Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nye TV-serier 2010

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-10, 12:27   #51
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Andre "gamle" TV-serier som fortsatt sendes som jeg synes er verdt å se:

  • Burn Notice: en serie om en spion som fikk "burn notice" - altså at han fikk sparken. Så han er stuck der de sendte ham til (Miami) uten jobbhistorie, kreditthistorie eller noenting. Han gjør litt småjobber for gode folk som har blitt lurt/truet/whatever av slemminger.
  • Castle: En bestselgende krimforfatter som er godvenn med borgermesteren og får lov til å være med en politikvinne i drapsavdelingen og løse saker (og få inspirasjon til bøkene sine).
  • Chuck: En søt geek får databasen til CIA og NSA opplastet til hjernen og blir plutselig spion.
  • Cougar Town: Komiserie om en nylig skilt kvinne (Courteney Cox).
  • Dexter: Serie om en massemorder
  • Eureka: En hemmelig by i USA hvor alle geniene har blitt plassert. Man kan si at teknologien har kommet litt lengre der enn andre steder.
  • Fringe: En FBI-agent som jobber sammen med en gal men genial vitenskapsmann. De jobber utelukkende med de rareste sakene. Minner om X-files i begynnelsen.
  • Futurama: De fleste har vel hørt om den, men den har startet opp igjen!
  • Leverage: Fem ex-skurker jobber sammen som "good guys" og lurer og tar igjen på slemminger. En mastermind, en hacker, en tyv, en svindler og en slåsskjempe.
  • Lie to Me: En serie om menneskelige løgndetektorer. De er eksperter i å lese kroppsspråk, tonefall, ordbruk.
  • the Mentalist: En som er utrolig flink til å lese folk og analysere detaljer. Han jobber med California Bureau of Investigation (CBI) og løser drapssaker.
  • the Middle: Komiserie om en halvdysfunksjonell familie.
  • Psych: En mann med fotografisk hukommelse som har blitt lært opp av sin politifar til å legge merke til og analysere detaljer. Han ringte inn til politiet med tips som løste sakene. Til slutt ble han anklaget for å være medskyldig, og da forklarte han at han var synsk (det var visst en mer logisk forklaring for ham der og da). Han og hans bestevenn jobber nå som konsultanter for politiet og hjelper dem å løse saker. Og han og hans bestevenn er utrolig morsomme sammen. Man merker at de har en god kjemi av og på settet altså!
  • Smallville: Regner med at alle har hørt om Smallville, men måtte jo nevne det! Jeg er Supermanfan.
  • Supernatural: Spøkelser, vampyrer, varulver og alle ting som er overnaturlige. Mørk, skummel og fin!
  • True Blood: Det virker som de fleste har fått med seg denne fantastiske serien. Man klarer å produsere syntetisk blod, så da offentliggjør vampyrene sin eksistens.
  • V: Romvesener kommer til jorda tilsynelatende med gode intensjoner.
  • the Vampire Diaries: Tenåringskjærlighetsdrama mellom ei jente og en vampyr.
  • White Collar: En hvitsnipp-svindler som ble tatt. Han jobber nå for hvitsnipp-avdelingen i FBI med GPS-sender rundt ankelen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:45   #52
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Sammenligner ikkje akkurat, det berre sier litt om min noko mørke skrudde humor
BBT= big bang theory

Ah, ok. Jeg må bare si, som jeg ser det, at Two and a Half Men er så langt fra mørk og skrudd som det kan komme. Lettbeint heller.

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Du har ikke sett The Middle da? Synes den er ganske lik Malcolm in the Middle.

