Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Neglene på lavkarbo?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-10, 20:19   #1
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Neglene på lavkarbo?

Jeg har inntrykk av at neglene mine vokser noe innmari etter at jeg kuttet ut raske karbohydrater?! Det er ikke mange dagene siden alle fingerneglene mine var helt kjempekorte, men nå er de plutselig flere mm lengre! Synes jeg i alle fall... Flere som har opplevd det tro?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 20:34   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Mine negler vokser litt fortere, blir tykkere og fliser seg ikke så lett opp!
Lavkarbo/ketolyse er bra for så mangt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 20:38   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Neglene på lavkarbo??

Jeg har akrylnegler så jeg merker ikke så mye til det

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 21:30   #4
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Neglene på lavkarbo??

Jeg opplever det samme, at neglene vokser fort, og de er hele og tykke, fliser seg ikke opp.
Tidligere sprakk de fort, bare det ble litt lengde på de.
Borte er også små groper og dypere furer i neglene.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 12:06   #5
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Neglene på lavkarbo??

Jeg merker også fort forskjell på dette - jeg trodde det hadde noe med kromkaliumtablettene å gjøre, men det er kanskje ikke alle som tar tilskudd?

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 12:16   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Snopsnoken, her.

Jeg merker også fort forskjell på dette - jeg trodde det hadde noe med kromkaliumtablettene å gjøre, men det er kanskje ikke alle som tar tilskudd?

Jeg tar bare b1-vitaminer (for å holde myggen unna!) og magnesium når jeg husker det så kromkalium kan ikke jeg skylde på.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 13:02   #7
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg tar bare b1-vitaminer (for å holde myggen unna!) og magnesium når jeg husker det så kromkalium kan ikke jeg skylde på.

Utrolig morsomt hvis det er fraværet av karbene som medfører de fine neglene :-)

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 15:09   #8
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg har akrylnegler så jeg merker ikke så mye til det

Kanskje jeg faktisk skal prøve å fjerne akrylneglene mine nå da....å se om mine egne holder

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 15:17   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Kanskje jeg faktisk skal prøve å fjerne akrylneglene mine nå da....å se om mine egne holder

Jeg trodde jeg aldri skulle være uten kunst- negler, men nå er det (nesten) så jeg ikke trenger dem!
(Billigere er det også)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 10:30   #10
tina therese
Medlem
 
tina therese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
Innlegg: 93
tina therese er på en erverdig vei

Sv: Neglene på lavkarbo??

Enig med dere over her!
Har merket bedring på neglfronten etter at jeg startet med lavkarbo også!
MEN-jeg fikk tips om en fantastisk neglforsterker omtrent samtidig som jeg startet,
så jeg har trodd det bare har vert den som har gjort det...
Den heter "Microcell" og jeg er blitt helt avhengig av den!!
Den fungerer bare så utrolig bra!!
Man skal først bruke det i tre uker ,som en slags kur:
Dag 1: ta på et strøk
Dag 2: ta på et strøk til
Dag 3: Fjern alt med neglelakkfjerner og ta på et nytt strøk
Dag 4: ta på et strøk til
Dag 5: fjern alt med neglelakkfjerner og ta på et nytt strøk
osv osv osv....
Etter tre uker med dette er neglene dine kjempe sterke og flotte!
Da kan man benytte den som vanlig neglforsterker!
Jeg tar på et strøk og venter et par dager og tar et strøk til
så lar jeg det sitte til det ikke ser pent ut og da gjør jeg det bare på nytt!
Mine negler har alltid vert veldig dårlige og flate og myke
så jeg har prøvd alskens kunstige varianter uten hell..
De har løsnet og blitt stygge så fort...
Men nå trenger jeg virkelig ikke noe kunstig mere
for Microcell gjør mine egene negler fantastiske!!!
Dette er virkelig verdt å prøve for dere som vil ha bedre negler!
Det kan kjøpes i et sett med forsterker,blank overlak og neglelakkfjerner!
Koster ca 230 kr om jeg ikke husker feil-og den varer lenge!
Overlakken er grei om man vil ha litt ekstra glans en dag,
eller man kan bruke den over farget lakk etter kuren!

__________________


tina therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 10:32   #11
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Neglene på lavkarbo??

Jeg bruker også den Tina T - og synes den er fantastisk.

Grunnen til at jeg har brukt akrylnegler er rett og slett fordi neglene mine har flist seg opp bare man har sett på de Men nå er de fjernet helt, og jeg skal prøve meg uten for å se om mine egne holder

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:02   #12
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Neglene på lavkarbo??

Hvordan er det med neglbåndet da? Sliter med flussete (??) neglbånd som innimellom blør litt. Ser ikke særlig pent ut nei...

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:33   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Hvordan er det med neglbåndet da? Sliter med flussete (??) neglbånd som innimellom blør litt. Ser ikke særlig pent ut nei...

Mine har blitt nesten helt perfekte!
De ha alltid flist seg opp og da har jeg spist på dem og så har det jo aldri blitt bra! Nå fliser de seg ikke opp, henger seg ikke opp i ting og jeg lar dem være fordi de ikke irritere meg mer! Vinn/vinn!

Smør dem inn med litt olivenolje før sengetid, så blir de enda fortere fine!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:37   #14
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Mine har blitt nesten helt perfekte!
De ha alltid flist seg opp og da har jeg spist på dem og så har det jo aldri blitt bra! Nå fliser de seg ikke opp, henger seg ikke opp i ting og jeg lar dem være fordi de ikke irritere meg mer! Vinn/vinn!

Smør dem inn med litt olivenolje før sengetid, så blir de enda fortere fine!!!

