Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Beste shampo, balsam og hårkur?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-07, 11:35   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Beste shampo, balsam og hårkur?

Hva er den beste shampoen, balsam, hårkuren du har testet?
Hvorfor, hvilken hårtype, etc....

Kan jo være kjekt med noen nye tips!

Jeg Liker Joico Reconstruction Therapy...men synes den er dyr...

Liker også Redken-produktene. Bruker serien som skal gi slett hår.

Du, da?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:48   #2
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg har tørt hår med naturlige krøller og pleier å ofte å bruke shampo, balsam og kur fra L'oreal Professionals. Disse produktene kjøper jeg hos frisør, og veksler gjerne mellom produkter for tørt hår eller for krøller. Jeg bruker også styling produkter fra serien Curls Rock.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:25   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg har de siste årene brukt serien resaults fra Charles Worthington. Av de ulike produktene jeg har prvd i den serien har jeg prøvd shampo/balsam for tørt hår, og for farget hår. Jeg hr brukt hårskum, glattespray, hårglans og ulike kurer. Er veldig fornøyd med den serien. Tror de har "dream-hair"-serien på Cubus sine parfymeri i allefall

og så har jeg brukt mye av Trevor Sorbies shampo og balsam for farget hår (den lilla) Den er også kjempebra... og lukter godt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:40   #4
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Har vært veldig fornøyd med Redken og Joico, men har nå vendt tilbake til Herbal Essences. Er faktisk like fornøyd med den. Og mye, mye billigere.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:47   #5
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Ingen over, ingen ved siden: Maria Nila shampo, balsam og proteinkur. Perfekt for nordisk hår! Blir stort sett alltid misfonøyd hver gang jeg bytter til noe annet. Veldig drøy i bruk, og sånn midt på treet prismessig.

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:43   #6
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Har vært veldig fornøyd med Redken og Joico, men har nå vendt tilbake til Herbal Essences. Er faktisk like fornøyd med den. Og mye, mye billigere.

Sier du det....?
Alle frisører jeg vet om, får fullstendig hyler´n når Herbal Essences blir nevnt. Det er visst det merket som er sterkest parfymert av de som finnes ute på markedet og som gjør mest skade.
Kanskje lurt å skrive seg bak øret, iallefall hvis en begynner å flasse/klø i hodebunnen.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:50   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Også er butikkproduktene fulle av silikon, og gjør sjeldent noe bra for håret, bortsett fra å få det til å SE fint og blankt ut...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:16   #8
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Sier du det....?
Alle frisører jeg vet om, får fullstendig hyler´n når Herbal Essences blir nevnt. Det er visst det merket som er sterkest parfymert av de som finnes ute på markedet og som gjør mest skade.
Kanskje lurt å skrive seg bak øret, iallefall hvis en begynner å flasse/klø i hodebunnen.

Jeg er frisør selv, og merker rett og slett ingen forskjell på hår/hodebunn av Redken eller herbal Essences. Det er vel som å banne i kirka, men sånn gjelder det i alle fall på meg. Av de andre butikkshampooene har jeg ikke vært fornøyd.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 15:39   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Shampoo: System professional fra Wella mot sensitiv hodebunn.
Den eneste som hjelper meg, ellers holder jeg på å klø vettet av meg...

Balsam: Grønn Softlan (jupp, tøymykner`n )

Kur: Tar GJERNE imot tips for slitt hår....

.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 17:09   #10
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Kerastase har en god en for slitt hår...Nå husker jeg faktisk ikke hva den heter, men krukka er lys ifargen, og har orange lokk....
Funker finfint på mitt hår, som er S-L-I-T-T!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 17:40   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Sier du det....?
Alle frisører jeg vet om, får fullstendig hyler´n når Herbal Essences blir nevnt. Det er visst det merket som er sterkest parfymert av de som finnes ute på markedet og som gjør mest skade.
Kanskje lurt å skrive seg bak øret, iallefall hvis en begynner å flasse/klø i hodebunnen.

Ja, jeg brukte Herbal Essences lenge fordi jeg synes den var god, og håret mitt så bra ut av den, men så begynte jeg å klø, svi og flasse i hodebunnen av den og måtte bare slutte. Før og etter dette har jeg stort sett bare brukt frisørprodukter. KMS har jeg alltid vært ganske fornøyd med og kommet tilbake til.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 21:45   #12
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg bruker JASÖN sjampo/balsam som er uten parabener og slikt. Veldig god, mild og drøy. Og håret mitt er i veldig god stand, enda jeg ikke har klippet tuppene på minst ett og et halvt år! Frisøren jeg var hos sist for å vaske, ta hårkur og glatte håret bekreftet det. Men så er det sjelden jeg bruker føner eller glattetang da.

Hårkuren jeg bruker er Hair Repair fra Lavera. Super, synes jeg. Uten kjemisk drit den også.

Håret mitt blir totalt ødelagt av Herbal Essences og andre butikksjampoer, de virker veldig uttørkende synes jeg ... (Jeg har krøller og dermed tendens til tørt hår)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 23:40   #13
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Ja, jeg brukte Herbal Essences lenge fordi jeg synes den var god, og håret mitt så bra ut av den, men så begynte jeg å klø, svi og flasse i hodebunnen av den og måtte bare slutte. Før og etter dette har jeg stort sett bare brukt frisørprodukter. KMS har jeg alltid vært ganske fornøyd med og kommet tilbake til.