Aldri hørt om. Malcolm ... var jo ganske ok, til ettermiddagsserie å være, men ikke noe jeg ville brukt energi på å laste ned, akkurat.
Jeg må bare innrømme, at bortsett fra noen hederlige unntak, som Seinfeldt f.eks, så er jeg allergisk mot komiserier med studiolatter ... . Og er det noe som får meg til å klø så er det absolutt forutsigbarhet. Begynte så vidt å se Modern Family (?!), og åååå miiiiin guuuud! Den kunne ha vært bra, men de går jo i ALLE fellene! Bare klisje på klisje hele veien. Synd, jeg er gammelt Bundy-fan, og hadde litt forvntninger på grunn av Ed O'Neil. Arrested Dervelopment, derimot. Fullstendig galskap og uforutsigbarhet. I love it

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:51   #53
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Og så skulle jeg ønske jeg kunne se Being Human, men etter jeg så piloten så klarte jeg ikke. For der spiller nemlig Guy Flanagan, noe av det deiligste som har satt sine føtter på engelsk jord rollen som vampyr, og da jeg så at de hadde bytta han ut med en sånn døll Italian Stallion-karakter så ble jeg så skuffa at jeg ikke klarte å se mer. Buhuuuu!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 13:47   #54
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Bra tråd. Fikk mange tips som må sjekkes ut

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 19:15   #55
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah, ok. Jeg må bare si, som jeg ser det, at Two and a Half Men er så langt fra mørk og skrudd som det kan komme. Lettbeint heller.

Så sant som det er sagt, men eg har sær smak med mange motsetninger

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 22:54   #56
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Sammenligner ikkje akkurat, det berre sier litt om min noko mørke skrudde humor
BBT= big bang theory

Two and a half men er ikke skrudd humor! Den er så mainstream at jeg får ståpels av det

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 22:57   #57
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Fringe: En FBI-agent som jobber sammen med en gal men genial vitenskapsmann. De jobber utelukkende med de rareste sakene. Minner om X-files i begynnelsen.

Syns den minner mer om Millenium egentlig. Som var ti tusen ganger bedre enn X-files, og som klarte å f*cke litt med hodet ditt innimellom

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 23:48   #58
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og så skulle jeg ønske jeg kunne se Being Human, men etter jeg så piloten så klarte jeg ikke. For der spiller nemlig Guy Flanagan, noe av det deiligste som har satt sine føtter på engelsk jord rollen som vampyr, og da jeg så at de hadde bytta han ut med en sånn døll Italian Stallion-karakter så ble jeg så skuffa at jeg ikke klarte å se mer. Buhuuuu!

Øøøøh, han som endte opp med å spille Mitchell er jo tusen ganger penere enn Flanagan, synes jeg. Men hver sin smak.
Jeg tror uansett du hadde digget ham om du så serien, for den er fantastisk, og han spiller enormt bra. Humoren er også helt vanvittig! Dette klippet er fra en av mine favorittscener:

http://www.youtube.com/watch?v=5cVDjblVEdg

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 23:51   #59
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Og Fringe er en av mine favorittserier, jeg eeelsker den! Har første episode i sesong 3 på vent, har ikke fått sett den enda.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 23:54   #60
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Har dere forresten sett Dead like me? Den er hysterisk. Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=GM3BTBuevmw

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 23:58   #61
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har dere forresten sett Dead like me? Den er hysterisk. Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=GM3BTBuevmw

Jeg digger hun som spiller hovedpersonen! Filmen er helt ok, serien liker jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 00:21   #62
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg elsker House, Greys, Frustrerte fruer(jada vet det ikke sendes nå), Big Bang Theory-sheldon er en fantastisk karakter, Medium, Private Pracis, cougar town(vet disse heller ikke går nå)Dexter. Elsker også Charmed, Buffy og Scrubs, som jeg har hele seriene av, på dvd. OG elsker dokumentarer-ikke "hvordan bygge en lastebil" dokumentarer, men program som handler om livet og ulike menneskers takling av det.I kveld så jeg en dokumentarserie jeg har sett flere episoder av, om alkoholikere og menneskene rundt dem.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 00:42   #63
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Syns den minner mer om Millenium egentlig. Som var ti tusen ganger bedre enn X-files, og som klarte å f*cke litt med hodet ditt innimellom

Millenium? Aldri hørt om, og ikke finner jeg det heller...

Men nå er det premieren av Dexter :hyper:

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 00:54   #64
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Millenium? Aldri hørt om, og ikke finner jeg det heller...

http://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_(TV_series)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 01:51   #65
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

http://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_(TV_series)

Ah, litt trøtt og skrev det med én n.

Tagline: We don't want to scare you. We want to terrify you.