Me like! Gleeeeder meg til å ta fatt på ketolyse nå ja... Bare usikker på hvordan jeg skal begynne pga fullamming

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:42   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Me like! Gleeeeder meg til å ta fatt på ketolyse nå ja... Bare usikker på hvordan jeg skal begynne pga fullamming

Da begynner du enkelt å greit med å fjerne de verste bombene som sukker, loff, brød, poteter, pasta og ris!
Spis mye grønnsaker, grove knekkebrød og rent kjøtt/fugl/fisk! Og pass på å få i deg nok fett! Bruk meierismør (ikke margarin) og ikke vær redd for fettet i maten!

Generell lavkarbo er flott når man fullammer, ketolyse kan vente til barnet spiser mer mat enn det får pupp!
Noe som også gir deg god tid til å lese deg opp om ketolyse. Boken "Slank med ketolysekuren" kan lånes på bibliotekt om du ikke vil kjøpe den!

Masse lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:45   #16
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Da begynner du enkelt å greit med å fjerne de verste bombene som sukker, loff, brød, poteter, pasta og ris!
Spis mye grønnsaker, grove knekkebrød og rent kjøtt/fugl/fisk! Og pass på å få i deg nok fett! Bruk meierismør (ikke margarin) og ikke vær redd for fettet i maten!

Generell lavkarbo er flott når man fullammer, ketolyse kan vente til barnet spiser mer mat enn det får pupp!
Noe som også gir deg god tid til å lese deg opp om ketolyse. Boken "Slank med ketolysekuren" kan lånes på bibliotekt om du ikke vil kjøpe den!

Masse lykke til!


Takk for gode tips! Har lest boken "slank med ketolyse" og ble liksom litt "frelst", hehe.. Må få satt meg en dato og begynt tenker jeg. Poden er snart 6 mnd og skal snart begynne med litt grøt, så tenker jeg at om et par mnd så får han mer fast føde enn mm.

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 13:43   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Takk for gode tips! Har lest boken "slank med ketolyse" og ble liksom litt "frelst", hehe.. Må få satt meg en dato og begynt tenker jeg. Poden er snart 6 mnd og skal snart begynne med litt grøt, så tenker jeg at om et par mnd så får han mer fast føde enn mm.

GRØT?
Trodde mamma'n var lavkarbo, jeg!

Skal finne frem tråden om baby- mat til deg! Om jeg finner den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 13:47   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Jeg fant den til slutt!

Er flere også! Søk på "fast føde" feks!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 14:13   #19
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

GRØT?
Trodde mamma'n var lavkarbo, jeg!

Skal finne frem tråden om baby- mat til deg! Om jeg finner den!

Nei, jeg ammer fremdeles, men lille skal begynne med grøt nå straks, og da tenker jeg det ikke går så lang tid før han får mer fast føde enn morsmelk og da er det lettere å evt begynne på lavkarbo/ketolyse for hu mor

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 14:44   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Nei, jeg ammer fremdeles, men lille skal begynne med grøt nå straks, og da tenker jeg det ikke går så lang tid før han får mer fast føde enn morsmelk og da er det lettere å evt begynne på lavkarbo/ketolyse for hu mor

Sorry, vanskelig å være morsom på nett!

Det jeg mente var: Skal du virkelig gi barnet vanlig grøt (=masse karber) mens du selv vurderer ketolyse?
Blir litt selv motsigende oppe i hodet mitt på en måte!
Derfor linken til hva lavkarbo/ketolyse mødre gir sine barn ved opp start fast føde!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 16:08   #21
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Sorry, vanskelig å være morsom på nett!

Det jeg mente var: Skal du virkelig gi barnet vanlig grøt (=masse karber) mens du selv vurderer ketolyse?
Blir litt selv motsigende oppe i hodet mitt på en måte!
Derfor linken til hva lavkarbo/ketolyse mødre gir sine barn ved opp start fast føde!


Åhh.. Ja, ikke alltid like lett å oppfatte ironi på nett..

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 16:23   #22
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Neglene på lavkarbo??

Neglene mine vokser relativt fort, men likevel har jeg satt på kunstige fordi jeg syns det er penere og de er sterkere. Får satt de på hos abameme - www.abameme.com

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 17:35   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo?

Jeg aner ikke, for jeg er en kronisk biter ... . Men jeg mistenker nok dessverre at jeg er en av de som ikke merker positiv effekt på hår og negler på lavkarbo, men dette tror jeg handler om noe annet, noe hormonelt, så jeg smører meg bare med tålmodighet og håper det kommer på plass. Jeg vil også ha tykke negler, og tykt hår!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 19:12   #24
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo?

Jeg slutta å bite negler for et par knappe måneder siden, så, øhm, jeg aner ikke hvordan tilstanden har vært tidligere, egentlig. Men neglene mine var tynne og myke som papir de første ukene, og nå, relativt raskt etter, er de veldig solide. Dette helt uten noen form for lakking eller annen behandling.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 14:00   #25
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Neglene på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg aner ikke, for jeg er en kronisk biter ... . Men jeg mistenker nok dessverre at jeg er en av de som ikke merker positiv effekt på hår og negler på lavkarbo, men dette tror jeg handler om noe annet, noe hormonelt, så jeg smører meg bare med tålmodighet og håper det kommer på plass. Jeg vil også ha tykke negler, og tykt hår!

Eneste gangen jeg har opplevd å øke tykkelsen på håret var når jeg gikk gravid - det var vel den ene tingen som var kledelig med den fysiske forandringen for min del (jada, jeg vet at mange stråler når de er gravide, men det gjelder ikke meg)! Men jeg er takknemlig over de solide neglene. Uventet bonus

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe rart har skjedd med neglene Bergen27 Spørsmål og svar 1 10-08-08 18:18
Bare myte? Hvite prikker på neglene = kalsiummangel mofe Fysisk og mental helse 10 23-01-06 17:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no