Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-11, 10:46   #1
nyx
Nytt Medlem
 
nyx sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 4
nyx er på en erverdig vei

Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks (http://kims.no/produkt/kims-baconsnacks/)? Jeg har vært på Ica, Prix og Meny men uten hell. Grunnen til at jeg leter etter akkurat KiMs er fordi det ser ut som om denne verken inneholder melk eller pepper (noe jeg ikke tåler), og jeg har så lyst til å prøve en oppskrift jeg fant her på lavkarbo.no.

All hjelp mottas med takk

__________________





nyx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 10:55   #2
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

Trur Rema heime der eg kjem frå i Norge har denne.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:06   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

De har den på min lokale menybutikk, og mener jeg har sett den på Coop også.
Denne inneholder heller ikke melk eller pepper. Og så syns jeg den smaker bedre også og er enklere å knuse (hvis det er knust baconcrisp du skal ha i oppskriften).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:40   #4
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

Den Cyan viser til smakar berre salt, den andre har kryddersmak.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:47   #5
nyx
Nytt Medlem
 
nyx sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 4
nyx er på en erverdig vei

Sv: Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

De har den på min lokale menybutikk, og mener jeg har sett den på Coop også.
Denne inneholder heller ikke melk eller pepper. Og så syns jeg den smaker bedre også og er enklere å knuse (hvis det er knust baconcrisp du skal ha i oppskriften).

Takk for svar, skal se i flere menybutikker og se etter den andre også . Det er ikke verst å finne noe som de ikke har puttet melk og pepper i!

__________________





nyx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 13:32   #6
sirib
Medlem
 
sirib sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 172
sirib er ny på veien

Sv: Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

den har de på min rema ihvertfall. MEN jeg synes den smaker dårlig og den er full av slikt fælt (synes jeg ihvertfall) grillkrydder + at det er mye tilsetningsstoffer.

__________________


sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 13:35   #7
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

Enig med Sirib i at de krydrede versjonene smaker dårlig, men hver sin smak. Det samme syns jeg gjelder bacongullet. Jeg foretrekker baconkrisp og Öffer som bare er baconsvor og salt. Ôffer syns jeg er aller best på smak, men den er for hard til å kunne brukes i matlagning.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 20:58   #8
nyx
Nytt Medlem
 
nyx sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 4
nyx er på en erverdig vei

Sv: Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

Jeg fant til slutt på Rema 1000. Så i dag har jeg eksperimentert litt til middagen . Igjen takk for hjelpen. Skal se etter de andre som dere har nevnt også...

__________________





nyx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar

Emneord
kims baconsnacks, leter


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange karber per 100 g er det i rips, og hvor finner jeg oversikt!? Jente 1980 Ketolysekuren 4 16-03-11 21:53
Hvor finner jeg disse oversiktene over hvor mye karbo det er i ulike matvarer? Sugarmom Spørsmål og svar 2 26-11-10 19:07
Jeg finner ikke lavkarbo-pølser i Oslo. Hvor finner jeg de? miss_chica Ketolysekuren 8 28-05-09 22:08
hvor finner jeg oppskrifter? tattooholica Spørsmål og svar 1 21-07-08 17:16
Kims baconsnacks? Happy H Ketolysekuren 3 08-04-08 00:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no