Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

vond smak i munnen...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-05, 21:43   #1
Matilde
Medlem
 
Matilde sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Åmot i Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 217
Matilde har en fantastisk aura rundt segMatilde har en fantastisk aura rundt seg
Wink

vond smak i munnen...

.....jeg er altså i ketose og har denne berømte vonde/ekle/rare smaken i munnen. jeg lurer vel egentlig bare på om den kommer til å være der for alltid, så lenge jeg er i ketose? hva bruker dere for å få den bort? tyggis bare?

og jeg lurer på noe mer da.. hihi! jeg er ikke så nøye på å skrive opp alt jeg spiser, men jeg er blitt såpass flink nå at jeg vet at jeg holder meg sånn ca innenfor 15 g karbs og noenganger litt mindre også tror jeg..men hva hvis jeg spiser litt mer enn 15 g og fremdeles er i ketose? går det greit da? er det like bra om jeg spiser 15 g karbohydrater eller 22 g bare jeg er i ketose?
har akkurat begynt å følge ketolysekuren, men den er VERDENS beste!

__________________




og "kappløpet" med Thula og Studentberta:








Jeg vil heller angre på ting jeg gjør enn å angre på ting jeg aldri fikk gjort! (som å nyte livet som slank, hihi...*knis* )


MOM- maker of miracle
Matilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren! Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 16:37   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Matilde

.....jeg er altså i ketose og har denne berømte vonde/ekle/rare smaken i munnen. jeg lurer vel egentlig bare på om den kommer til å være der for alltid, så lenge jeg er i ketose? hva bruker dere for å få den bort? tyggis bare?

og jeg lurer på noe mer da.. hihi! jeg er ikke så nøye på å skrive opp alt jeg spiser, men jeg er blitt såpass flink nå at jeg vet at jeg holder meg sånn ca innenfor 15 g karbs og noenganger litt mindre også tror jeg..men hva hvis jeg spiser litt mer enn 15 g og fremdeles er i ketose? går det greit da? er det like bra om jeg spiser 15 g karbohydrater eller 22 g bare jeg er i ketose?
har akkurat begynt å følge ketolysekuren, men den er VERDENS beste!

Hei
Dette kjennes best av deg selv og lite av omgivelsene.For de fleste gir det seg etterhvert. Kjøp evt slike " blade" med mentolsmak.Lite KH i dem.

Det er greit å øke KH mengden etterhvert, Bruk den økte mengde til mere variasjon av salat/grønnsaker - ikke til atkinsbarer, sjokolade etc !
Lykke til
Trokil P. Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 16:46   #3
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Hmm.. jeg har aldri merka noen spesiell smak i munnen... burde jeg det?

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 17:02   #4
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

hum.

Jeg hadde veldig dårlig "ketose smak" i munnen den første tiden, men nå merker jeg ikkeno.
Er det sånn at det forsvinner? Hvorfor det ??? Trodde den dårlige ånden kom av at man skilte ut ketoner (urin og pust). Slutter man å skille de ut i pusten etterhvert, eller venner man seg bare til smaken ??
Har jeg enkli veldig dårlig ånde uten at jeg vet det??? hihi

*undre*

__________________
Tingeling
-Medlem av Ren Mat Klubben-

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 18:19   #5
Forlani
Juniormedlem
 
Forlani sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 24
Forlani er på en erverdig vei

Man kan eventuelt tygge/suge på en kanelstang....

Forlani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann med smak Marianne Smoothies / drikke 2 05-06-11 10:44
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Oljer - kaldpresset, extra virgin og ikke extra med mer ElinGH Generell ernæringsdebatt 19 05-03-09 15:58
Lindberg-bar kommer med ny smak - sjokolade! Iset Dr Lindbergs 0 14-03-05 20:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no