Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Cell-u-loss

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-08, 07:52   #1
Marilyn
Medlem
 
Marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
Innlegg: 210
Marilyn er på en erverdig veiMarilyn er på en erverdig vei

Cell-u-loss

Jeg har noen piller som heter cell-u-loss, som skal gjøre at huden strammer seg, så ikke man får overflødig hud når man slanker seg.. er det noen som vet om disse er OK å ta når man er i ketose?

__________________
Marilyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 08:33   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Cell-u-loss

Du kan sikkert ta de, kommer an på innholdet det.. Men du får sikkert like godt utbytte av det som av å sende et brev til julenissen

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 09:19   #3
Marilyn
Medlem
 
Marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
Innlegg: 210
Marilyn er på en erverdig veiMarilyn er på en erverdig vei

Sv: Cell-u-loss

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Du kan sikkert ta de, kommer an på innholdet det.. Men du får sikkert like godt utbytte av det som av å sende et brev til julenissen

hehe, ja ikke sant Er jo alltid lov til å prøve, men jeg tar de jo ikke hvis det ødelegger kuren..

__________________
Marilyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 21:15   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Du kan sikkert ta de, kommer an på innholdet det.. Men du får sikkert like godt utbytte av det som av å sende et brev til julenissen


Hei

Hvorfor ta noe som garntert ikke virker - eller i motsatt fall vil fjerne all kosmetisk kirurgi.

Nei der er du nok blitt lurt

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 14:10   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Hallo, det er vel ikke så sikkert at de ikke har noen effekt, selv om de sikkert ikke akkurat erstatter plastiske operasjoner?

Så vidt jeg vet er Cell-u-loss noen tabletter innenfor Herbalife? Og da er de ihvertfall ikke usunne å ta, vil jeg tro - det er vel noe urtebasert, som sikkert kan ha en positiv effekt. Tror neppe det gjør noe om du tar dem under ketose - når du nå først har dem ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 14:48   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Jeg brukte cell-u-loss for noen år siden... Merka ingen forskjell på huden... Brukte de sammenhengende i 6 mnd....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 14:58   #7
Marilyn
Medlem
 
Marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
Innlegg: 210
Marilyn er på en erverdig veiMarilyn er på en erverdig vei

Sv: Cell-u-loss

Takk for svar folkens
Ja, det er Herbalife.. Kjøpte de da jeg kjøpe slanke-shake derfra. Shaken smakte helt grusomt, så det slutta jeg med ganske fort.
Pillene er bare urter tror jeg.. hmm.. men uansett.. hvis Gerd brukte dem i 6 mnd uten resultat, så tror jeg at jeg dropper det

__________________
Marilyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 15:00   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Opprinnelig lagt inn av Marley, her.

Takk for svar folkens
Ja, det er Herbalife.. Kjøpte de da jeg kjøpe slanke-shake derfra. Shaken smakte helt grusomt, så det slutta jeg med ganske fort.
Pillene er bare urter tror jeg.. hmm.. men uansett.. hvis Gerd brukte dem i 6 mnd uten resultat, så tror jeg at jeg dropper det

Jeg har brukt en del av de produktene Har vært forhandler... Og etter den slankekuren gikk jeg også opp i vekt igjen....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 15:03   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hallo, det er vel ikke så sikkert at de ikke har noen effekt, selv om de sikkert ikke akkurat erstatter plastiske operasjoner?

Så vidt jeg vet er Cell-u-loss noen tabletter innenfor Herbalife? Og da er de ihvertfall ikke usunne å ta, vil jeg tro - det er vel noe urtebasert, som sikkert kan ha en positiv effekt. Tror neppe det gjør noe om du tar dem under ketose - når du nå først har dem ...

