Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Cellulitter

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-12, 18:07   #1
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Cellulitter

Hei damer!

Kanskje et litt overfladisk spørsmål, men jeg lurer på hvordan dere som har vært plaget med cellulitter opplevde dette under vektnedgang?

Ble det mer eller mindre under vektnedgang? huden blir jo litt slappere, så sånn sett kan jo kanskje rugler sees bedre? eller er dette rett og slett et tegn på at det går motsatt vei med meg...

Jeg har alltid hatt litt på rumpe, men nå merker jeg at det begynner å bli mer på lårene, og også på baksiden av armene. #$%&#%!!

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 18:45   #2
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: cellulitter

Må legge til at jeg vet dette skal komme mest av genetiske årsaker, men lurer likevel

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 20:40   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Cellulitter

jeg tror jeg hadde litt før på rompa men nå har jeg ikke noe. Men hva andre sier garanterer ikke noe for en annen fordi det er så individuelt. Her er en undersøkelse som viser det:http://www.kk.no/314822/slanking-kan...sinhuden-verre

__________________
Do what you like!

Sist redigert av Yrla : 20-04-12 kl 20:49.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 19:09   #4
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: Cellulitter

Jeg har fått mer og de jeg hadde har blitt verre.
Utrolig kjipt, men sånn er det nå.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 20:57   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Cellulitter

Opprinnelig lagt inn av Anitave, her.

Jeg har fått mer og de jeg hadde har blitt verre.
Utrolig kjipt, men sånn er det nå.

For min egen del så var celulittene veldig framtredende rett etter større (og raskt )vekttap. Men så ordnet det seg over tid.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 21:17   #6
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Cellulitter

har erfaringer med at både celulitter og strekkmerker kommer tydligere frem under vektnedgang,særlig rask nedgang i vekt.. men celulittene og strekkmerkene har gradvis blir mindre når vekten er normaliseres og har holdt seg der en stund

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:10   #7
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cellulitter

-Også hjelper det veldig med spinning og sykling!!
<slank og nesten cellulittfri>

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:19   #8
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Cellulitter

Opprinnelig lagt inn av Rioja, her.

-Også hjelper det veldig med spinning og sykling!!
<slank og nesten cellulittfri>

Trening hjelper masse, ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:52   #9
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Cellulitter

Jeg var for tynn når jeg starta lavkarbo for mer enn ett år siden, og er enda litt for tynn.
Strekkmerker på magen har jeg alltid hatt etter at jeg fikk ungene. Lårene hadde også cellulitter, men der har de blitt mye mer fremtredene etter at jeg gikk over på lavkarbo.
På magen er de like.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 23:52   #10
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Cellulitter

Jeg hadde litt på lår, rumpe og mage... Nå har jeg myyye mindre, har gått ned 27 kg på et halvt år, som er ganske mye på kort tid. Jeg har trent styrke på rompe og lår 2 dager i uken, og gått turer jevnlig.

Håper du også får mindre.

Ps, jeg har lest en tråd her tidligere om at man får mindre cellulitter med lavkarbo... Stemmer for meg iallefall..

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 07:53   #11
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Cellulitter

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Trening hjelper masse, ja

ja, tror der det ligger med meg også. ..markløft og knebøy med tunge vekter har nok strammet godt på stumpen

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 12:05   #12
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cellulitter

Jeg har også fått færre, de har krøpet lenger opp på en måte. Men jeg har fremdeles ansamlinger av dem. Vurderer å gjøre noe med det, jeg må bare manne meg opp først. Jeg trener også, rundt 3 ganger i uka.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 12:22   #13
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: Cellulitter

gjøre hva da med det? Trodde det ikke var så mye å gjøre med det

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 14:49   #14
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Re: Sv: Cellulitter

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

ja, tror der det ligger med meg også. ..markløft og knebøy med tunge vekter har nok strammet godt på stumpen

Og utfall/hipthrust

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 17:52   #15
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Re: Sv: Cellulitter

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Og utfall/hipthrust

jupps! skikkelig booty-work øvelser

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 10:51   #16
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cellulitter

Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.

gjøre hva da med det? Trodde det ikke var så mye å gjøre med det

Det går jo an å fettsuge lår, men jeg ønsker ikke det. Holder på å undersøke muligheten for "frysing" av fettceller, evt. R7 Les mer her:

Coolsculpting: http://www.scanex.no/htdocs/svarskor...ing.com/en-uk/

R7: http://www.vogvel.com/tjenester/reso...eximia-forma7/

Om det virker aner jeg virkelig ikke, det er derfor jeg driver og undersøker litt rundtomkring.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mindre cellulitter av lavkarbo? Luguber Spørsmål og svar 14 17-04-11 17:24
Strekkmerker, hengebryster, åreknuter og cellulitter og dårlig selvtillit ... Hulder Generell diskusjon 8 19-05-10 10:01
Cellulitter Anne Generell diskusjon 69 19-05-05 00:36
Farvel cellulitter!!?? mofe Lavkarbo generelt 10 02-11-04 10:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no