Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-14, 22:21   #23676
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Yay!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-08-14, 07:39   #23677
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Betyr det alle reiser til Stratford så jeg får ha Sheperds Bush for meg selv? Ja? For om det er helt tomt når jeg kommer dit nå på mandags morran så er det egentlig helt greit

He he he, helt tomt er det vel aldri. Sist jeg var på Westfield, Sheperds Bush var på en lørdag i begynnelsen av juli. En god del folk men ikke travelt, imotsetning til Oxford Street. Sist jeg var på Statford var en torsdag og det pisseregna så det var ganske mye folk ja. Er nok litt væravhengig, emn Startford er større og har mer butikker. Og sinnsyk god Margerita til lunch

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Tror egentlig bare det er plus size på nettet - ikke i butikkene

Dorothy Perkins, Next, M&S, Evans har store størrelser i butikk. Det er der jeg har handlet og settt det, har aldri handlet på nett i disse butikkene. kan jo være utsolgt, men det er jo sommersalg også nå så da må man regne med det.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 04-08-14, 12:42   #23678
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om det er en lekeplass i den relativt nye Grorudparken?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 04-08-14, 12:56   #23679
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har noen liter tyttebær i frysern som nå er blitt to år gamle. Vet dere hvor lenge de kan holde seg? Eller bør jeg kaste de nå?
De er frosset ned ubehandlet, jeg pleier å ta opp litt og litt og røre dem når jeg trenger til noe mat.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 04-08-14, 14:23   #23680
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Jeg har noen liter tyttebær i frysern som nå er blitt to år gamle. Vet dere hvor lenge de kan holde seg? Eller bør jeg kaste de nå?
De er frosset ned ubehandlet, jeg pleier å ta opp litt og litt og røre dem når jeg trenger til noe mat.

Jeg brukte nettopp blåbær som var et par år gamle. De var litt bleiker enn normalt, men helt fine i smaken. Ta opp bæra, tin de og lukt, dersom det ikke lukter rart smak, dersom det ikke smaker rart er det bare å bruke. Det lærte jeg av mormor (som aldri kasta noen ting) og har ennå ikke blitt syk av det.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 04-08-14, 14:39   #23681
thessis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
thessis er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Prøver meg igjen med spørsmålet, for har vært innom noen plasser uten hell

Opprinnelig lagt inn av thessis, her.

Noen som vet hvor man får kjøpt sukkerfri sweet chili saus i Oslo sentrum?

thessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-08-14, 18:52   #23682
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor ike bare lage de selv?
http://lchf-mat.blogspot.no/2014/06/...illi-saus.html
Veldig lett å lage og kjepegodt!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 04-08-14, 19:32   #23683
thessis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
thessis er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Hvorfor ike bare lage de selv?
http://lchf-mat.blogspot.no/2014/06/...illi-saus.html
Veldig lett å lage og kjepegodt!

Jeg vet man kan lage selv, men det er ikke er aktuelt, desverre.

Jeg vet at sukkerfri sweet chili saus fås kjøpt her i Oslo, men vet ikke hvor jeg skal sende den som handler for meg, for å få tak i det.

thessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-08-14, 19:44   #23684
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da kan jeg ikke hjelpe; bor ikke i Oslo

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 04-08-14, 20:24   #23685
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har sett etter den sausen i mange innvandrerbutikker i Oslo, men ikke funnet. Men fant den i sjappa i solheimveien i Lørenskog Mellom Star autoco og peppes om andre vil kjøpe den der

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-08-14, 21:10   #23686
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Hvorfor ike bare lage de selv?
http://lchf-mat.blogspot.no/2014/06/...illi-saus.html
Veldig lett å lage og kjepegodt!

Der minnet du meg på noe. Har en ladning i fryseren jeg kan ta opp.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 05-08-14, 09:02   #23687
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

He he he, helt tomt er det vel aldri. Sist jeg var på Westfield, Sheperds Bush var på en lørdag i begynnelsen av juli. En god del folk men ikke travelt, imotsetning til Oxford Street. Sist jeg var på Statford var en torsdag og det pisseregna så det var ganske mye folk ja. Er nok litt væravhengig, emn Startford er større og har mer butikker. Og sinnsyk god Margerita til lunch



Dorothy Perkins, Next, M&S, Evans har store størrelser i butikk. Det er der jeg har handlet og settt det, har aldri handlet på nett i disse butikkene. kan jo være utsolgt, men det er jo sommersalg også nå så da må man regne med det.