Ikke for å være negativ, men jeg holdt selv på å bli dratt inn i Herblife verdenen etter at flere nære venner var med og tjente gode penger. Etter det jeg har lært av dem (av både tidligere og nåværende Herbalife forhandlere) er det at det heter og er Herbalife produkter ingen garanti for at det er sunt eller virker.Det er heller ikke slik at det er sunt fordi om det er urter.

Når det gjelder Cell-u-loss spurte jeg i tillegg hudlegen jeg skal til neste uke om han hadde hørt om produktet. Det hadde han, og kunne fortelle at produktet ikke har noen som helst varig strammende virkning på huden. Om de i det hele tatt gjør noe som helst for å stramme den kortvarig - er det gantert midlertidig. MEN at pillene i beste fall - og til en viss grad - kan
funke slik vanlige vitaminer virker. Hudstrukturen blir bedre på gunn av bedre næring. Dvs. kjøp heller en god multivitamin og sørg for et variert kosthold med mye grønt og nok godt fett og Omega 3 - sa han....

Men jeg er enig i at det sannsynlivis ikke skader å ta dem om du først har dem. Skjønner bare ikke vitsen.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 15:50   #10
Marilyn
Medlem
 
Marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
Innlegg: 210
Marilyn er på en erverdig veiMarilyn er på en erverdig vei

Sv: Cell-u-loss

Jeg tror jeg heller kjøper multivitamin da og Omega 3 jeg.
Jeg har cell-u-loss pillene, men de var ikke så dyre at jeg ikke har råd til å kaste dem
Tusen takk alle sammen for svar, hva skulle jeg gjort uten dere her i forumet?

__________________
Marilyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 16:48   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ikke for å være negativ, men jeg holdt selv på å bli dratt inn i Herblife verdenen etter at flere nære venner var med og tjente gode penger. Etter det jeg har lært av dem (av både tidligere og nåværende Herbalife forhandlere) er det at det heter og er Herbalife produkter ingen garanti for at det er sunt eller virker.Det er heller ikke slik at det er sunt fordi om det er urter.

Nei, selvsagt vet jeg det ikke trenger å være sunt fordi om det er urter, Nille ... Uklart formulert og jeg beklager det (har ikke alltid ork til så veldig grundige svar). Men jeg har så vidt vært innom Herbalife selv (klarte heldigvis å motstå presset til å fortsette). Synes Herbalife-produktene virker bra nok sammensatt, men det betyr ikke at jeg er noen Herbalife-tilhenger eller at jeg tror de har all verdens virkning. Å slanke seg med Herbalife har jeg ikke mye tro på jeg heller. Men jeg tror ikke det er noen ulempe å ta dem sammen med annen mat, de kan utgjøre et greit kosttilskudd.

Sitat:

Men jeg er enig i at det sannsynlivis ikke skader å ta dem om du først har dem. Skjønner bare ikke vitsen.....

Vitsen må jo være at det er mat/næring som det er like greit å spise fremfor å kaste det i søpla ... Multivitaminer kan man jo ta i tillegg hvis man vil!

Jeg synes det blir litt feil tankegang å si at de ikke virker - poenget er vel at stoffene som er i dette kan gi et positivt bidrag! Å satse bare på dette er ganske naivt etter min mening.

Fant dette på nettet:

Sitat:

Cell-U-Loss har en blanding av fiber og spesielt utvalgte mikronæringsstoffer, som er velegnet som kosttilskudd i forbindelse med vekttap.
Den har tre spesielle formål hvor en unik urtekombinasjon sammen med et tilstrekkelig daglig inntak av væske vil hjelpe til med:

  1. å gjenopprette kroppens naturlige vannbalanse
  2. å fremme kroppens naturlige utskillelse av avfallsstoffer
  3. å redusere lagrede vannreserver, noe som kan gi huden din et bedre utseende.
Cell-U-Loss er rik på:
  • Vitamin C: Et livsviktig vitamin som også fungerer som antioksidant, og
  • Kalium: Et særdeles viktig mineral som ofte mangler i en kalorifattig kost
  • Kalsium, Magnesium og Jern: Nødvendige mikronæringsstoffer
Cell-U-Loss blir populært kalt figurformeren og er et vitamin-, mineral- og urte kosttilskudd.
  • Innhold: 90 tabletter (1 mnd forbruk)
  • Anbefalt bruk: En tablett tre ganger daglig sammen med et glass vann.

