Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Eggallergi

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-11, 10:13   #1
ovlima
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
ovlima er på en erverdig vei

Eggallergi

Hei, er igang med å få et sunnere kosthold, og ser at lavkarbo er en grei start til det men har en i familien som ikke tåler egg...Lurer derfor på hva jeg evt. kan bytte eggene ut med i oppskriftene som veldig ofte inneholder store mengder egg. Takker SÅ mye for tips og råd

ovlima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert ;) Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 10:41   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Eggallergi

Jeg har en gutt med eggallergi og det er mange oppskrifter jeg ikke kan bruke fordi jeg ikke har funnet noen god måte å erstatte store mengder egg i en rett på.

Du må nesten se på hver enkelt rett og se om det går an å bruke eggerstatning eller ikke, men jeg har erfart at på spesielt bakverk med mye egg så må jeg lage noe annet til minsten.

Dersom noen andre har gode løsninger på dette vil jeg også gjerne høre om det.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggallergi eksbrødelsker Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 21-04-11 08:35
Hjelp, jeg har fått eggallergi ... kilovis Ketolysekuren 4 28-08-08 12:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no