Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tillit i forumet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 14:59   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

nei nei nei nei du skal ikke føle deg truffet!! snakker om de som ikek sier noe i det hele tatt du skal ikke føle deg truffet!! alle har sine dager der de ikke orker å prate... mener ikke at alle skal være aktive 24 timer døgnet her... men er ganske greit å vite om folk er seriøse eller ikke...

Puhhh, takker

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:00   #27
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Puhh

bare ta det rolig

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:03   #28
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Tillit i forumet

jeg har vært medlem i flere år, men ikke skrevet så mye selv. nå er det slik at det er litt skummelt å gå inn i jounaler og forum, fordi en ikke har lyst til å bli mistenkt for noe. håper ikke vi blir mistenkt vi som bare leser for det meste. jeg har i allefall hatt stor nytte av forumet, det har til nå hjulpet meg ned 20 kilo og jeg bruker det daglig. jeg finner oppskrifter og hjelp. og ofte står jo tipsene i journaler slik at man må inn der.
forøvrig må jeg jo si at for meg er jo forumfolk liksom ikke ekte, de er som en romanfigur eller noe.

men jeg vet jo så klart at dere er ekte da.

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:10   #29
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Tillit i forumet

jeg har foreksepel lest mye av det nille, ziggy og iset har skrevet og det har vært til enorm hjelp. jeg hadde ikke greid det uten den inspirasjonen

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:10   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av leeha, her.

jeg har vært medlem i flere år, men ikke skrevet så mye selv. nå er det slik at det er litt skummelt å gå inn i jounaler og forum, fordi en ikke har lyst til å bli mistenkt for noe. håper ikke vi blir mistenkt vi som bare leser for det meste. jeg har i allefall hatt stor nytte av forumet, det har til nå hjulpet meg ned 20 kilo og jeg bruker det daglig. jeg finner oppskrifter og hjelp. og ofte står jo tipsene i journaler slik at man må inn der.
forøvrig må jeg jo si at for meg er jo forumfolk liksom ikke ekte, de er som en romanfigur eller noe.

men jeg vet jo så klart at dere er ekte da.

Det gjelder nok ikke deg heller. Det har vært episoder hvor noen har lest hva folk de kjenner har skrevet og brukt det mot dem i det virkelige liv...
Gratulerer med flott resultat forresten, og så bra at du har hatt så god nytte av forumet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:11   #31
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Tillit i forumet

ok det skulle være "eksempel"

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:13   #32
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Tillit i forumet

takk photoscruba !
du har også vært morsom å følge og du skriver så levende og bra

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:26   #33
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av leeha, her.

takk photoscruba !
du har også vært morsom å følge og du skriver så levende og bra

Tusen takk!!

Om du vil endre på det du skriver, f.eks om du skriver noe feil, så bare trykk på endre-knappen lengst til høyre over inlegget ditt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:32   #34
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av leeha, her.

jeg har foreksepel lest mye av det nille, ziggy og iset har skrevet og det har vært til enorm hjelp. jeg hadde ikke greid det uten den inspirasjonen



Jeg er altfor dårlig til å lese og skrive i journalene til folk. Men på den andre siden så er jeg litt glad for det, for da kan jeg iallfall ikke bli mistenkt for å spre informasjon, når jeg ikke engang VET noe om det som står i journalene.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:46   #35
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Tillit i forumet

takk iset og det er så hyggelig å få så god respons at jeg sikkert burde skrive mer selv men jeg føler ikke jeg kan det like godt som dem jeg har fått hjelp av, jeg begynner jo å kunne det nå da .
men det jeg vet har jeg jo lært her inne( + bøkene da) så det står her jo alt.
men selvfølgelig om alle tenkte slik ville det jo ikke bli noe forum

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:50   #36
AKB
LIvsnyter
 
AKB sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 77
Innlegg: 454
AKB er en juvelAKB er en juvelAKB er en juvel

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hvis noen "tror" de vet om medlemmer som gjør slikt, må vi få sjekket det opp - dvs. finne ut om det medfører riktighet. Send gjerne en PM til en admin eller moderator du stoler på. Slik at vi kan finne ut av det. Og iallefall sørge for at vedkommende ikke får tilgang til deler av forumet som fremover vil bli mer private.

