Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva er deres matbudsjett ?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-11, 17:47   #1
madisa
Juniormedlem
 
madisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 28
madisa er på en erverdig vei

Hva er deres matbudsjett ?

Vi er på sparebluss og skal halvere matbudsjettet vårt.
Vi lå meget høyt da vi handlet ca. hver dag. Brukte nok omtrent 10-11 tusen kroner i mnd.
Vi bør fint klare oss med 4500 - 5000 i mnd, selv med lavkarbo diett.

Vi er en fam.på 4. 2 voksne, 2 barn.

Hva bruker dere ?

Hva er vanlig ?

madisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 18:26   #2
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er to voksne, og brukte i fjor i snitt 4200 på matbutikker. Dette inkluderer da ALT vi vanligvis kjøper der, inkl. såper, shampoo, øl, tannkrem etc. Pluss at jeg ofte baker kaker, ingredienser til disse er også medregnet. 4200 mener min samboer at er for mye, og jeg er enig. Vi har nå kjøpt leilighet og kommer nok til å redusere på matposten i budsjettet vårt. Grunnen til at det ble så mye pr måned i fjor er nok at vi hadde avslappet økonomi og leide en leilighet. Vi handlet ofte og kjøpte det vi hadde lyst på, uten å nødvendigvis studere prislappen. I tillegg kjøpte jeg ofte lunch når jeg var på skolen, og han på jobb. Det blir fort penger! Når vi overtar leiligheten vår i sommer og blir de "stolte" eierne av et boliglån kommer vi nok til å snu på hver krone for å få råd til å spare. Så jeg vil tro at dere kan klare dere med 5000 pr måned om dere planlegger, men jeg ville kanskje budsjettert med 6000 bare i tilfelle. For min del sparer jeg MYE penger på å spise lavkarbo! Jeg trenger ikke lengre å ta med mat på skolen, kjøper ikke mat i "restauranter" (BigBite o.l.). Jeg spiser generelt sett mindre og sjeldnere God deal, når jeg i tillegg går ned i vekt samtidig!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 18:29   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er to voksne, og har felles matkonto. Vi setter inn 2000 hver hver mnd, og det holder for oss. Handler det meste av mat, og tannkrem, såpe osv. Men merker fort at om jeg går mye på Meny, Ica o.l forsvinner det mye raskere enn når vi bruker Kiwi og Rema Forøvrig hjelper det å ha en plan for 3-4 dager også og ikke handle hver dag på impuls.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 18:39   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

En voksen, en tenåring og ett barn og bruker 5500 per måned. Inkludert i det er noe fordyret mat grunnet diverse allergier hos minsten.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 18:48   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

En voksen, en tenåring og ett barn og bruker 5500 per måned. Inkludert i det er noe fordyret mat grunnet diverse allergier hos minsten.

Vi buker like mye og er to voksne og tre tenåringer!

Du vet du kan få Navstøtte hvis barnet har spesielle behov i matveien?? Hvis det kan dokumenteres seff...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 18:52   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Det er ikke akkurat MYE å bruke 5500 til to "voksne" (en tenåring spiser vel gjerne mer enn en voksen mann) og et barn, Kanutten? Vil heller si det er normalt

Vi bruker etter hvor mye vi har egentlig.. Varierer vel mellom 4500 og 5500 i måneden. To voksne, en "baby" og to katter.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 19:00   #7
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi bruker ca 9000 i måneden men vi er 5 voksne mennesker hvorav en er aktiv idrettsutøver.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 19:21   #8
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Hmmm, jeg kan fint spise opp 5000 alene jeg
Prøver å være mere bevisst, og ikke handle hver dag. Også unngå dyre butikker.
Men jeg bruker glatt 3000 pr mnd iallefall. Da spiser jeg veldig lite farseprodukter, men my biff, kyllingfilet og slikt, og friske grønnsaker.
Rema har veldig mye bra kjøtt til en billig penge
Jeg har i perioder sett at jeg har brukt opp i 7-8000 på matbutikken i mnd
Og som student er ikke det helt etter budsjett akkurat

