Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-10, 10:02   #101
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hørtes enkelt og deilig ut, får prøve det en dag jeg har kjøpt avokado takk for tipset

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 10:18   #102
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Måtte bare veie meg igjen idag - da viste vekta 75,6 ..dvs 700 g ned fra innveiing i starten av februar... da har jeg vel ca mistet alt jeg ødela med den lørdags sprekken igjen.

Nå gjelder det bare å ikke gjøre det samme imorgen Helgen er ikke det letteste å komme gjennom syns jeg, men utrolig unødvendig å gå opp en kilo bare fordi en havner i sofaen med den snopeskåla foran seg

Fins heldigvis gode, sunne alternativer - skal være flink nå og ikke la meg friste av det de andre tre i familien putter i seg!!

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 11:12   #103
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Måtte bare veie meg igjen idag - da viste vekta 75,6 ..dvs 700 g ned fra innveiing i starten av februar... da har jeg vel ca mistet alt jeg ødela med den lørdags sprekken igjen.

Nå gjelder det bare å ikke gjøre det samme imorgen Helgen er ikke det letteste å komme gjennom syns jeg, men utrolig unødvendig å gå opp en kilo bare fordi en havner i sofaen med den snopeskåla foran seg

Fins heldigvis gode, sunne alternativer - skal være flink nå og ikke la meg friste av det de andre tre i familien putter i seg!!

Prøv baconcrips fra Marud hvis du skulle få lyst på noe, nesten ingen karbo i den posen

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 13:52   #104
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

... Sorry ble bare tullball, glemte å sitere den jeg skulle svare

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:19   #105
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Jippi!!! Jeg har gått ned 1,7 kg siden mandag! Endelig løsner det litt igjen her

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 17:14   #106
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av majanne8, her.

Kan jeg slenge meg på her? Startet på tirsdag, skal ha veiedag mandag. Veier 67 kg, og vil ned ca 10 kg.

Noen som har noen frokostforslag i dag? Kunne egentlig ikke tenke meg noe med fett i!!! Fett-lei!!

Hva med bringebær med fløte på - he-he - jo, jeg vet at det er dessert, men det er utrolig godt til frokost også!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:24   #107
Maysan81
Juniormedlem
 
Maysan81 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 48
Maysan81 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

AAAaah folkens,nå har jeg laget en diiiiiiger skål med deilig fromasj (fra ketolyseboken). Den står i kjøleskapet for å bli stiv. Da har jeg masse måltider fremover (spiser andre ting også altså!)

__________________


Maysan81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:36   #108
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

...og jeg har laget is frosne bringebær, fløte..en eggeplomme og litt spenda. Bare å blande med stavmixer..og vips..sinnsykt digg

Kjennes nesten ulovlig godt ut...så laget bare en liten porsjon

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 22:07   #109
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

...og jeg har laget is frosne bringebær, fløte..en eggeplomme og litt spenda. Bare å blande med stavmixer..og vips..sinnsykt digg

Kjennes nesten ulovlig godt ut...så laget bare en liten porsjon

Oj, det hørtes digg ut

Det skal jeg lage imorgen til kveldskos Takk Pandora!

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 22:25   #110
Arnhild
Seniormedlem
 
Arnhild sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 686
Arnhild har en fantastisk aura rundt segArnhild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Da prøver jeg å slenge meg på her. Litt skummelt... Fem kilo er jo ganske mye på en måned Men, da må jeg bare ta med selv i nakken og GO FOR IT!! I'm in!

__________________
Hemmeligheten bak suksess er hardt arbeid, det er derfor det er en hemmelighet... Karsten Isaksen
min journal


"Fettet sitter mellom ørene"
Arnhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:30   #111
Sessaen
Juniormedlem
 
Sessaen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 16
Sessaen er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Her er det stillstand, men venter mensen i disse dager - så jeg håper at det er det som er årsaken. Har ikke hatt noen sprekk, men sliter litt med å finne på hva jeg skal spise. Blir litt trøtt på å måtte planlegge så mye hva jeg skal spise. Ikke vant til å fokusere på mat i grunn. Men foreløpig holder jeg koken. Har nå gått 3 uker på ketolyse. Vet ikke hvor lang tid det skal ta før man føler dette "kicket" som alle prater om. Jeg føler meg ikke noe annerledes nå enn før ketolyse, med unntak av at jeg er mindre oppblåst i magen. Hmmmm... Litt motivasjon folkens?