Hvis noen VET sikkert hvem som gjør slik syns jeg absolutt en PM til admin eller moderator er et MUST.

Helt enig i dette. De må jo ut snarest mulig.

__________________
GRIP DAGEN

AKB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:00   #37
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Tillit i forumet

Dette var ganske så skummelt, synes jeg! Jeg vet ikke hva det dreier seg om, men er virkelig trist over at folk misbruker informasjon herfra. Folk legger ut informasjon om seg selv, for å hjelpe både seg selv og andre, og det er virkelig tarvelig å misbruke denne informasjonen. Håper virkelig at folk kan klare å oppføre seg heretter.

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:52   #38
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Her har jeg gått glipp av noe ser jeg.. Er helt enig med deg Nille!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:19   #39
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tillit i forumet

Jeg har gått glipp av noe jeg og tror jeg..
Hva mener dere med at informasjon er blitt "brukt mot" noen?...

Vet jo at folk her inne har blitt baksnakka og snakka stygt om, men er det mer enn det også????!!!....

Jeg blir helt stressa av dette her jeg...

Kommer til å tenke meg om flere ganger nå, før jeg skriver innlegg....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:27   #40
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Hyper: jeg tror det menes noe ala: Per vet hvem Karl er i det virkelige liv. Per sniker i Karl sin journal her på forumet. Per bruker informasjonen Karl har gitt i journalen sin, mot ham - i det virkelige liv.

Sånn har jeg oppfattet det.. Men det er mulig jeg er på helt feil jorde.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:32   #41
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tillit i forumet

Men hva kan brukes mot folk?...
Altså...Det folk kan finne ut om meg her inne, er at jeg har slitt med overvekt, og at jeg har kvitta meg med så og så mange kilo..
Det skammer jeg meg ikke over, og jeg tviler på at noen kan bruke det imot meg....


Kanskje jeg er vel naiv..?...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:35   #42
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Men hva kan brukes mot folk?...
Altså...Det folk kan finne ut om meg her inne, er at jeg har slitt med overvekt, og at jeg har kvitta meg med så og så mange kilo..
Det skammer jeg meg ikke over, og jeg tviler på at noen kan bruke det imot meg....


Kanskje jeg er vel naiv..?...

Noen skriver om mer enn bare vekttapet vet du...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:37   #43
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Tillit i forumet

Jeg forstår ikke helt dette jeg heller. Da må det være at folk har sagt/lagt ut mer intime detaljer om seg selv enn de vil høre av andre i real life. Det er en ganske "intim" atmosfære her så kanskje folk ikke tenker seg om og følte seg trygge inntil de hørte ting fra bekjente?

Det eneste jeg vet er at alt dette snakket om å snike i journaler gjør at relativt nye medlemmer føler seg mistenkeliggjort selv om det ikke er dem disse trådene om sniking handler om. Det er jo fryktelig synd...

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:38   #44
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tillit i forumet

Joda....Jeg vet det....Og det er utrolig trist at noen mennesker velger å bruke det mot folk...
Utrolig smålig..Og HVORFOR??

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:11   #45
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Det har vært et par tilfeller som jeg vil klassifisere som alvorlige i denne sammenhengen, uten at jeg kan utdype. Men understreker oppfordringen til Nille. Dersom dere opplever noe sånt, og vet hvem det er snakk om, så si fra til admin eller mod så fort dere kan!
Her skal vi kunne føle oss trygge, synes jeg!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 00:31   #46
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Men hva kan brukes mot folk?.....Kanskje jeg er vel naiv..?...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Noen skriver om mer enn bare vekttapet vet du...

