Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg! Så ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-07, 22:06   #1
Kokosbolla :o)
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 47
Innlegg: 77
Kokosbolla :o) er ny på veien

Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg! Så ...

er det ikke så gærnt....

Merker på buksa at jeg har fått flatere mage og jeg fikk sjokk for to dager siden.
Har fått meg ny mobil med kamera på og elska før å ta selvbilder hehehe... og måtte selvfølgelig gjøre det nå.
Gjett om jeg så skinny ut i ansiktet !!!! Har et veldig rundt ansikt ellers og har litt spiss hake, men etter jeg la på meg så masse under svangerskapet så har jeg hatt trillrundt ansikt med dobbelthake. Nå hadde jeg blitt smal i ansiktet og fått den spisse haken )
Har ikke det oppblåste ansiktet lengre....

I dag da vi var ute på tur med gutten vår så ba jeg faktisk samboer om å ta bilder av meg og ham for en gangs skyld og dem ble bra !!!
Jeg ser tynnere ut. Til nå har jeg sletta bilder av meg fordi jeg har blitt så deprimert å se hvor tykk jeg har vært på bilder.

Det er jo motiverende med tanke på at jeg har gått ned bare 1 kg og gått opp igjen - allikevel så blir jeg tynnere !!

__________________
Kokosbolla :o) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 22:12   #2
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg !! Så...

Ja, ikke sant det er motiverende!

Jeg har holdt meg på det samme en ukes tid nå også - men jeg merker på klærne at jeg allikvel mister cm...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 22:17   #3
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg !! Så...

Herlig følelse, ikke sant? Får du lyst til å danse, du også? Hold på den gode følelsen - den er myyye viktigere enn vekta!

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 08:42   #4
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg! Så ...

Jeg også merker det mye bedre på cm. enn kg. Merkelig egentlig, at kiloen kan holde seg selv om man blir tynnere.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 09:06   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg! Så ...

Ja, det er mange som opplever dette. Det jeg synes er trist er dem som slutter fordi de ikke går ned på vekten, og så har de gjerne gått ned en buskestørrelse og ser tydelig slankere ut, men alt som teller for dem er liksom vekttallet. Skjønner ikke det jeg. Det må jo være hvordan en ser ut og føler seg som er det viktigste ikke sant? (Muskler veier mer enn fett, så om du mister 400g fett, og går opp 400g muskler, så utgjør musklene ikke bare 400g, men ... arg, nå husker jeg ikke tallforholdet, men la oss si at musklene da blir 200g tørrstoff og 800g vann pr kg, så blir de 400g til 2 kg, minus 400g fett = 1.6 kg opp. Men who cares om det liksom. Muskelmasse vil vi ha, og vi sier gjerne hadet til for mye fett, ikke sant? )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 09:12   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg! Så ...

Har sagt det mange ganger jeg, jeg veier gjerne 100 kg om jeg bare passer inn i størrelse 38

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 12:11   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Tiltross for elendig vekttap som jeg har lagt på meg! Så ...

Det høres ut som mine start-problemer. Jeg begynte for én måned siden, og gikk ned to kilo den første uka. Så rørte ikke vekten på seg på tre uker, men midjen ble 7 cm mindre. Nå 4-5 uker etter, har endelig vekten begynt å røre på seg. Det var litt skuffende å ikke se vekten gå nedover, men nå har jeg igjen for å ikke være altfor utålmodig.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no