Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Null utslag på stixen, skjønner ikke hvorfor

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-09, 21:49   #1
Stellamor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 197
Stellamor er på en erverdig vei

Null utslag på stixen, skjønner ikke hvorfor

Selv om jeg har gått på kuren leenge nå, så tester jeg likevel innimellom med stix. De siste 3 dagene nå har det ikke vært utslag. Har spist som vanlig, men har en liten mistanke mot en sukkerfri sjokolade. En liten bit er 0, 5 karb, så burde jo ikke utslag ( spiste 2 biter i dag), men det må vel være den.

Eller opplever noen andre av dere at stixen er hvit uten at dere vet hvorfor? Jeg tror jeg har el i disse dager..Kan det ha noen sammenheng? Eller har jeg rett og slett slanket meg for lenge?

__________________


Stellamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:51   #2
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Null utslag på stixen..Skjønner ikke hvorfor...

Om stixene er gamle, eller ikke oppbevart i tett boks, så virker de ikke lenger, og man får ikke utslag. Er det lenge siden sist du testet, og fikk utslag?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:54   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Null utslag på stixen..Skjønner ikke hvorfor...

Kavalorten er min ketosestick..... Hvis han rygger når jeg vil kline med ham, ja DA er jeg ketose !

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:59   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Null utslag på stixen, skjønner ikke hvorfor

Aner ikke, men har det noe å si egentlig, om du spiser riktig? Skjønner jo at du lurer, men ketostixene får oss ikke ned i vekt...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:01   #5
Stellamor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 197
Stellamor er på en erverdig vei

Sv: Null utslag på stixen, skjønner ikke hvorfor

Nei, spiller ingen rolle...Jeg har gått ned mye, så vet jo at jeg gjør dette riktig, men klarer ikke la være teste og lurer likevel

Stixsene er ikke gamle og oppbevares riktig.

__________________


Stellamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå skjønner jeg ingenting, mannen min som ikke spiser ketogen kost får utslag på stix Lollypop! Ketolysekuren 25 18-12-09 00:29
Null utslag på stixen? Sandy Ketolysekuren 0 15-04-08 19:56
Farge på stixen og ikke vektnedgang, hvorfor? beate Ketolysekuren 11 05-03-08 11:04
Får ikke utslag på stixen,kan perioden min ha noe med det å gjøre? themommy Spørsmål og svar 3 31-12-07 00:51
Off, i dag slo ikke stixen ut - skjønner ikke helt det altså =( Tette80 Ketolysekuren 5 29-04-07 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no