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 19:24   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Hvis mannen hadde fått lov hadde han nok spist for 6000 alene Takke Gud for proteinpulver.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 19:32   #10
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er to voksne og to barn og handler nok mat for 8000-9000 kr i mnd.
Skjønner ikke hvorfor det går så mye - vi handler på REMA en gang i uka og det går minimalt med penger på snop, brus og chips og sånn....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 19:39   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er 2 voksne, en storspist 17- åring og en 12 år gammel jente!
Legger nok igjen ca 5000,- på Rema i løpet av måneden, men det inkluderer jo ting som tørkeruller/toalettpapir, tannkrem etc.
Handler i Sverige en gang i blandt og er det noe spes, titter jeg innom Ultra. Men da blir det fort dyrt, altså!

Er flere økonomi- tråder heeeelt nederst på siden her!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 19:50   #12
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Jeg blir imponert. Vi er to voksne og to barn (3 og 6 år) og ligger nok glatt på 10 000 kr pr mnd. Noen ganger er vi mer bevisste på hva vi kjøper, men andre ganger ikke. Så i mårra bærer det på harryhandel.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 20:00   #13
Silje :)
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 93
Silje :) er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er to voksne og bruker 4-4500 kr i mnd på mat og husholdningsartikler. Er veldig bevisste på hva vi handler, og setter opp meny for en uke av gangen og handler ofte bare en gang i uken, da på Rema 1000. Tidligere har matbudsjettet vårt vært helt vanvittig, jeg tør ikke regne på det en gang, det vil sikkert gi meg hjerteinfarkt Men vil virkelig ikke si at vi lever stusslig, spiser det vi vil og begge er fornøyde med hvordan ting er.

Silje :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 20:06   #14
madisa
Juniormedlem
 
madisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 28
madisa er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Så "godt" å se at det er flere enn oss som bruker litt i overkant på mat etc. i mnd.
Vi reiser på Harryhandel i ny og ne for å fylle opp fryseren. Allikevel kjøper vi masse mat i butikkene her hjemme, og glemmer bort fryseren litt.

Nå har jeg satt inn restriksjoner, all kjøttmat MÅ komme fra fryseren.
Så det handles bare tilbehør til middagene.

Ting holder ikke evig i fryseren, så det jammen godt å få tømt den nå

Vi skal bygge hus, så alle midler som er mulig å spare, spares

madisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 20:06   #15
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er to voksne og bruker rundt 3000 i mnd, nå skal det sies at vi handler en del direkte fra slakteriet fordi vi leverer dyra våre til Gilde. Sparer nok en del der ja..

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:06   #16
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

2 voksne og 2 barn - og ligger på ca 8-10 000 i måneden, litt mer de månedene det er noe spesielt (bursdagsfeiring etc). Handler nok ganske uøkonomisk, og hadde bedre kontroll når vi skrev meny og handlet for en uke av gangen.

SIFOs standardbudsjett viser at vi burde ligget på ca 6.700,- + 540x2 = 7.780,- til dagligvarer, så vi er nok litt over.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:10   #17
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vi buker like mye og er to voksne og tre tenåringer!

Du vet du kan få Navstøtte hvis barnet har spesielle behov i matveien?? Hvis det kan dokumenteres seff...

Vel, jeg ligger godt under SIFO så jeg synes matbudsjettet ikke er så galt. Jeg velger mye økologisk og det er et bevisst valg som jeg vet er dyrere for mange varer. For andre varer igjen velger jeg Landlord osv.

