Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-06, 16:34   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Da er jeg tilbake. Igjen. Det er et halvt århundre siden jeg var her siste. Føles det som. Det har skjedd veldig mye ute i lavkarboverdenen når det gjelder produkter. For ikke å snakke om alt her inne. JEg kjenner meg ikke igjen, og finner ingenting igjen. Derfor må jeg spørre.

Er det noen atkins-prod. eller andre lavkarbo prod som anses å være en nødvendighet å ha i huset? Er noen av prod. bra, eller smaker alt dritt? Ser at A har noen brødmikser.. Er de noe bra? Og kan de spises på induksjon?

Lurer også svært på hvorfor ikke alle brødoppksrifter er samlet under ett sted? Jeg finner Snuppelines brød, Skorpias brød osv. under andre overskrifter. Blir vanskelig å finne frem da synes jeg.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 19:01   #2
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Er det absolutt ingen som har noen meninger om lavkarboproduktene som er i butikken, eller vet om brødmixen til Atkins kan brukes i første fase?

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 19:16   #3
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Jeg har ingen anelse på noe som har med Atkins å gjøre, men jeg vet jeg selv ville spurt Nille, hun er ett levende leksikon ang alt som har med det å gjøre....

Bare sånn håp om å hjelpe altså

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 20:40   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Hei, så kjekt å se deg igjen!
Hvis du skal følge induksjonen, så kan du ikke bruke brødmiksen, ellers, så ligger alle brødene under underforumet som heter bakst, men jeg har tenkt å lage en klistret tråd med brødoppskrifter på toppen der, er bare ikke kommet så langt enda. *tusler avgårde for å fikse*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 21:18   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Da er det en klistret tråd med brødoppskrifter under bakst.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 23:09   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Er det noen atkins-prod. eller andre lavkarbo prod som anses å være en nødvendighet å ha i huset? Er noen av prod. bra, eller smaker alt dritt? Ser at A har noen brødmikser.. Er de noe bra? Og kan de spises på induksjon?

Atkins har brødmikser - de kan brukes på induksjon, - men om du vil like brødet er en helt annen sak. JEG syns det smaker dritt (fordi jeg ikke liker soya bismaken), man andre syns det smaker greitt.

Vil absolutt ikke anbefale noen som helst Atkins eller lavkarbo produkter på induksjon. Selv om det står på dem at de er "tillatt". Grunnen til at jeg ikek anbefaler dem er at jeg kjenner ALFOR MANGE som får problemer med vekttapet på grunn av disse produktene. Med en gang de slutter med dem går vekta nedover igjen. Tilfeldigheter ? Neppe..... Tenker bare på hvor mye frustrasjon og fortvilelse som kunne vært unngått om man hadde holdt seg til ren mat, etter boka, iallefall den første tia !! Induksjon er jo en renseprosess - det er ikke meningen man skal finne erstatning for alt som er usunt og som gjorde oss feite i første omgang !!

Men jeg er jo strenge Nille da....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-02-06, 07:08   #7
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Nygammel kjerring med spørsmål om litt av hvert

Tusen takk damer. Da skal jeg holde meg langt unna alle greiene foreløpig.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Nybegynner med spørsmål:) nanban Induksjonen 2 12-10-05 23:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no