose.. Eller???

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:40   #16
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

og så sluttet jeg å røyke for et år siden.. og etter det så er jeg så godtesjuk... men men.. Dårlig argument da men! Vi får sjå.. Må jeg kutte brusen helt ut, så må jeg kutte brusen helt ut.. Det vil vekta vise

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 22:41   #17
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

men jeg ammer fremdeles litt (har en liten gutt på 3,5 mnd) så da er det vel ikke så sundt å gå i ketose.. Eller???

Det er ikke noe skadelig for barnet eller deg å være i ketose, men flere har erfart at melkemengden går drastisk ned, slik at det stopper seg av den grunn. Det er ikke lurt å gå ned så mye mens du ammer uansett, fordi i fettvevet lagres en del tungmetaller, miljøgifter o.l., som da plutselig sirkulerer i blodbanen og så går over i morsmelken. Men du har jo et barn fra før, og de får mesteparten av "driten". Skal ikke demotivere deg nå altså - sier bare at du ikke trenger å gå ned 10-20 kilo akkurat mens du ammer. Å leve sunt er jo flott for barnet også!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 23:16   #18
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

hehe... Bare koselig med svar da! men jeg ammer fremdeles litt (har en liten gutt på 3,5 mnd) så da er det vel ikke så sundt å gå i ketose.. Eller???

Som MHM sier, så er vel ikke ketose spesielt aktuelt i et Lindberg-kosthold uansett. Jeg svarte deg ut fra feil forutsetninger, jeg tenkte Atkins da jeg leste det første innlegget ditt. Lindberg kan jeg ikke nok om til å synse om, dessverre!

Men... hvis du ammer, bør du ikke unngå kunstig søtstoff uansett, da? Jeg trodde det var vanlig at nybakte mødre ble anbefalt å unngå det? Har noen ferske mammaer i vennekretsen som ikke engang tygger Extra for tiden. Er det bare en lokal jordmor som er veldig streng her nede på den bløde kyststribe, kanskje?

Vennlig hilsen
Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 23:30   #19
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs


Nå drikker ikke jeg noen form for lettbrus. Forrige gang jeg gikk på atkins, for snart 30 år siden, drakk jeg svært mye ( lettbrus altså!!!).
Jeg synes ikke det er godt i det hele tatt nå,- så derfor går det på vann eller en sjelden gang Farris.

Kiloene raste fort nedover første gang,- nå går det tregere, men det har mye med alderen å gjøre også. En blir jo treeeeegere etter hvert!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 01:19   #20
kala
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 8
kala er på en erverdig vei

Hva med saft?

Fun light o.l går det bra?

kala er avlogget   Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 01:49   #21
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kala

Fun light o.l går det bra?

Blir vel det samme som med Pepsi Max; noen kan reagere på søtningsstoffet og dermed sinke eller stopp evektnedgang. Men det funker for de fleste - drikk funlight og kutt det ut om du merker at du ikke går ned
Fun light er bedre enn Pepsi Max/Cola light fordi den ikke inneholder koffein, blandt annet.

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 03:47   #22
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Jeg drikker mindre og mindre lettbrus. Var veldig greit og ty til Pepsi Max i starten da jeg skulle venne meg av colaen som jeg var helt avhengig av. Men nå smaker det mindre og mindre godt! Før hadde jeg lyst på lettbrus hele tiden, men nå drikker jeg max et par desiliter før behovet er stilt og jeg ikke har lyst på mer. Deilig å ikke "måtte" ha brus av noe slag

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 04:10   #23
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg har ikke drukket brus på minst to år, reduserte drastisk for fire år siden. Brus er beregnet for barn, se til å bli voksne da dere

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 07:08   #24
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Brus er beregnet for barn, se til å bli voksne da dere

Jeg blir nok aldri voksen, jeg da. Drikker ganske mye Pepsi Max. Kanskje 0,5-1 liter på hverdager og 1,5-2 liter i helgene. Har gått bra ned i vekt hele tiden, men det er jo ikke så fryktelig sunt å holde på sånn likevel.

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 07:10   #25
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

oj,er brus for barn,hvor står det henne da ja da er vi nok mange som blir barn til vi er 100 år da.da blir ALDRI jeg voksen ihvertfall..ler.


i ketolyskuren..som man og er i ketose så kan man drikke så mye pepsi max man vil,te også.
drikker ikke så mye pepsi max nå jeg,men venninda mi drikker masse og har gått ned 25 kg på et halvt år.så det er stor forskjell på åssen man tåler det.



ha en fiiin dag folkens

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere sirkel Induksjonen 7 24-02-08 09:16
Du går ikke ned pga. kaffe! Marianne Generell ernæringsdebatt 42 24-02-05 03:41
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00
Pepsi Max Fleskepølsa Induksjonen 12 08-02-04 00:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no