Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Boksmat - næringsinnhold: salt osv...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-05, 23:40   #1
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Boksmat - næringsinnhold: salt osv...

ser dere på næringsinnholdet, eller kun på karbsinnholdet?

ser at nesten all mat inneholder salt og mye annet rart... skal man ta hensyn til dette eller kun se på karbs innholdet? og salt er ikke alt det beste..

sitter med sånn kylling i boks... 2 gram karbs pr 100 gram, ingenting--. så ser dere kun på karbs eller??

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-08-05, 23:44   #2
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

vet at ren mat er best... men ikke alltid lett å ta tid til å steke en kylling liksom...

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 10:42   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hermetikk er ofte konservert med mye salt / sukker ja.

På ketolysekuren teller du karbohydrater, så om du kan passe 2 gram inn i dine 15 daglige så er vel det ok?

Men om vekten står i ro, eller du føler at kroppen holder på vann så er det lurt å kutte ut igjen.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 11:14   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

vet at ren mat er best... men ikke alltid lett å ta tid til å steke en kylling liksom...

Det tar da like lang tid å steke en kyllingfilet som å varme en bokse kylling vel?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 12:34   #5
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Tja.... har spist kyllingfilet... hver eneste dag de siste 8 ukene... tenkte det var greit med litt forandring..

men holder meg til ren mat for det meste..

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 14:29   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

..og med forandring mente du å erstatte kyllingfilet med kylling på boks??? *ert- ert*

Er du veldig kresen eller?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 15:03   #7
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

hehe... er nok det... går mest i fisk og kylling... og egg da.. ikke så mye annet utvalg er det vel. tenker på proteiner.. ja, kan vel spise annet kjøtt og da... har ikke kommet dit ennå...

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 16:02   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

ikke så mye annet utvalg er det vel. tenker på proteiner...

Kylling
kalkun
høns
and
gås
vaktler
fasan
storfe
svin
lam
kalv
vilt (alle typer)
bacon og skinke (- såfremt minus sukker)
egg i alle varianter
tunfisk
laks
ørret
flyndre
sardiner
sild
sjøtunge
ishavsrøye
breifalbb
krabbe
reker
blekksprut
kamskjell
hummer
blåskjell og østers
kjøttdeig
pølse
Pluss pålegg som salami, skinke, fårepølse osv.

Du kan spise 75-100 gram daglig av helfete, faste, myke og mellommyke lagrede oster*, inkludert:


  • Cheddar
  • Ku, sau og geit ost
  • Kremost
  • Norvegia
  • Mozzarella
  • Roquefort og andre blå/skimmel oster
  • Jarlsberg
*Alle typer ost inneholder noe karbohydrat. Mengden du spiser bør styres av det. Tommelfingerregelen er å telle 25 g ost som tilsvarende 1 gram karbohydrat. Merk deg at Cottage Cheese og andre ferske oster ikke er tillat under induksjonen. Ingen ”diett” oster, smøreoster eller mysost er tillat. Personer med soppsymptomer, melkeintoleranse eller osteintoleranse må unngå ost. Ingen imiterte osteprodukter er tillat, unntatt soya eller ris ost - men sjekk karbohydratinnholdet.


Hentet her: http://www.lavkarbo.no/tillatte_matv...induksjon.html


Det er nok å velge i..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tofu middager Marianne Middag 1 01-03-06 16:09
SB Fase 1 - Fisk Marianne Middag 0 08-10-04 10:53
fantastisk side med vitaminer, mineraler osv osv Iset Generell diskusjon 2 24-03-04 10:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no