Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Afrodite - brødet?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-02-08, 23:06   #1
lillestine
Medlem
 
lillestine sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: by i ly...
Alder: 49
Innlegg: 459
lillestine er en juvellillestine er en juvellillestine er en juvel

Afrodite - brødet?

Hei!
Har kjøpt et brød som heter afrodite på rema 1000. har smakt det før men visste ikke at det var lavkarbo. det er kjempegodt og saftig, uten å bli sagmugg...

Men: er det virkelig bare 20 karber pr. 100g?? Er det slik at bare sukkerartene skal telles??? Det står 20g karber, hvorav 1, noe sukkerarter. Jeg fikk to tynne skiver på 50 gram, har regnet 10 karber jeg da, bare for å være sikker????

Noe som vet???
Stine

__________________
Ønsker besøk i dagboka mi: Stines slanke linje
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16503

lillestine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 23:12   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: afrodite - brødet?????

20 karber pr 100 g er mye. Leste en tråd om det her om dagen, men finner den ikke igjen.

men nhvartfall, hvis du har spist 50 gr av dette brødet på en dag så har du i kun det fått i deg 10 karber, og hvis du har spist 100 gr så snakker vi om 20 karber.

Du vet, karbene skal i hovedsak komme fra grønnsaker

Dette er med andre ord ikke noe for oss som er på ketogen kost

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 23:26   #3
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Opprinnelig lagt inn av lillestine, her.

Hei!
Har kjøpt et brød som heter afrodite på rema 1000. har smakt det før men visste ikke at det var lavkarbo. det er kjempegodt og saftig, uten å bli sagmugg...

Men: er det virkelig bare 20 karber pr. 100g?? Er det slik at bare sukkerartene skal telles??? Det står 20g karber, hvorav 1, noe sukkerarter. Jeg fikk to tynne skiver på 50 gram, har regnet 10 karber jeg da, bare for å være sikker????

Noe som vet???
Stine

Det er riktig at det er 20 netto karbohydrater pr. 100 gram.

Det brødet er utrolig godt, men som Distrea sier, ingenting for de på Ketolyse.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 23:37   #4
lillestine
Medlem
 
lillestine sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: by i ly...
Alder: 49
Innlegg: 459
lillestine er en juvellillestine er en juvellillestine er en juvel

Sv: Afrodite - brødet?

Takk for svar, dere!!!
Jeg får i meg ca 2 karber til frokost(lollypopbrød), max 4 til lunsj (grønnsaker) og 4 til middag(grønnsaker). hvis jeg tar to skiver, totalt 50 gram, altså 10 karber, blir det totalt 20 karber. Det går vel greit selv på ketose???

I dag lagde jeg "ostesmørbrød" med smør, stekt kjøttdeig og masse ost, det ble nydelig!!!! Hvis jeg tenker skaldemansk, så er det nokså stor andel av måltidet som er fett og protein, men har ikke regnet forholdstall, gidder ikke.

Men hva tror dere om 20 karber pr dag??

__________________
Ønsker besøk i dagboka mi: Stines slanke linje
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16503

lillestine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 23:45   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Jeg anbefaler deg å droppe det, men hvis det passer deg bedre å spise det brødet enn å spise mer grønnsaker eller rømme og fløte, så prøver du, går du ned så er det bare å fortsette

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:06   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Det var ei her inne som skrev at en skive av dette brødet bare inneholder 2 gram karbo, men da må jo skiven veie 10 gram (vanlig størrelse er ca. 30-40 gram) og det blir jo bare en liten flis vel?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:30   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det var ei her inne som skrev at en skive av dette brødet bare inneholder 2 gram karbo, men da må jo skiven veie 10 gram (vanlig størrelse er ca. 30-40 gram) og det blir jo bare en liten flis vel?

det er feil! da har hun nok trodd det er 20 karber i hele brødet.
Tror det er fler som har tenkt slik.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:32   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Jepp det var det som slo meg også. For jeg har vært inne i "lavkarbomiljøet" i så mange år at dette ikke hørtes riktig ut i det hele tatt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:42   #9
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Afrodite - brødet?

Tror man må finne ut det som passer for seg selv jeg. Vi er alle forskjellige. Jeg har også brukt dette brødet av og til når jeg har vært i ketose. Men har brukt kun en tynn brødskive pr dag, som f.eks ostesmørbrød eller med pizzafyll eller med massevis av godt pålegg så jeg blir god og mett.

Har ferdig oppskåret brød i fryseren. Da kan jeg slenge med meg en skive på jobb når jeg ikke har rukket å lage ordentlig lunsj (2 små barn hjemme) Vi har masse pålegg på jobb, så derfor veldig enkelt med ostesmørbrød osv.

Jeg har brukt dette brødet fordi jeg ikke er så glad i de brød-erstatningene jeg har prøvd. Men altså i veldig små mengder. Det er ikke brødet som skal gjøre deg mett.

Velg det som passer for deg

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:45   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Helt enig i at man bør velge det som passer best, jeg teller jo feks. ikke karber selv men så skal jeg ikke ned i vekt heller. MEN om man feks. går på Skaldeman, Ketolyse eller annet lignende, skal man jo holde seg unna for mye karber, og på Ketolyse og Atkins induksjon har man jo et visst antall karber å forholde seg til daglig, og da blir det fort for mye om man spiser slike brød. Så om man har en tilbøyelighet for å spise slikt, bør man kanskje velge en annen filosofi.
Men man gjør jo selvsagt det som passer en selv best, alle kropper er jo forskjellige.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:58   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Det er helt klart at de som går på Ketolyse, Atkins Induksjon eller en annen diett med under 50 karber pr dag IKKE bør bruke karbkvoten sin på Afrodite brødet. Men det er et utmerket produkt for de på Lindberg og de som vedlikeholder.