Enig med du, ja. Den og Fructis styre jeg langt unna.
Men nå er jeg såpass blaut når det gjelder håret mitt at med en gang en frisør sier: "DEN må du IKKE bruke og DEN må du bruke!", så gjør jeg slukøret som jeg får beskjed om.
Per nå bruker jeg også Kerastase.

Viclin - din rabbagast! Dette er direkte helligbrøde ja, du skal skrike høyt og skingrende av alt som ikke er salongmerker, må vite!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 00:43   #14
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg bruker JASÖN sjampo/balsam som er uten parabener og slikt. Veldig god, mild og drøy. ....
Hårkuren jeg bruker er Hair Repair fra Lavera. Super, synes jeg. Uten kjemisk drit den også....

Også en av mine favorittshampoer!! Og Lavera har jo så mange gode produkter!! Liker så godt at det er uten parabener!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 00:55   #15
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Enig med du, ja. Den og Fructis styre jeg langt unna.
Men nå er jeg såpass blaut når det gjelder håret mitt at med en gang en frisør sier: "DEN må du IKKE bruke og DEN må du bruke!", så gjør jeg slukøret som jeg får beskjed om.
Per nå bruker jeg også Kerastase.

Viclin - din rabbagast! Dette er direkte helligbrøde ja, du skal skrike høyt og skingrende av alt som ikke er salongmerker, må vite!

Hehe, jeg har brukt Herbal Essences siden den kom, bortsett fra i perioden som frisør. Da gikk det i Redken og Joice stort sett + en del andre merker. Siden jeg ikke merket noe forskjell på håret bruker jeg nå den som er billigst; Herbal Essences. Jeg har aldri merket noe i hodebunnen av den. Men sånt er jo uansett forskjellig fra person til person. Og det er jo mer såpe og vann og silikon i butikkprodukter enn i frisørprodukter.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 01:02   #16
Zinger
Juniormedlem
 
Zinger sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 45
Zinger er ny på veien

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

John Freida har gode produkter. jeg bruker volum shampoen dems og funker veldig fint mot mitt nordisk fine, glatte klistre-inn-til-huet hår. jeef-micro, charles worthington er et godt merke, helt enig! Og lokkebiff, prøv john frieda sin hårkur for blonde, jeg vet du ikke er blond, men den er så siiinnsykt bra for slitt hår, synes jeg da.

Zinger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo light Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 05:04   #17
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Akkurat nå bruker jeg Kerastase. Jeg har fett hår og tørr hodebunn. Kan man tenke seg en verre hårsituasjon.... æsj.

Egentlig så har hodebunnen og hår blitt mye bedre etter at jeg begynte på lavkarbo.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 14:04   #18
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Tør ikke å svare her jeg... For jeg tar meg aldri råd til frisørsjampoo og balsam. Brukte det når min svigerfars kone var frisør, da fikk jeg det billigere. Men nå bruker jeg butikksjampoo... Dove tror jeg jeg bruker nå... Var tilbud

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 14:26   #19
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Bruker Body Shop sine produkter jeg Har fått godkjenning fra frisøren min.. Hun er stort sett fornøyd så lenge jeg ikke bruker Define

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 16:07   #20
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Hun er stort sett fornøyd så lenge jeg ikke bruker Define

Åh?? Er ikke Define bra da...? *uvitende*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 16:35   #21
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg liker Redken all soft, spesielt kuren Heavy cream. Jeg har imidlertid fått problemer med hodebunnen, så den eneste sjampoen som ikke får meg til å klø er en fra Vichy mot irritabel hodebunn.

Lokkebiff: Kuren Dynamite fra Fudge (fås på lookfantastic.com) er super for slitt hår. Inneholder både proteiner og fukt. All soft heavy cream fra Redken, som jeg nevnte tidligere, er også super til slitt hår.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 16:37   #22
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Åh?? Er ikke Define bra da...? *uvitende*


Det er vel omtrent det verste man får tak i av butikksjampo.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 16:42   #23
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Det er vel omtrent det verste man får tak i av butikksjampo.

Næh???

Hva med all denne reklamen?? "Utviklet av norske frisører"??? Bare sprøyt mao...?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 17:26   #24
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg har dårlig erfaring med Define. Kjøpte ei flaske med Define shampo da den var ny på markedet og det har ikke fristet til gjentagelse. Håret ble tørt, stivt og nærmest livløst. Men jeg har ikke bare dårlige erfaringer med hårprodukter fra dagligvarebutikker. For eksempel synes jeg produktene fra Dove, Elvital og Wella fungerer bra på mitt hår.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 17:37   #25
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg bruker Redken. Color Define. Shampoo og balsam. Ingen over, ingen ved siden.

Fikk bror til å kjøpe litersflasker for meg da han kom fra USA.
USD23 pr liter. (ca. kr. 115 !).

Men jeg har brukt den lenge og har betalt vanlig pris før altså. Den er dyr, men jeg merker STOR forksjell på håret. Jeg har ganske mye og tjukt hår, så jeg merker lett om kvaliteten ikke er god nok. Define er rene dødsdommen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no