Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2012
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mat for sjelens klippfiskgryte (med bilde)Klippfisk er en råvare vi nordmenn er alt for lite flinke til å benytte oss av. Dette er kortreist mat med lange tradisjoner her i landet. Mesteparten av klippfisken som produseres eksporteres til Spania, Portugal og Brasil - her kan de virkelig kunsten å tilberede klippfisk.
Tove Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min... http://sjelemat.blogspot.com/ Sist redigert av Mat for sjelen : 15-03-12 kl 15:47. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat for sjelens klippfiskgryteDenne skal jeg prøve denne uken. Kjøpte billig klippfisk på Rema i dag og hadde tenkt å lage bacalao, men jeg tror vi satser på denne i stedet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat for sjelens klippfiskgryte
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2012
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat for sjelens klippfiskgryteSå fint at dere likte oppskriften
![]() |
![]() |
Emneord |
festmat, klippfisk, middag, slowfood |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |