Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Vanskelig!

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-08, 15:03   #1
Miriell
Juniormedlem
 
Miriell sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 43
Innlegg: 40
Miriell er på en erverdig vei
Cool

Vanskelig!

Hei
Ser det er flere med stoffskiftesykdommer her inne. Har vært medlem en stund, men ikke begynt å bruke sidene jevnlig før nå.
Sliter med motivasjonen siden jeg stort sett legger på meg av å lukte på sjokolade, eller å drikke lettvann Da mitt lave stoffskifte ble oppdaget hadde jeg fritt t4 på 6, var kraftig deprimert og hadde lagt på meg 15 kg, som jeg nå ønsker intenst å få av igjen. Hadde en periode med lavt stoff skifte 5 år tidligere også, så det er rart ikke tanken slo meg når alt begynte å bli så vanskelig og kroppen så kranglete. Nå har jeg ihvertfall gått på medisiner i ett år, men kiloene sitter dønn fast! Gikk ned 4 kg på sykehuskuren, den suppetingen, men gikk alt opp igjen i jula og er nå "allergisk" mot den suppa (drittlei). Sliter altså med motivasjonen og syns det er veldig vanskelig å finne lavkarboerstatninger for vanlige måltider. Middag går greit. Noen som sliter med samme problemet? Tips tas imot med åpne armer!! Har bestilt meg to lavkarbo kokebøker. Kansje det står noe der....

Miriell

__________________



Miriell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanskelig dette Hjørdis Ketolysekuren 36 31-10-07 21:23
5-htp, vanskelig å få legene "med på det"? Borealis Kosttilskudd 4 09-11-06 11:51
Vanskelig flekk nalana Generell diskusjon 12 17-07-06 10:41
Kan det være så vanskelig? hede Fysisk og mental helse 20 27-02-06 10:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no