Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-12, 21:00   #17376
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det sambo som ligner på George Clooney eller er det GC som ligner på sambo? Det er vel alderen som avgjør? I såfall er det sambo som er orginalen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-11-12, 21:34   #17377
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er det sambo som ligner på George Clooney eller er det GC som ligner på sambo? Det er vel alderen som avgjør? I såfall er det sambo som er orginalen!

Godt spørsmål hehe. Kanskje han kan ta betalt for å skrive autografer? alltid litt greit med en ekstra intekt

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 15-11-12, 04:42   #17378
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Jeg har en stekeovn med Pyrolyse, men er ikke flink til å bruke den. Hvor ofte er det normalt å bruke det, å kan en bruke andre kjemikalier i den?

Vet ikke hva som er normalt, men jeg bruker den når jeg synes at det trengs. Det har vært sånn ca annenhver måned. Jeg setter brettene også i ovnen når jeg kjører pyrolyseprogrammet.

Jeg vil tro at du kan vaske den som normalt også. Glasset må i alle fall vaskes på min.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 15-11-12, 14:22   #17379
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Nei det er ikke lett å velge. Den tassimo maskinen er jo knall billig da :-)

Større elkjøp og expert butikker pleier å ha maskiner man kan teste ute i lokalet, typ elkjøp superstore på Lørenskog o.l.

Forøvrig syns jeg all automatkaffe smaker plastvann, men jeg er litt borskjemt med ekte kaffemaskin og egen kvern. Men om du er på lavkarbo og vil ha noe du faktisk kan drikke er det eneste alternativet. Som de andre sier er disse ferdigpakkene fulle av sukker.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-11-12, 14:51   #17380
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en strikket kjole? En varm og god en med lange ermer ... Og gjerne i burgunderrødt eller grønt, lilla kan også gå an. Grå eller svart til nøds ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 15-11-12, 14:59   #17381
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en strikket kjole? En varm og god en med lange ermer ... Og gjerne i burgunderrødt eller grønt, lilla kan også gå an. Grå eller svart til nøds ...

Finnes bare i grå, men er 100% ull! H&M

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 15-11-12, 15:02   #17382
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Å, den var fin Men de hadde bare opp til str M så jeg ... Takk, Kitt

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 15-11-12, 15:02   #17383
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Denne fra netthandelen er jo ingen kjole, men jeg likte den godt og den ser god og varm ut med 80% ull!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 15-11-12, 15:16   #17384
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eller en fargerik en fra nelly:
http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ess-691190-66/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ss-541154-912/ Men er ikke ull

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 15-11-12, 15:36   #17385
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Denne fra netthandelen er jo ingen kjole, men jeg likte den godt og den ser god og varm ut med 80% ull!

Hihi, jeg fikk en til 145,-!
Kommer ikke jeg inni den denne vinteren, passer den nok til Snuppa!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 15-11-12, 19:49   #17386
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har forslag til kalendergaver for en på halvannet år?
Helst ikke over 20 pr stk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-11-12, 20:13   #17387
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har forslag til kalendergaver for en på halvannet år?
Helst ikke over 20 pr stk.


Når våre jenter var så små tok vi ting fra lekene som de ikke hadde brukt på en stund.
Det ble noen nye ting også, å ingen av de fant ut det var resirkulering.
De syntes det var hel topp

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 15-11-12, 20:16   #17388
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Vet ikke hva som er normalt, men jeg bruker den når jeg synes at det trengs. Det har vært sånn ca annenhver måned. Jeg setter brettene også i ovnen når jeg kjører pyrolyseprogrammet.

Jeg vil tro at du kan vaske den som normalt også. Glasset må i alle fall vaskes på min.


Takk for svar, jeg har i løpet av 1,5 år nå brukt den en eller to ganger.
Har satt den på nå

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 15-11-12, 20:24   #17389
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Når våre jenter var så små tok vi ting fra lekene som de ikke hadde brukt på en stund.
Det ble noen nye ting også, å ingen av de fant ut det var resirkulering.
De syntes det var hel topp

Elin

Samme her! Ble nyyye flotte gaver som de ble veldig glade for å få.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-11-12, 20:41   #17390
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Når våre jenter var så små tok vi ting fra lekene som de ikke hadde brukt på en stund.
Det ble noen nye ting også, å ingen av de fant ut det var resirkulering.
De syntes det var hel topp

Elin

Vi har ikke vært så flinke til å oppdatere leken hans de siste mnd så han har mye for små barn... som jeg egentlig har tenkt å kassere endel av.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-11-12, 20:45   #17391
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forstår et så lite barn dette med kalendergaver Hehe.

