Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spørsmål vedrørende nilling!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-08, 15:44   #1
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Spørsmål vedrørende nilling!

heisann,

jeg bare lurer på en ting; for meg og sikkert flere andre, som har skeiet ut i juleuka og som skal tilbake på full lavkarbo igjen... kan det være lurt å ta en nille-uke-start???

Og vil da noen fortelle meg hva som er lovlig å spise og hva jeg bør holde meg unna mens man niller??

Er så fast bestemt på å fortsette igjen i morgen og tenkte det var en lur start???
nesten så jeg vurderer ett siste høykarbo måltid som f.eks mc'ern mat eller noe....
Skal ta en tur på den skumle vekta i morgen for å få "dommen" over utskeielses uka mi.... uffda.. men jeg angrer ikke!!! det var en uke av mitt gamle liv! nå er det nytt år, nye sjanser og ett hav av nye muligheter!!

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:07   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: vedr nilling!

Hadde samme plan, men tror overgangen blir for stor. Går inn i ketolysens verden igjen og tar det derfra, jeg. Tror for min egen delt at sjansen for å mislykkes ville vært større om jeg gikk direkte over på en uke med nilling. Så få jeg se hva tiden bringer. Se forøvrik i tråden "Hva er nilling", der får du god innføring i hva Nille-uken består i...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:15   #3
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Sv: vedr nilling!

hihi.. ja jeg så den etter at jeg hadde lagt inn denne selv. men er veldig fristet til å prøve... men vet ikke om jeg klarer dt nå!!
Men så er det bare en uke også da.. i allefall til å starte med!

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:24   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: vedr nilling!

Opprinnelig lagt inn av janine75, her.

hihi.. ja jeg så den etter at jeg hadde lagt inn denne selv. men er veldig fristet til å prøve... men vet ikke om jeg klarer dt nå!!
Men så er det bare en uke også da.. i allefall til å starte med!

Derfor tar jeg heller den ene uka dersom jeg ikke får full effekt av ketolysen etter ett par uker, da er jeg jo allikevel ganske godt i gangmed lav-lavkarbo igjen allikevel Men dette er jo seff individuelt og dette gjelder hvordan JEG kjenner meg selv

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:56   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: vedr nilling!

Jeg ville gjort som Stinemor og tatt et par uker med vanlig lavkarbo først for å komme i gang igjen og så godt over på litt strengere opplegg etterhvert hvis man har flere kilo som skal av.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velkommen til spørsmål & svar HP Spørsmål og svar 955 27-01-17 23:29
Spørsmål vedrørende meieriprodukter Toots Ketolysekuren 2 14-11-07 21:47
Spørsmål til Torkil Aadi Lavkarbo generelt 6 01-03-06 23:11
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no