Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-09, 10:01   #1
linnkri
Juniormedlem
 
linnkri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 43
Innlegg: 35
linnkri er på en erverdig vei

Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Hei,
dette skjønner jeg ingenting av. Jeg har vært i ketose i ca 2,5 uke nå og har vært totalt blottet for sultfølelse, takk og lov

Likevel, når jeg våknet i dag var jeg sulten som en ulv(samme sultfølelse som før jeg begynte med ketolyse), jeg sjekket med en keto-stix og den viser at jeg fremdeles er i ketose. Jeg har ikke hatt noen store utskeielser, er egentlig redd for at jeg ikke får i meg nok mat og fett..

Har noen andre opplevet dette? Jeg blir veldig takknemlig for svar!

Linnkri

__________________

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 10:25   #2
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa...

Spiser du ikke nok fett - blir du sulten! Spis mer

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 10:28   #3
linnkri
Juniormedlem
 
linnkri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 43
Innlegg: 35
linnkri er på en erverdig vei

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa...

Dette er jo ett helt nydelig svar
Kanskje det er fettet som er problemet... Jeg synes jeg spiser masse, men kan nok dytte i meg enda mer.. Hvor mye bør jeg få i meg i løpet av en dag? Jeg spiser meierismør, creme fraishce, majones osv..

__________________

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 10:38   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa...

Stix viser riktigest resultat om kvelden, 2-3 timer etter siste måltid.

Og husk: Spis når du er sulten og spis deg passe mett. Ikke gå sulten mellom måltider, finne deg heller litt ekstra mat. Ost og skinke sammenrulla f.eks.

Du sier at du ikke har hatt store utskeielser? Hva har du skeia ut med da?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 11:08   #5
linnkri
Juniormedlem
 
linnkri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 43
Innlegg: 35
linnkri er på en erverdig vei

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa...

Jeg spiste en rute med mørk sjokolade i går kveld, 10 gram omtrent... Når jeg regnet på det skulle det passe fint innenfor antall karber i løpet av dagen... hmmm, det var kanskje dumt det?

__________________

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 11:20   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa...

Det kan på virke sulten ja

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 11:26   #7
linnkri
Juniormedlem
 
linnkri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 43
Innlegg: 35
linnkri er på en erverdig vei

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Da har jeg lært det ihvertfall Takk for svar

__________________

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 13:06   #8
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Opprinnelig lagt inn av linnkri, her.

...når jeg våknet i dag var jeg sulten som en ulv(samme sultfølelse som før jeg begynte med ketolyse)...

Mhm. Den skumle mørke sjokoladen ja...

Den er en dumming.

Men spis når du er sulten du, og spis til du ikke er sulten lengre. NÅR på døgnet du spiser spiller ingen rolle. Ofte spiser jeg et stort fett kjøttmåltid seint på kvelden jeg, for da er jeg sulten. Gjerne ribbe med bearnaisesaus eller noe. Den lysten på noe søtt gir seg etter noen dager, hvis du bare holder deg helt unna sånne "lovlige" erstatningsvarer.

Lykke til videre!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 13:09   #9
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

...og så ville jeg bare nevne sånn i farten, at fett fra kjøtt og fisk gir størst metthetsfølelse. Ribbe, koteletter, røkt laks osv.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 13:19   #10
linnkri
Juniormedlem
 
linnkri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 43
Innlegg: 35
linnkri er på en erverdig vei

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Takker for svar! Da blir det definitivt kjøtt til middag i dag, med en god fløtesaus! Tipper min kjære blir fornøyd også da!

__________________

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 13:36   #11
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Lykke til, og god middag!

Og hvis du blir sulten eller fysen senere på kvelden, så spiser du bare litt mere middag. Lager alltid litt ekstra mat jeg, og så spiser jeg det til kvelds eller til lunsj på jobben neste dag. Er storgrossist i plastbokser...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 00:16   #12
Lines
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 26
Lines er på en erverdig vei

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Jeg har også sultfølelse, er i min andre uke nå...
Har det uavhengig om jeg har spist noe med søtningsmiddel eller ikke(prøver å unnga det).
Og tror da jeg spiser nok ost, rømme ,fløte og olje iform av Udos Choice(fettkildene mine). Hmmmm
Ble fort sulten før og da på vanlig kosthold, hadde ventet mindre sult nå egentlig. Mulig jeg har god forbrenning men syns ikke på meg hvertfall

__________________


Lines er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:16   #13
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Sulten er tilbake, men ketostixen viser rosa

Hva slags kjøtt og fisk har du som fettkilder da, Lines? Jeg synes nok at det er fett fra kjøtt og fisk som er de beste fettkildene og som gir størst metthetsfølelse; ribbe, koteletter, røkt laks, osv.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dag 2 og lys rosa stix høna Ketolysekuren 4 10-07-08 16:27
Juhu, sticksen er rosa:) quebec Ketolysekuren 9 04-06-08 08:49
Jah! Endelig rosa stix wollafruen Ketolysekuren 4 16-08-07 21:49
Ketostixen Carbokiller Generell diskusjon 1 15-03-04 16:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no