__________________




Nykommer'n
Sessaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri - LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 09:50   #112
Sessaen
Juniormedlem
 
Sessaen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 16
Sessaen er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Svarer til meg selv. Ned 300 gram på en uke og mens rett rundt hjørnet. Kanskje ikke så ille likevel da? Tenkte jeg skulle prøve en bukse i dag (mitt måleholdepunkt) og se om det er noen endring

__________________




Nykommer'n
Sessaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri - LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 10:36   #113
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

...og jeg har laget is frosne bringebær, fløte..en eggeplomme og litt spenda. Bare å blande med stavmixer..og vips..sinnsykt digg

Kjennes nesten ulovlig godt ut...så laget bare en liten porsjon

Hørtes sinnsykt godt ut. Hvor mye fløte og bær har du brukt? Og du fryser den vel. skal den røres i flere ganger mens den er i fryseren? Udugelig på kjøkkenet, fantasien min ligger andre steder!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 10:38   #114
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hei Sesaen! Kick eller ikke kick, jeg tror vi reagerer forskjellig på ketolysen alle sammen. Over tid har jeg merket jevn humørstigning, nesten euforisk i perioder... Ikke gå rundt og "vent på noe" - ta alt positivt som skjer som en ekstrabonus! F.eks. at du ikke er oppblåst i magen! Det er jo en kjempegevinst!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 11:43   #115
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hørtes sinnsykt godt ut. Hvor mye fløte og bær har du brukt? Og du fryser den vel. skal den røres i flere ganger mens den er i fryseren? Udugelig på kjøkkenet, fantasien min ligger andre steder!

jeg setter fløten i fryseren i en time jeg.. og bærene er frossene.. så da blir det som regel is med det eneste gang Nammi

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 11:52   #116
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Klart 1,3 kg ... må skjerpe meg får å klare dette=)

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 14:16   #117
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hørtes sinnsykt godt ut. Hvor mye fløte og bær har du brukt? Og du fryser den vel. skal den røres i flere ganger mens den er i fryseren? Udugelig på kjøkkenet, fantasien min ligger andre steder!

Hei pleiadene

Jeg bruker den litt høye mixe-bøtta som følger med stavmixer - fyller på sånn ca 1/3 med frosne bringebær - så har jeg i fløte som ca dekker bærene (ikke nødvendig å fryse fløten først - dette gir sånn deilig soft-is konsistens som jeg liker) - så har jeg oppi eggeplommen og litt splenda.

Mao ingen frysing nødvendig - bare bærene er frosne først blir det "soft-is"...superdeilig (laget igår også, og gutta her hjemme spiste opp mesteparten)

NB! litt lurt å ha stamixer dingsen stående litt nedi (bare den med knivene - så setter du på motordelen etterpå) mens du fyller på, ellers kan det bli vanskelig å komme helt til bunns i de frosne bærene og blande i bunnen.

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:35   #118
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Hei pleiadene

Jeg bruker den litt høye mixe-bøtta som følger med stavmixer - fyller på sånn ca 1/3 med frosne bringebær - så har jeg i fløte som ca dekker bærene (ikke nødvendig å fryse fløten først - dette gir sånn deilig soft-is konsistens som jeg liker) - så har jeg oppi eggeplommen og litt splenda.

Mao ingen frysing nødvendig - bare bærene er frosne først blir det "soft-is"...superdeilig (laget igår også, og gutta her hjemme spiste opp mesteparten)

NB! litt lurt å ha stamixer dingsen stående litt nedi (bare den med knivene - så setter du på motordelen etterpå) mens du fyller på, ellers kan det bli vanskelig å komme helt til bunns i de frosne bærene og blande i bunnen.

