Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 23:53   #26
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Tråder: 36.445, Innlegg: 976.170, Medlemmer: 21.362, Aktive medlemmer: 2.136

sier seg selv det ikke er lett å finne rette tråden!! shit 10% som er aktive, ikke så mye det. ER nok mange som har hoppet av lasset...

Tenk snart en million innlegg Finnes det forumer på denne sizen eller?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 00:22   #27
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Tråder: 36.445, Innlegg: 976.170, Medlemmer: 21.362, Aktive medlemmer: 2.136

sier seg selv det ikke er lett å finne rette tråden!! shit 10% som er aktive, ikke så mye det. ER nok mange som har hoppet av lasset...

Tenk snart en million innlegg Finnes det forumer på denne sizen eller?

F.eks. kvinneguiden (som var det største norske jeg kom på i farten) har 8.021.009 innlegg.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 00:23   #28
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Oh my.. Kvinnfolk Hehe, der er jeg ikke, kanskje jeg må ta meg en titt... Vi har litt før vi når igjen dem da ja

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 00:28   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Hey, nå skal vi ikke skremme bort nykomlingene. Joda det er mange av de samme spørsmålene som kommer om og om igjen, og det kan være slitsomt for oss som har vært her en stund. Men det går an å opplyse om søkefunksjonen på en hyggelig måte. Og med det sagt, så er den søkefunksjonen som er lettest å finne på forumet her helt ræva.
Men vi har alle ansvar for god temperatur her inne, gamle som nye. Liker du ikke spørsmålet, så ikke svar.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 01:16   #30
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Enig, jeg har vært her en stund nå, og likevel sliter jeg med å finne igjen tråder som jeg har sett tidligere. En må huske bra nøyaktig hva som stod der for å klare å søke dem opp igjen.. Her er tross alt 900 000 innlegg å søke igjennom så Ikke så rart...

Ikke vits i å være gretten, la heller noen andre svare

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 08:02   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

likevel sliter jeg med å finne igjen tråder som jeg har sett tidligere. En må huske bra nøyaktig hva som stod der for å klare å søke dem opp igjen

Noe som sier litt om hvor viktig det er at vi skriver riktig både når vi lager tråder/innlegg og når vi skal søke på ting

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 08:51   #32
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Fordi det er så mange som spør om det samme.

Du skjønner at det er ganske mange tråder her, mange feilstavede tråder her, og mange klistrete tråder her? Akkurat nå har jeg drevet og lest gjennom diverse klistrete tråder og tråder som er i "nybegynnertråden" - og å søke her er heller ikke så lett når du får opp mange svar. Så jeg beklager så mye kanutten, at jeg stilte et spørsmål som er stilt før - og som sikkert du en gang lurte på også.

Til dere andre, tusen takk for svar.

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 12:47   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Du skjønner at det er ganske mange tråder her, mange feilstavede tråder her, og mange klistrete tråder her? Akkurat nå har jeg drevet og lest gjennom diverse klistrete tråder og tråder som er i "nybegynnertråden" - og å søke her er heller ikke så lett når du får opp mange svar. Så jeg beklager så mye kanutten, at jeg stilte et spørsmål som er stilt før - og som sikkert du en gang lurte på også.

Til dere andre, tusen takk for svar.

Beklager.. Det var ikke meningen å være ufin. Og joda, jeg har lurt på mange ting jeg også. Og fått mange flotte svar. Men jeg vil likevel fremheve DENNE søkegreia som er på "førstesiden" til lavkarbo, den er veldig bra!! Selv om man må lete litt i trådene.


Søk i lavkarbosidene: _________________
Tilpasset søk

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:06   #34
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

For å svare hovedinnlegget; Ja, det kalles fremdeles lavkarbo om du spiser brød så lenge du holder deg UNDER 150 gram karber om dagen. Dog er det ikke anbefalt å spise MASSE brød, og spesielt ikke normal kneip liksom. Man bør heller ikke få ALLE karbene sine fra brød, men heller mest fra grønnsaker og bær.

Å spise brød er en vanesak som man fort kan lære seg av med, dersom man ønsker det. Du kan også spise knekkebrød, fiberrike, etc, eller lavkarbovarianter av brød, knekkebrød og andre ting. Men selv ikke disse bør være hovedbestanddelen i kostholdet.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 13:15   #35
Dååris
Medlem
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 91
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Jeg satt å så på TvNorge her om dagen, og i løpet av en reklamepause var det ikke mindre enn 5 ulike slankereklamer.
Om du ikke hadde planlagt å slanke deg før januar, blir du hjernevasket i løpet av mnd...!

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 14:31   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Jeg satt å så på TvNorge her om dagen, og i løpet av en reklamepause var det ikke mindre enn 5 ulike slankereklamer.
Om du ikke hadde planlagt å slanke deg før januar, blir du hjernevasket i løpet av mnd...!

Jeg kjenner stadig at jeg er rimelig glad jeg ikke har tv ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 15:04   #37
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg kjenner stadig at jeg er rimelig glad jeg ikke har tv ...!

Huff, da har du kanskje gått glipp av slankekuren GO 123

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 15:13   #38
Juballong
Juniormedlem
 
Juballong sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 39
Juballong er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Husk , att å svare på spørsmål er alltid FRIVILLIG ........ser stadig noen som må jamre seg over att de nye ikke søker først, vi har alle vært nye og lurt på ting der og da.
Så om Du syns noen maser og spør fælt kan du faktisk velge å IKKE svare.


Sist redigert av Juballong : 09-01-11 kl 15:20.
Juballong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 20:38   #39
Dååris
Medlem
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 91
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Huff, da har du kanskje gått glipp av slankekuren GO 123

Åå stakkars! Om jeg ikke hadde hatt Tv, hadde jeg gått glipp av Noku og Go 123 og grete fantastiske roede, for ikke å snakke om hu Ingeborg som går på gata, og folk, Næææ, har du gått ned 12 kg?? oooh!
*spyyyy*

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:19   #40
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Ja, huff. Høres virkelig ut som jeg går glipp av noe (sarkasme) .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 23:40   #41
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Fine dere er

Jeg må ærlig innrømme at jeg starter tråder for da kan jeg finne tips under. Under her ligger jo linker til tråder med sammen innehold. Har også fått tips om å bruke forsiden til å søke, og det har hjulpet masse

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:35   #42
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

jeg bare snubla over denne siden
så ingen ting var planlagt før jeg begynte og lese om lavkarbo

alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvis man ikke spiser nok? maholm Ketolysekuren 14 12-12-10 01:13
Hva skjer hvis man spiser salte nøtter og drikker kaffe? Tindra Spørsmål og svar 8 21-04-09 08:53
Hvis jeg spiser for lite karber? Addict Spørsmål og svar 51 01-04-09 12:15
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25
Hva skjer hvis man ikke spiser noe? Drømmepie Spørsmål og svar 6 09-10-05 16:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no