Følger man Ketolyse og Atkins skal hovedvekten av karbene bestå av grønnsaker og absolutt IKKE brukes på brød til 20 karber pr 100 gram. Da får man ikke i seg de næringsstoffene kroppen trenger i løpet av en dag. (Det er tusenvis av viktige vitaminer og mineraler i grønnsakene som ikke finnes i brødet, men som kroppen trenger på ketogen kosthold, det har ikke bare med antall karber å gjøre, men med sammensetningen av maten).

Vel, man kan selvfølgelig spise det om man absolutt vil, men da følger man ikke Ketolysekuren eller Atkins .....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:04   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

helt klart man må gjøre som man selv vil, men hvis noen spør om råd,
da svarer jeg ut i fra det som er best til den filosofien de følger.

og det er jo litt synd da, at noen som feks går på streng ketolyse, atkins, eller skaldeman tror det er 2 karber pr skive når det egentlig er mellom 10 og 20.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:25   #13
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Afrodite - brødet?

Mente ikke at det var et konkret råd om å fortsette å spise brødet da, bare å fortelle hva jeg har gjordt av og til

Spiste nok mest tilnærmet lik Ketolyse da jeg var i ketose og ja de fleste karbene kom fra grønnsaker. Men som sagt har jeg to små barn hjemme som kommer før jeg tenker på meg selv. Derfor tyr jeg til dette brødet innimellom, når jeg ikke rekker å ordne noe eller har fått bunkret opp nye råvarer fra butikken (hatt veldig mye syke barn i perioder)

Nå skal det vel sies også at jeg stresser ikke med å gå ned i vekt heller. Har valgt lavkarbo for livet jeg og så lenge det går nedover er jeg fornøyd

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:27   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

og det er jo litt synd da, at noen som feks går på streng ketolyse, atkins, eller skaldeman tror det er 2 karber pr skive når det egentlig er mellom 10 og 20.

Akkurat !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:50   #15
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Afrodite - brødet?

det står på posen at hele brødet inneholder 20g karbo så derfor ca 2 gram pr skive

afroditebrød

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:53   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

20 gr karbo pr 100 g. da refererer jeg til tenne tråden

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17920

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:59   #17
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Hele brødet veier 450 g, så total karbo for hele brødet blir 90 kh


Næringsinnhold pr. 100 g:
Energi 870 kj / 260,5 kcal,
protein 18,1 g,
karbohydrat 20,0 g (hvorav sukkerarter 1,6 g),
fett 6,0 g, (mettet 0,9 g, enumettet 2,0 g, flerumettet 3,1 g),
kostfiber 11,8 g,
natrium 0,37 g.

http://www.mesterbakeren.no/modules/...uId=113&mid=16

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 12:23   #18
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Afrodite - brødet?

å jøss da har jeg sett helt feil,jobber sammen med ei som har gått på ketolyse og går der enda, ho har gått ned 45 kilo og ble skjeleglad når ho oppdaget det brødet
var ho som tipset meg om det ,,
så det får jeg se og få sagt i fra til ho
men takk til dere som ga opplysningen

sukk også det brødet som er så godt

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 12:46   #19
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Afrodite - brødet?

noen som har en oppskrift på en brøderstatning som en kan legge pålegg på

har liksom ikke lyst på egg og bacon og sånt kl. 6 om morran
og hvordan er det med salt , burde man bruke lite av det

og kanskje noen vet hvor mye karbo det er i pannekakene til eurodietten , jeg har noen få produkter igjen fra jeg gikk på eurodietten , kan jeg bruke de tro

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 12:50   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

noen som har en oppskrift på en brøderstatning som en kan legge pålegg på

har liksom ikke lyst på egg og bacon og sånt kl. 6 om morran
og hvordan er det med salt , burde man bruke lite av det

og kanskje noen vet hvor mye karbo det er i pannekakene til eurodietten , jeg har noen få produkter igjen fra jeg gikk på eurodietten , kan jeg bruke de tro

Tror det er endel karbo i Eurodiet-produktene i forhold til ketolyse og sånt, men du må nesten sjekke på pakkene.

Jeg har en god brødoppskrift her, har fått MYE skryt for den nedover i den tråden. Ellers skryter de også av Lollipop-brødet. Anbefaler deg å lese litt nedover i begge trådene, for noen ganger forandrer brukerne på oppskriftene og gjør dem enda bedre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 13:02   #21
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Afrodite - brødet?

takk for gode tips . får prøve meg på baking, ikke min sterke side men utrolig hva en kan få til om en vil

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 13:08   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

Tro meg, mitt brød er iallfall superlett å lage. Skal ikke eltes eller noe som helst, bare røres sammen (feks. i maskin) og helles i en form og stekes. Voila.

Bare husk å la det avkjøles før du skjærer i det, da holder skivene seg penere og smuler mindre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 13:09   #23
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Afrodite - brødet?

det er 9,2 karber i pannekaka

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:26   #24
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Afrodite - brødet?

da blir det brød baking og europannekaka blir liggende i ro

takk for tips og oppskrift

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Afrodite brødet Linn H Ketolysekuren 0 28-02-08 20:58
Bakemiks brødet - spm Linnmk Ketolysekuren 12 27-11-07 09:03
Brødet fra bakemixen... tinamh Ketolysekuren 2 07-05-07 22:02
Prinsessemuffins polvott Bakst 52 01-11-06 08:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no