Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-11, 21:59   #701
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Nei, tror jeg tusler inn til sovevogna.

Ellers blir det sånn:

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:36   #702
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Takk for alle gratulasjoner - er mektig stolt over å ha bestått den eksamenen Første formen for praktisk eksamen jeg noengang har hatt, så det var nerver i høyspenn hele veien!

I dag har jeg vært på lunsj med en venninne, og deretter på grillfest, men tror jeg allikevel har klart å holde meg i ketose. Uten å være helt sikker, for jeg har jo ingen stix eller noe Lunsjen ble fyllet av en tacowrap, med kjøttdeig, ost, salat (kun issalat) og rømme, og sikkert en del krydderdrit på kjøttdeigen På grillfesten var det grillribbe, biff og salat med fetaost og litt paprika Krysser fingrene for at jeg ikke har inntatt for mye carbs, for jeg driver jo og mauler kokosfett innimellom fordi jeg er litt småfysen på noe og bare må få stilt "sult"følelsen

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 07:06   #703
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Hallo alle samen *mr.melk*

I dag MÅ det være fredag, for jeg har stått opp med feil fot først og det kun minutter jeg begynte på jobb! Men vet dere hva? Jeg er så irritert på meg selv at jeg har bestemt meg for at denne dagen skal bli bra! Jeg SKAL inn i ketose igjen og jeg SKAL følge dagsplanen for mat. Jeg skal være litt mer positiv enn å bare slenge med leppa fordi jeg har alt for mye å gjøre hjemme
Dessuten så ER det fredag i dag, så jeg kan få sove en time ekstra i natt så det må være belønning nok i seg selv belønning for å være positiv! Haha

Ha en fin morgen dere! Nå skal jeg ta meg en god og søt kopp grønn te med mint mens jeg venter på at fasten skal være over!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 07:12   #704
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!


Freeeeeeedag!!!!!!!!
Helg, ferie - nevnte jeg ferie????!!!
Anyway........
Skal ha noen timer i hjemmekontorvogna, passe på å svinge innom vannvogna og kjøkkenvogna - men så er det altså rett over i ferievogna

Ønsker alle togpassasjerer en riktig herlig fredag, og en deilig togtur videre
I'll be back

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 07:24   #705
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Her startet dagen med en tur innom snikveievogna, og jeg kan stolt meddele at vekta viser det samme i dag som på onsdag Dermed er det virkelig lov å håpe at ikke de to siste dagene med utespising har ødelagt ketosen
Ellers i dag skal jeg innom tannlegevogna (blæh!) og deretter tenker jeg å innta vannvogna

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 08:08   #706
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Hei hei... Rusler inn på toget igjen jeg.. Har vært noen dager av for og komme meg igjen...

Vært innom frokostvogna alt idag. Nå skal jeg rulse innom vannvogna og der har jeg tenkt til og bli en stund idag.. Ellers så skal jeg være litt i slappeav-holde-armen-i-ro-vogna..

Ha en fin fredag..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 08:25   #707
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

God morgen alle medpassasjerer!

Jeg har også hatt en tur innom snikveievogna og det er jeg glad for, for der viste det at jeg nå er under siste registrerte vekt Så jeg gleder meg til veiing på søndag!

Jeg har vært innom frokostvogna, der serverte de oopsie rolls og kaffe. Jeg er nå en tur i kontorvogna, men stikker stadig vekk innom vannvogna også.

Skal nok i Harryhandlevogna senere i dag. Greit å få tak i kjøtt og ost billigere.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 09:26   #708
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

God morgen folkens.
Har vært i frokostvogna så langt. Lavkarbo pannekake. Prøver meg litt i vannvogna, er absolutt ikke flink nok der... Ellers satser jeg på en tur i treningsvogna og helst flere turer i lese-til-eksamen-vogna, håper Gerd har nøkkelen klar og låser for en stund!

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 10:23   #709
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Ferdig hos tannlegen, endelig Nå skal jeg ikke tilbake før neste kontroll <-- shiny, bright smiles

Må en tur innom vannvogna i dag, men jeg er jo igrunnen ikke glad i vann...

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 10:32   #710
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Bra at det gikk fint hos tannlegen! Håper det er lenge til neste kontroll. Kanskje du skulle tilsette vannet sitron, lime, eple eller noe annet du liker.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:20   #711
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

God formiddag alle sammen.

Hadde en litt laber dag i går, var på nippet til å kjøpe inn masse fy fy mat og bare trøstespise. Men så ble det til at jeg snakket med en nabo og alle tanker forsvant.

Spiste godt resten av dagen og tok en stics bare for moro skyld. Hadde aldri trodd at jeg var i ketose etter den STORE utskeiingen uken som var, men det var jeg. Jippi.

Også måtte jeg selvsagt snikveie meg i dag tidlig. Nedgang. Endelig slipper vannet seg.