Kan opplyse om mye folk på westfield på ettermiddagen.
Å shopping er ikke noe problem har med meg min mor som er "noe" større enn meg. Som kom med kommentaren "til og med jeg kan kjøpe denne!" Da hun fant ut at de i grunn har godt utvalg av størrelser i de fleste butikker.

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 05-08-14, 09:26   #23688
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja de er mye flinkere der borte med store størrelser og det er ikke slik at alt som er for store er "blomstrete telt", slik min opplevelse av stormote her i Norge var da jeg var på mitt største.

Hvilket Westfield var du på?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 05-08-14, 15:19   #23689
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ja de er mye flinkere der borte med store størrelser og det er ikke slik at alt som er for store er "blomstrete telt", slik min opplevelse av stormote her i Norge var da jeg var på mitt største.

Hvilket Westfield var du på?

Jeg er på shepherds bush (akkurat nå faktisk!)

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 06-08-14, 18:00   #23690
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i rå cashewnøtter, bortsett fra på iherb?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 06-08-14, 18:11   #23691
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i rå cashewnøtter, bortsett fra på iherb?

Jeg vil anta i en "innvandrerbutikk". De pleier å ha så bra uvalg av så mye.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 06-08-14, 18:15   #23692
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i rå cashewnøtter, bortsett fra på iherb?

Hva mener du med rå? Usalta? I så fall har eldorado en rosa boks som jeg finner på de fleste velassorterte dagligvarebutikker.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 06-08-14, 19:29   #23693
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg vil anta i en "innvandrerbutikk". De pleier å ha så bra uvalg av så mye.

De to vi har her i byen er bittesmå eller aldri åpen :P Men skal gå innom de. Tusen takk for tips! Pleier å glemme de innvandrerbutikkene

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hva mener du med rå? Usalta? I så fall har eldorado en rosa boks som jeg finner på de fleste velassorterte dagligvarebutikker.

Mener ikke ristet og saltet. Skal se om jeg finner fra Eldorado. Takk takk

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 06-08-14, 20:07   #23694
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i rå cashewnøtter, bortsett fra på iherb?

de har ikke helt rå nøtter i vanlig matbutikk, men på helsekost så skal de ha. Der har de fra navitas naturals som er et av merkene de selger på iherb, de er virkelig gode

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 06-08-14, 20:10   #23695
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den fra Eldorado er dessverre ristet.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 06-08-14, 21:53   #23696
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i rå cashewnøtter, bortsett fra på iherb?

Sanabona.no har rå cashewnøtter.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-08-14, 23:05   #23697
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har hørt at solsikkesmør skal være et godt alternativ til nøttesmør (har allergikere på skolen til eldstejenta vår). Noen som vet hvor jeg finner sånt?

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat
Gammel 06-08-14, 23:38   #23698
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

iherb (sunbutter) og helsekost!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 07-08-14, 12:37   #23699
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av thessis, her.

Jeg vet man kan lage selv, men det er ikke er aktuelt, desverre.

Jeg vet at sukkerfri sweet chili saus fås kjøpt her i Oslo, men vet ikke hvor jeg skal sende den som handler for meg, for å få tak i det.

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg har sett etter den sausen i mange innvandrerbutikker i Oslo, men ikke funnet. Men fant den i sjappa i solheimveien i Lørenskog Mellom Star autoco og peppes om andre vil kjøpe den der

Hei! Jeg hadde dette i bakhodet da jeg var ute på krydderhandel i dag. Sukkerfri sweet chili-saus finnes på den store innvandrerbutikken i storgata, rett ved brugata holdeplass. (Når du står med ryggen til gunerius, er butikken altså mot høyre.)


Det er ganske store flasker, de står "baki" butikken sammen med andre chilisauser.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 07-08-14, 12:42   #23700
thessis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
thessis er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Hei! Jeg hadde dette i bakhodet da jeg var ute på krydderhandel i dag. Sukkerfri sweet chili-saus finnes på den store innvandrerbutikken i storgata, rett ved brugata holdeplass. (Når du står med ryggen til gunerius, er butikken altså mot høyre.)


Det er ganske store flasker, de står "baki" butikken sammen med andre chilisauser.

Hurra!! Tusen takk!!

thessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no