Oooh! Sånt liker vi. Får sjekke den etter at jeg har sjekket høstens nye TV-serier.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 07:14   #66
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Øøøøh, han som endte opp med å spille Mitchell er jo tusen ganger penere enn Flanagan, synes jeg. Men hver sin smak.

Kan godt hende han er flink altså, men jeg fikk bare sånn glættis-assosiasjon når jeg begynte å se episode nummer to . Men så er jeg veldig glad i tynne hengslete menn, og synes 'kroppete' menn er fullstendig turn off ... . Så jeg tror jeg må vente litt til for å komme over det, hehe.

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Frustrerte fruer (jada vet det ikke sendes nå), (...) Medium, (vet disse heller ikke går nå)

Første episode i sjuende sesong av Desperate Housewives kom i går, og første episode i sesong seks av Medium kom på lørdag

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 07:41   #67
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Hengslete menn liker jeg ikke, men jeg falt heller egentlig ikke for denne Mitchell da jeg begynte å se serien først, men utover i serien ble han bare helt smaskens, det er noe "med" ham i serien som gjør ham uimotståelig. Og han er jo ikke kroppsbygger, akkurat. Snarere helt vanlig i kroppsformen, hehe.
Uansett er serien SÅ verdt å se, og ikke droppe bare pga. et mannfolk, Photo. *pekefinger*

Gleder meg som en unge til sesong 3!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 08:10   #68
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hengslete menn liker jeg ikke, men jeg falt heller egentlig ikke for denne Mitchell da jeg begynte å se serien først, men utover i serien ble han bare helt smaskens, det er noe "med" ham i serien som gjør ham uimotståelig. Og han er jo ikke kroppsbygger, akkurat. Snarere helt vanlig i kroppsformen, hehe.
Uansett er serien SÅ verdt å se, og ikke droppe bare pga. et mannfolk, Photo. *pekefinger*

Gleder meg som en unge til sesong 3!!

Jeg hadde en greie for han før jeg så serien, serru! Ingen som kan lene seg mot en vegg som Guy Flanagan, sukk! . Så jeg ble jo overlykkelig da jeg så han i Being Human ...!
Neida, jeg skal gi den et nytt forsøk, men nå hamstrer jeg serier som bare det, for det kan hende jeg blir uten nett en måneds tid, og om jeg klarer å hoocke meg på et tilfeldig et her, så er ikke nedlastning det første jeg vil bruke det på ...

Første episode av sesong to av Bored to Death kom i går forresten, juhuuu!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:01   #69
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ingen som kan lene seg mot en vegg som Guy Flanagan, sukk! .

I beg to differ! http://www.imdb.com/media/rm1368627712/tt0118276 DET er vampyr som kan lene seg mot vegg det tenker jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:09   #70
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Nei fysh. Eric Northman, derimot.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:36   #71
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Nye TV-serier 2010

Spike!? Han er så mager, stakkar.... hehe.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:40   #72
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Mmmmmmager! Spike må jo oppleves!
Eric Northman eller Alexander Skarsgård (intet mindre enn sønnen til Stellan Skarsgård!) er dødsfin, rent bortsett fra alle de musklene da . Haha. Og så klipte han seg kort. Buuuu!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:14   #73
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I beg to differ! http://www.imdb.com/media/rm1368627712/tt0118276 DET er vampyr som kan lene seg mot vegg det tenker jeg

Ja, det kan han! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gått gjennom Buffy-boksene mine, men akkurat nå har jeg en liten pause. Ingen som slår Spike, selv om Alexander Skarsgård objektivt sett egentlig er penere... For meg er det ikke så viktig at de er så tynne som mulig (re: Photo ), men de må ha en sexy stemme. VELDIG viktig.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 16:30   #74
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Har jo heilt gløymt å nevne KLOVN!!! Liker den danske serien sjølv om det kan væra ganske smertefullt å sjå den enkelte gonger... Kjenner eg rødmer av skam eller blir utrolig flau på Franks vegne nokon gonger

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 19:39   #75
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Nye TV-serier 2010

Klovn klarer jeg bare ikke å se. Jeg får skikkelig vondt i magen av alle de flaue tingene Frank gjør. Hehe. Jeg får mark av de danskene! hehe.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TV-serier! Hyper Spørsmål og svar 36 15-11-07 17:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no