Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-10, 20:59   #1
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Ny serie med Jillian…
”I dagens samfunn, der de fleste av oss kjenner presset fra jobb, skole og familie i en travel hverdag, kommer helsen ofte nederst på sjekklisten. Mange opplever å sitte fast i en usunn livsførsel som de aller helst vil ut av. Hvis de bare kunne…”
http://www.fem.no/losing-it-with-jillian-1.6488

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:13   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Satt på opptak. Liker jeg det jeg ser, blir det serieopptak!
Syns dama er litt slitsom, men konseptet kan jo være bra for det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:18   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Sitter og ser på....

Er sjokka både over familien og henne....

Hadde noen skreket til meg på den måten, tror jeg at jeg hadde slått de ned

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:23   #4
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Jeg har sett på noen av dem, og er egentlig litt sjokkert. Har fått inntrykk av tidligere at Jillian syntes BL var litt for ekstreme, og stressa for mye med at folk skulle gå ned fort, men skjønner nå at jeg må ha tatt feil... Det var en dame som ville gå ned, tja husker ikke helt, men tror det var sånn 10-15 kilo på 6 uker, men da mente Jillian at det var alt for lite! Dama endte vel med å gå ned over 30 kilo (det var i alle fall ekstremt mye) i løpet av opptakstiden. Trodde egentlig denne serien gikk ut på å få folk i gang med livsstilendringer, men når jeg så den fikk jeg et helt annet inntrykk. Skuffa. Og på BL syns jeg at jeg ble mer kjent med folk og fikk se mer av strev og utfordringer. Så vel tre episoder, men foretrekker BL, selv om det er mye av tingene de gjør der jeg ikke liker heller da...

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:25   #5
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Å herregud. Ho der er jo det verste kvinnemennesket i hele verden! Noen som har sett den australske biggest loser. Den er mye koseligere. Lastet den ned i vår. Ble skikkelig glad i menneskene. Gråt da jeg så finalen

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:39   #6
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Jeg har sett en del australsk BL. Det ble litt vel mye "something that's gonna change the game forevvaw (australsk lissom)", og urner og steiner med navn på... Det jeg likte best med ABL var det nydelige været og omgivelsene, drømte meg litt bort da ja... Eller så liker jeg Jillian, syns bare hun er ute på ville veier med den nye serien sin.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:45   #7
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Jeg har sett en del australsk BL. Det ble litt vel mye "something that's gonna change the game forevvaw (australsk lissom)", og urner og steiner med navn på... Det jeg likte best med ABL var det nydelige været og omgivelsene, drømte meg litt bort da ja... Eller så liker jeg Jillian, syns bare hun er ute på ville veier med den nye serien sin.

Hihihi. Liker australsken din. Syns den amerikanske blir så overfladisk og er egentlig bare en lang reklame. Og Gillian har jeg lyst å gi et slag på trynet. Syns hun er fæl. Liker de australske trenerene. Koselige, men strenge. Har kun sett 5. sesongen jeg da. Men ville gjerne til New Zealand og rappelere ned den fossen selv om jeg er livredd høyder. Hihii.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 00:13   #8
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Jillian Michaels trening virker ihvertfall! Sinnsykt effektivt, både 30 days Shred og andre videoer med henne...har gått på treningstudio i årevis - men aldri hatt så god og synlig effekt som av slavedriver Jillians øvelser

Ganske enkelt frelst og overbevist om at den dama har skjønt hva som skal til på treningsfronten (diett-rådene hennes vet jeg egentlig ikke noe om...holder meg til lavkarbo)

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 07:18   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Loosing it with Jillian på TV5 28/9-10 kl. 21.00

Hadde jeg sett de mennesket i nærheten av meg - hadde jeg løpt. Hun er fæl. Dessuten går 95 % av alle BL deltakere opp i vekt igjen, og de fleste av tidligere deltakere har søkt om operasjon, så jeg vet ikke helt om det er så veldig nyttig selv om det virker der og da.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 16:09
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no