Neppe noen ulempe å få i seg noe av dette, eller hur?


Sist redigert av Huldr : 12-01-08 kl 16:55.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 16:56   #12
Marilyn
Medlem
 
Marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
Innlegg: 210
Marilyn er på en erverdig veiMarilyn er på en erverdig vei

Sv: Cell-u-loss

Sitat:

(har ikke alltid ork til så veldig grundige svar).

Hehe, jeg synes dette var et ganske så grundig svar
Det høres jo egentlig bare ut som at det er sunt å få i seg disse!
Hvis de strammer opp huden, så blir jo det bare bonus i tilfelle..

Jeg må tenke litt over om jeg skal ta de eller ikke.. for det første kommer jeg til å glemme å ta de 3 ganger om dagen, for det andre så fikk jeg SYKT vondt i magen sist jeg tok de..
(Vet ikke om det var pga pillene, men med en gang jeg sluttet med de, gikk magesmertene over, så da har jeg trodd det siden...)

Takk Frøy, da er jeg hvertfall ikke redd for at jeg skal komme ut av ketose hvis jeg tar de..

__________________
Marilyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 17:01   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Opprinnelig lagt inn av Marley, her.

Hehe, jeg synes dette var et ganske så grundig svar

Takk Frøy, da er jeg hvertfall ikke redd for at jeg skal komme ut av ketose hvis jeg tar de..

Takk, hyggelig å kunne hjelpe! (La meg litt mer i selen for å svare nå da )

Hvis du får vondt i magen er det jo ingen vits i å ta dem, helt enig! Kan det være fibrene som gjør det, tro ...? Kan det være at du fikk i deg litt for lite vann, i og med at det står at det er viktig med et tilstrekkelig vanninntak? Fibrene trekker sikkert til seg en del vann.

Skjønner også godt tre ganger om dagen-argumentet!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:06   #14
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Hei
Så blev jeg dradd med allikevel.
Cell-U-Loss har en blanding av fiber og spesielt utvalgte mikronæringsstoffer, som er velegnet som kosttilskudd i forbindelse med vekttap.
Den har tre spesielle formål hvor en unik urtekombinasjon sammen med et tilstrekkelig daglig inntak av væske vil hjelpe til med:

  1. å gjenopprette kroppens naturlige vannbalanse
  2. å fremme kroppens naturlige utskillelse av avfallsstoffer
  3. å redusere lagrede vannreserver, noe som kan gi huden din et bedre utseende. Vannbalansen styres av hypofysen og nyrene, ikke av urter og mineraler, selv om de kan ha forbigåennde effekt ved å binde vann eller virke vanndrivende
  4. Cell-U-Loss er rik på:
  • Vitamin C: Et livsviktig vitamin som også fungerer som antioksidant, og Hvor mye da?
  • Kalium: Et særdeles viktig mineral som ofte mangler i en kalorifattig kost Hvor mye da?
  • Kalsium, Magnesium og Jern: Nødvendige mikronæringsstoffer
    Kalium og magnesium er makromineraler.
Cell-U-Loss blir populært kalt figurformeren og er et vitamin-, mineral- og urte kosttilskudd.
  • Innhold: 90 tabletter (1 mnd forbruk)
  • Anbefalt bruk: En tablett tre ganger daglig sammen med et glass vann.
Det hadde vært spennende med litt vitenskaplig dokumentasjon på at huden virkelig blir strammet opp.
Når det er sagt er tablettene neppe farlige

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
South Beach - diskusjon melene South Beach 21 08-05-05 11:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no