Er ikke for å gi snop iallefall, og det blir jo mye dilldall som er smått og kan settes i halsen.

Duplo kanskje? kjøp inn en pakke med ulike dyrefigurer, menner og slikt, og del opp sånn at han eller hun får en om dagen kanskje? og fargeblyanter er jo gøy, maling, hm, ikke lett å komme på til en som er så liten :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 15-11-12, 20:47   #17392
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ble ingen Tassimo i dag - det var utsolgt :-(
Så jeg får vel bare sjekke priser rundt om kring.

Pleier slikt å være på salg før jul, eller etter jul, når er det mest gunstig å handle?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 15-11-12, 20:52   #17393
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Forstår et så lite barn dette med kalendergaver Hehe.

Har tenkt å slå to fluer i en smekk. For det første etablere en hyggelig tradisjon, og for det andre kan pakkene være en god avledning når han er trøtt og lei etter barnehagen

Forøvrig tror jeg de er mer takknemlige å lage kalender til unger i den alderen enn åtte-tiåringer som har sterke meninger om hva som er bra nok, og hvem om får de fineste tingene osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-11-12, 21:13   #17394
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har tenkt å slå to fluer i en smekk. For det første etablere en hyggelig tradisjon, og for det andre kan pakkene være en god avledning når han er trøtt og lei etter barnehagen

Forøvrig tror jeg de er mer takknemlige å lage kalender til unger i den alderen enn åtte-tiåringer som har sterke meninger om hva som er bra nok, og hvem om får de fineste tingene osv.

Jeg har pakket inn alt fra nye smokker, strømpebukser ol til en liten ren melkesjokolade, en liten bil, en liten ball osv. Ikke lett å finne billige gaver, jeg har kjøpt store esker og delt opp i flere gaver. Kos deg med kalender

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo
Gammel 15-11-12, 21:38   #17395
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Jeg har pakket inn alt fra nye smokker, strømpebukser ol til en liten ren melkesjokolade, en liten bil, en liten ball osv. Ikke lett å finne billige gaver, jeg har kjøpt store esker og delt opp i flere gaver. Kos deg med kalender

Sånn gjorde mamma og! ...Jeg fikk pinlig (og herlig!) nok julekalender fram til for to år siden Kunne være en kleenexpakke her og der, og så var gjerne lille julaften og julaften "store" pakker

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 15-11-12, 22:02   #17396
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir nesten litt misunnelig på dere som har barn
Jeg hadde nok også hatt adventskalender tror jeg, og laget tradisjoner som man bærer inni hjertet sitt også når man er voksen og forlatt redet. Fikk kalender lenge hjemme, det var koselig.

ekstra koselig med hjemmelagede kalendere og ikke bare den samme sjokoladebiten hver gang. Men det er klart, det blir fort dyrt. Så å dele opp er ikke dumt. Reflexbamser, sokker med et eller annet populert noe, små bøker, små bamser, mange ting å finne på :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 15-11-12, 22:10   #17397
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Blir nesten litt misunnelig på dere som har barn
Jeg hadde nok også hatt adventskalender tror jeg, og laget tradisjoner som man bærer inni hjertet sitt også når man er voksen og forlatt redet. Fikk kalender lenge hjemme, det var koselig.

ekstra koselig med hjemmelagede kalendere og ikke bare den samme sjokoladebiten hver gang. Men det er klart, det blir fort dyrt. Så å dele opp er ikke dumt. Reflexbamser, sokker med et eller annet populert noe, små bøker, små bamser, mange ting å finne på :-)

Jeg liker kalendere, men jeg blir samtidig litt oppgitt for det er ofte de samme som klager over fars- og morsdag, valentindagen og halloween som på død og liv skal lage flott kalender????!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-11-12, 22:29   #17398
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har aldri vært vant med å gi noe til farsdag og morsdag. Og valentin og halloween er nye skikker som jeg heller ikke feirer. Vet andre gir mye til mors og farsdag men det har ikke vært tradisjon hos oss.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 15-11-12, 22:42   #17399
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor lenge kan man gå uten mat, hvis man ellers er frisk?(uten at det skader kroppen)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-11-12, 22:46   #17400
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hvor lenge kan man gå uten mat, hvis man ellers er frisk?(uten at det skader kroppen)

Skal du på polferd????

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no