Jeg merker godt at matprisene har økt, for 1 år siden lå matbudsjettet på 1000 mindre enn i dag.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:12   #18
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

To voksne og en ettåring, vi prøver å holde oss til 1000 kr i uka, altså 4000 kr i måneden på mat og hygeneprodukter (og alt annet som blir handlet på rema1000). Vi har da 1 storhandlerundt i uka hvor vi prøver å holde oss til den tusenlappen, men etter lavkarbo så varierer den lappen fra 600kr til 1300 kr. Vi får veldig ofte hjelp til innkjøp av bleier, middagsglass, våtservietter og slik av min svigermor, så vi slipper unna noen hundrelapper der også i måneden.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:23   #19
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er en familie på to voksne, to gutter på 10 og 12 og en jente på 6 plus en katt og en liten hund.
Vi har et matforbruk på alt mellom 9000-16000 alt etter om vi har selskap eller det bare er en vanlig måned.
Var inne å sjekket på Sifo sin side og jeg ser vi ligger ganske normalt an, selv om jeg syns det er masse penger.
Nu skal de sies at vi bor på en øy så utvalget av butikker er begrenset.

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 21:27   #20
MH87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 18
MH87 er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er to voksne, gikk gjennom mars på nettbanken nå, og brukte da ca 5600. Spiser det vi har lyst på, mye rent kjøtt, kylling osv.

MH87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 08:33   #21
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er 2 voksne og en 17 år gammel gutt.
Har nok et veldig høyt forbruk på matbutikker. Ligger på 8000-10 000 per mnd selv om vi stort sett handler på Rema
Jeg røyker da, så det går noen kroner der også, og vi handler ganske mye lettbrus hver helg.

Det blir nok ikke noe mindre nå på lavkarbo har jeg innsett.
Rene produkter koster jo flesk, og grønnsaker er heller ikke billig.

Kjøpte fiberhusk i går, og dæven for en pris

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:43   #22
Eucalyptus
Seniormedlem
 
Eucalyptus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 568
Eucalyptus er ny på veien

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Tittet lett over papirene, og kommer fram til en ca sum på 9-10 tusen for 2 voksne og 1 tenåring og 1 niåring. Innenfor denne summen er mat til hund og katter iberegnet. Det er kun jeg som spiser lavkarbo, jeg tror at jeg har halvert mitt matbudsjett. Spiser kun 2 ganger om dagen og rene produkter.

Skrekk og gru, før så snuste jeg og hamstret godis og uøkonomisk mat! Har som mål å spare litt inn på maten til de andre, med litt smartere løsninger. Men det kommer nok til å gå opp i opp med prisøkningene underveis tenker jeg.

__________________
Min journal



Eucalyptus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Å være mett!!! Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:12   #23
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi er to voksne og en 1-åring. Ligger på mellom 7-10 tusen pr måned. Handler en del på rema1000, men blir FOR ofte ica og cc mat som den største butikken her heter.

Er FOR glad i ferskvaredisken i disse butikkene og det koster en del ekstra ja. Men jeg synes det absolutt er verdt det

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:21   #24
scubadoo
Juniormedlem
 
scubadoo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 54
Innlegg: 37
scubadoo er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Vi sparte mye på å begynne med storhandel en dag i uka, vi er to voksne og ett barn og bruker 1000-1500 i uka inkludert småinnkjøp om vi har glemt noe, merker også forskjell på 3-400 kroner uka på hvor vi handler, så vi gjør storhandelen på Rema 1000 og kjøper ting de ikke har der utenom ( feks Jacobs utvalgte pølsene mine).

__________________
En gentleman er en som kan spille trekkspill, men ikke gjør det.
scubadoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:22   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres matbudsjett ?

Kanskje grunnen til at vi kommer såpass "billig" ut er at vi handler megastort når vi først handler? Og jeg tråler gjennom alle tilbudsavisene hver søndag kveld for å lage handleliste til mandag??

Jeg legger dessuten 1500 kr i ei lommebok hver søndag. Disse pengene må holde til neste søndag. Blir det noe tilovers har jeg mer å bruke uka etter.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matbudsjett Persille Generell diskusjon 2 13-01-11 11:55
Student med lavt matbudsjett Kjartan Generell diskusjon 12 26-11-10 22:11
Matbudsjett for en familie? Kula Generell diskusjon 4 18-08-10 09:14
Hjelp med matbudsjett | Et sunt kosthold Ensom Generell diskusjon 4 06-01-10 01:58
Lavkarbo matbudsjett Calvin Lavkarbo generelt 20 14-04-08 22:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no