Tusen takk, Pandora, dette er en oppskrift selv jeg kan følge!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 22:43   #119
Nomy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 21
Nomy er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Jeg vet ikke helt hvordan man skal kunne bestemme seg for at kroppen skal gå ned 5 kilo i løpet av februar. Det er mer enn en kilo i uken, jeg har bare gått ned 1 kilo de siste to ukene og har ikke sprukket en eneste gang. Hva med å heller endre fokus til at man ikke skal sprekke i løpet av februar?

__________________
Start: 4 januar 2010.


Nomy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 00:39   #120
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Nomy: da får du lage deg en egen trå på akkurat det! På denne tråden gjelder det å gå ned 5 kilo i feb! Sorry..

Folkens: Jeg har tapt 1 kg første uka i februar! Og da har jeg til og med skeia skikkelig ut annen hver dag. Merkelig! Dette lover bra!

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 00:48   #121
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hei.
Jeg er ny her, kan jeg henge meg med på dere?
Veier ca 72 kg og skal ned på 60 kg.
Første målet mitt er 67 kg.

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 07:06   #122
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Nå er det andre uken uten vektnedgang Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Har kun gått ned 2 kg siden start i midten av jan. men jeg skal søren ta ikke gi meg. Kanskje på tide å begynne å skrive ned hva jeg får i meg i løpet av dagen.

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 07:18   #123
fiffil
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 56
Innlegg: 9
fiffil er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av fiffil, her.

Vel - da vet jeg hvertfall utgangspunktet mitt - om ikke annet... 98,7 kg. En mager trøst får være at jeg ikke var over hundre..

Og i dag tidlig 96,0 Det har vært litt av en uke med leggkramper og hodepine, men takket være forumet har jeg funnet løsning på begge deler slik at jeg slapp å avbryte denne gangen.

Tåler dårlig kaffe da... er det noen andre som har tålt kaffe før, men som får vondt i magen på denne maten?

__________________


fiffil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 09:04   #124
Thehortensia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: sørlandet
Innlegg: 9
Thehortensia er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Nå er det andre uken uten vektnedgang Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Har kun gått ned 2 kg siden start i midten av jan. men jeg skal søren ta ikke gi meg. Kanskje på tide å begynne å skrive ned hva jeg får i meg i løpet av dagen.


Hei kanskje du spiser for mye protein og for lite fett. Det gjorde jeg. Jeg har kjøpt cocosa nå, som jeg har i kaffen et par ganger daglig(hvis du tar oppi litt pisket kremfløte i tillegg så blir det nesten som cappucino ser hvertfall ikke fettet så godt )
Jeg gikk bare ned 0,5 kg denne uken, men har tatt av meg 2 cm både rundt mage og hofter, så er fonøyd. Regner med at cocosaen tar seg av den dårlige vektnedgangen. Er flink ellers til å holde meg til dietten
Lykke til videre

__________________


Thehortensia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 09:29   #125
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Veiedag, og overraskende 3.5 kg på 2 uker her.

Begynner nå på min 3 uke og kanskje jeg greier målet på 5 kg, uansett så har jeg det bedre med meg selv nå når de første startvanskene er over med hodepine, svimmelhet og varmefølelse i kroppen.

Det jeg har oppdaget er at når jeg økte fettmengden , så slipper kiloene.....merkelig nok

Men ser av tidligere innlegg her på forumet at det kan være vann den første tiden, så jeg skal holde meg til dietten fremover.

Målet er jo å komme ned til 60 kg, idag er jeg 70.3 .......så det er enda lenge til jeg er i mål.

Men jeg kommer til å klare det til bikinisesongen starter, ikke sant ?

Så man må ikke gi seg, tilslutt slipper fettet

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Noen kilo til: cabin Spørsmål og svar 7 13-07-07 18:22
Må gå ned noen få kilo litt fort! Miriam Generell ernæringsdebatt 31 06-05-07 19:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no