Ha en fin helg alle sammen

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:36   #712
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Togtråden!

så bra Nnem

har kasta meg på vannvogna for å bli kvitt 17.mai kakesukkeret

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:10   #713
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Mårnings
Endelig er det fredda'n!

Jeg er trøtt og slapp i dag, og har sånn ulvehunger jeg bruker å få når jeg spiser høykarbo. Tydelig at den spagetti a la caprien fra i går "funker" ja... har så utrolig lyst på smash-sjokolade og iskrem og altmulig snop.

Skal lage egg og bacon nå, og ta en kopp kaffe med fløte, så blir nok alt så mye bedre. så må jeg begynne å gjøre meg klar til selskap klokken 4. Alt tar så mye lengre tid når man har bare har lov til å stå på en fot. enda en måned med gips... men, det får jeg bare tåle.

GOD HELG!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:17   #714
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Så utrolig deilig da, Nnem !

Her føler jeg er fylt opp med mye vann, men jeg går litt ned i vekt også så jeg vet ikke, kanskje jeg bare har lagt på meg. 1,1kg til minstenotering og fram til da føler jeg ingen glede for vektnedgangen :/ merkelig med det, men er nok bare klar for å gå ned og ikke tilbake til hvor jeg var. Uansett, 400g ned siden 17.mai så langt. Tante på besøk og jeg er mer hormonell enn når jeg var gravid.

Fasten er over om 45 minutter og GLEDER meg til 'frokost' for en gangs skyld! Da blir det egg og bacon!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:22   #715
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Så utrolig deilig da, Nnem !

Her føler jeg er fylt opp med mye vann, men jeg går litt ned i vekt også så jeg vet ikke, kanskje jeg bare har lagt på meg. 1,1kg til minstenotering og fram til da føler jeg ingen glede for vektnedgangen :/ merkelig med det, men er nok bare klar for å gå ned og ikke tilbake til hvor jeg var. Uansett, 400g ned siden 17.mai så langt. Tante på besøk og jeg er mer hormonell enn når jeg var gravid.

Fasten er over om 45 minutter og GLEDER meg til 'frokost' for en gangs skyld! Da blir det egg og bacon!

Skulle ikke du slutte med fasting?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 13:09   #716
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nja til slutt, jeg får ikke til å kutte det helt ut så brått så jeg har redusert tiden til 15 timer nå som første steg.

Jeg veide en gang til og jeg hadde gått ned 200g til :P da er jeg i hvertfall på før-17-mai-vekt

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 13:17   #717
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg sitter her helt ensom i "feire 1 årsdag uten älskling" vogna jeg. Kvalm og uvel etter flere dager høykarbo... Og uten medisiner i 4 dager pga dritt lege Takk gud for at jeg ikke har mensen i hvertfall!!!!
Sorry, men måtte bare blåse ut litt her.....

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 13:26   #718
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Jeg sitter her helt ensom i "feire 1 årsdag uten älskling" vogna jeg. Kvalm og uvel etter flere dager høykarbo... Og uten medisiner i 4 dager pga dritt lege Takk gud for at jeg ikke har mensen i hvertfall!!!!
Sorry, men måtte bare blåse ut litt her.....

og vennen.

Uffameg catta

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:06   #719
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Jeg sitter her helt ensom i "feire 1 årsdag uten älskling" vogna jeg. Kvalm og uvel etter flere dager høykarbo... Og uten medisiner i 4 dager pga dritt lege Takk gud for at jeg ikke har mensen i hvertfall!!!!
Sorry, men måtte bare blåse ut litt her.....

og
Sender over noen store trøsteklemmer

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:13   #720
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

til Catwoman. Ta så mange du trenger.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:29   #721
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Jeg sitter her helt ensom i "feire 1 årsdag uten älskling" vogna jeg. Kvalm og uvel etter flere dager høykarbo... Og uten medisiner i 4 dager pga dritt lege Takk gud for at jeg ikke har mensen i hvertfall!!!!
Sorry, men måtte bare blåse ut litt her.....

Til deg. Vet ikke hva slags medisiner du går på, men jeg hadde hatt det helt j... uten, så jeg forstår deg så godt.

Har hatt 2 turer i lese-til-eksamen-vogna og en tur i treningsvogna innimellom, så er rimelig fornøyd med dagen så langt.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:36   #722
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Medisinstopp kan være noe dritt. Håper du får dem om 4 dager så du kan føle deg bedre.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 15:48   #723
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Medisinstopp kan være noe dritt. Håper du får dem om 4 dager så du kan føle deg bedre.

håper du får medesinene dine ,kan være jævlig uten når en trenger de for å fungere

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:38   #724
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Nå skal jeg inn i handlevognen Trenger et par ting til fredagskosen i dag, så må innom Sunkost eller Kinsarvik tenker jeg. Hvor får man f.eks. kjøpt kokosmel? Og vaniljepulver?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:06   #725
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg hadde gledet meg til en helg med fri, men må visst en tur innom jobbvogna på søndag allikevel. Jaja, sånn kan det gå

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no