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Jeg forstår ikke helt dette jeg heller. Da må det være at folk har sagt/lagt ut mer intime detaljer om seg selv enn de vil høre av andre i real life. Det er en ganske "intim" atmosfære her så kanskje folk ikke tenker seg om og følte seg trygge inntil de hørte ting fra bekjente? ...

Jeg vaklet lenge før jeg la inn bilde og bosted i min profil, Tromsø e ren liten by, Troms et lite fylke. Jeg vaklet enda me ri fht å begynne å skrive om de tingene som ligger tett opp til vekttapet, men som ikke handle rom hva og hvor mye jeg spiser og veier. Det jeg tenker på er følelsene knytta til mat, kropp og valg. Det er intimt for meg, og dmye av et jeg har skrevet her inne har jeg ikke snakka med noen av venninne mine om en gang, heller ikke legen eller andre støttepersoner.

Hvorfor valgte jeg like vel å skrive om det? Jo, fordi jeg ikke tror et jeg skille rmeg så mye fra alle andre annet enn at det kan være en eller flere som kunne ha nytte av å lese mine tanker, og at jeg ville ha utbytte av de innspill jeg fikk i journalen min fra andre som våger å dele. Ukentlig kjenner jeg på frykten for å bli konfrontert med det jeg skriver når jeg "utleverer" meg selv slik, men på samme måte som jeg jobber for å bryte ned tabuer i fht psykisk elidelser, vil jeg gjennom journalen min kjempe for å fjerne tabuer og vrangforestillinger knytta til overvektige. Kanskje en stor ambisjon, men jeg tror på mulighetene som ligger i den enkelte av oss. Gjennom min egen journal får jeg så mange innspill som bidrar til at min forståelse av ulike mekanismer og sammenhenger i fht et bredt spekter av temaer knyttta til mat og kropp gjør meg til en bedre ambassadør for økt forståelse for temaet.

Det er derfor synd at folk føler de må pålegge seg en form for sensur på områder som dette pga misbruk av informasjon. Jeg - og de aller, aller fleste vil jeg tro, har ingen forventning om at det vi legger ut her er å anse som og blir behandla som sensitiv informasjon av andre. Men, vi forventer å bli møtt med respekt i form av at vi ikke blir "outet" uten at vi selv tar initiativ til det.

Jeg setter stor pris på initiativene for å ha et godt forum kjennetegne av gjensidig respekt

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:05   #47
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Stående applaus til BiB!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:16   #48
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Stående applaus til BiB!!!

Ja

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:22   #49
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Stående applaus til BiB!!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja

Tusen, tusen takk, begge to!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:32   #50
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Tillit i forumet

Her var det en del food for thought, ja. Jeg har visst gått glipp av en del jeg også, men du verden så skremmende at noen kan gjøre sånt da!

Det er helt soleklart en god regel å være litt tilbakeholden med opplysninger som kan identifisere en, det gjelder all nettbruk. Men jeg hører vel til de som tenker at her inne skal det jo være trygt, tenker liksom ikke på at noen kunne finne på å bruke noe mot meg eller andre. Jeg føler vel at det jeg skriver her (som har vært fint lite det siste året), er sagt blant venner, og selvsagt plaprer man ikke ut til uvedkommende noe man vet om venner! Enten det er på nett eller ikke!

Så er det jo NOEN man vet av i "det virkelige liv", men det skulle da i all rettferdighets navn tilsi at man nettopp IKKE snakker om akkurat DE personene til noen andre. De personene kjenner man jo litt ekstra, da.

Så, nett eller ikke nett, hvis folk ikke kan oppføre seg som folk, så har de bare seg selv å takke hvis de blir utestengt.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TAKK til forumet Lille PCOS og karbohydratkontroll 8 31-05-07 14:29
Oppførsel på forumet Fedonisten Generell diskusjon 38 11-03-06 10:17
Om forumet Ketolysekuren HP Ketolysekuren 0 09-02-05 22:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no