Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-10, 04:46   #1
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Hei

Eg har ein far som er kokk, han driv eit stort kjøkken på vestlandet.

Tidlegare leverte han mat til kommunen (sykehjem, rehabben osv)
Det blei det slutt på. Nå produserar han i mindre skala (flymat) i tillegg til vanleg catering.
Produksjonsutstyret står i ro utan full kapasitet.
Og han har lyst å utvida verksemda.

Tingen er;
Eg har lyst å foreslå for han å prøva å tena litt på nisjen med lavkarbo. Kanskje få ein avtale med ein matvarebutikk i bergen/hordaland.

Då ville det vore mat pakka i vakumposer (sous vide) ala nordlands, eller i plastikkformer, ala flymat. Mat i standard lavkarbo format (han er kokk, så dette burde gå bra.)


Er dette noko folk faktisk er villige til å kjøpa? Det ville jo sjølvsagt ikkje blitt så ekstremt billeg, mtp lav etterspørsel sikkert. Kor mykje ville du vore villeg til å betala for eit 400-500g lavkarbo kvalitetsmåltid? Er det folk her i f.eks. bergen/sunnhordland som trur at dette er noko dei kunne kjøpt?

Takkar for alle tips og nyttig kritikk

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 08:00   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Knakende god ide og etter hva jeg har lest her inne er det flere som rett og slett ikke gidder eller har interesse av å tilbringe et eneste lite femminutt foran grytene, så litt marked er det nok.

Selv kjøper jeg ikke ferdigmiddager fordi det:
a) er for dyrt,
b) vanligvis er for små porsjoner (Fjordland sine holder knapt til meg)
c) sannsynligvis er tilsatt ting og tang jeg ikke vil ha i meg pga holdbarhet og visuelt inntrykk
d) det er ikke så godt som det jeg lager selv hjemme.

Uten at jeg er i nærheten av å være gourmet på noen som helst måte.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 08:27   #3
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg har så lyst til å svare at jeg ville kjøpt det, for jeg synes egentlig at det er et supert tiltak. Men med en familie på fire som skal ha mat så blir det fort for dyrt med ferdigmat og vi brukte sånt lite allerede før vi la om til lavkarbo. Nå er det eneste som går av ferdigmat her i huset det som mannen lager til ungene når jeg er borte, og da er det grandiosa det går i.

Det jeg derimot nok ville kjøpt var om det kom gode sauser som bare var til å varme i lavkarbovariant med et par ukers holdbarhet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 08:46   #4
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Det kommer helt an på kvaliteten. Lavkarbo trenger ikke alltid bety sunt heller, det kommer an på hvordan maten er behandlet og hva som er brukt..

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:53   #5
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Hei,
Vet at en del har etterlyst lavkarbovennlig ferdigmat, men vi bor nå ganske så spredt da.
Jeg kan jo foreslå at dere kikker på hva spisdegslank/lowcarbselection har på menyen, bade med tanke på pris og utvalg. Noe av kritikken mot deres ferdigmat er at det er litt lite fett, tilsatt søtningsmidler og glutamat. Vet også at det tidligere har blitt sendt e-post til bl.a. Fjordland med forespørsel om de kunne utvikle et lavkarbo vennlig alternativ, men det er tydligvis ikke interessant.
Håper du fikk litt mer å gruble på…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 12:15   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg hadde ikke kjøpt.. Liker maten min fersk og har ingen problemer med å få tid eller anledning til å lage mat selv.. Også er det jo familie som også skal ha mat osv..

Hadde jeg vært singel og hatt lite tid til å lage mat, så

Eller nei.. Hadde nok ikke kjøpt da heller.. Liker å lage mat, jeg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 12:16   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

. Vet også at det tidligere har blitt sendt e-post til bl.a. Fjordland med forespørsel om de kunne utvikle et lavkarbo vennlig alternativ, men det er tydligvis ikke interessant.
Håper du fikk litt mer å gruble på…

Fjordland har vel flere lavkarbovennlige alternativer, men kanskje ikke ketogene

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:02   #8
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Helt klart ja! Selvsagt måtte kvaliteten være god og jeg måtte like smaken. Dessuten måtte jeg få tak i den i nærbutikken. Jeg gjetter på at jeg ville ha benyttet meg av en slik mulighet 2-3 ganger i løpet av en måned.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:26   #9
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg er student og har derfor ikke veldig god råd. Men jeg savner av og til noe jeg bare kunne kjøpt med meg på lesesalen, varmet opp å spist. Men det jeg synes er problemet med ferdigmat er at 1) det er ofte konserveringsmidler og smaksforsterker o.l i det, 2) det er fryktelig salt (jeg bruker nesten ikke salt lenger) og 3) det er dyrt. Men dersom det var god mat, med naturlige råvarer, lite salt og ikke så veldig dyrt kunne det tenkes at jeg hadde kjøpt det en gang i uka eller noe. Nå i eksamenstiden sikkert opp til flere ganger. Litt stress å lage mat nå..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:40   #10
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg liker best å lage maten min selv så jeg hadde nok ikke kjøpt.

Dersom det hadde vært noe jeg skulle tatt med hjem for å varme opp kan jeg like gjerne lage den maten hjemme så det hadde i hvertfall ikke vært aktuelt.

Det jeg antagelig kunne ha kjøpt er f.eks et eller annet på bensinstasjon/kiosk o.l., f.eks lavkarbo pølse med lavkarbo ketchup/sennep og noe stilig tilbehør, lavkarbo rekesalat? Fylte lavkarbo tortillas kanskje?

Jeg kunne nok også muligens ha kjøpt noe kald mat som f.eks ostebiter, litt nøtter, spekemat, pølsebiter og en eller annen form for dressing/dip til som ble presentert i en liten plastboks o.l de gangene jeg av en eller annen grunn ikke hadde forberedt noe i veska.

Jeg tror også det kunne vært marked for ferdige sauser/dressinger. Det hadde jeg nok helt sikkert kjøpt.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:51   #11
RødLinse
Medlem
 
RødLinse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 75
RødLinse er på en erverdig vei

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Sjekk ut spis deg slank eller http://www.lowcarbselection.no/ som de heter nå. Kanskje de trenger produksjonssted på Vestlandet.

Det er greit å sette igang med ferdigrettene, men de fleste velger nok å lage selv etterhvert.

__________________




Svømming 40/180 min
Zumba10/240 min
RødLinse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:01   #12
bolla123
Juniormedlem
 
bolla123 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: nedre romerike
Alder: 39
Innlegg: 36
bolla123 er på en erverdig vei

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg jobber mye skift og kveld og natt og hadde helt klart kjøpt et ferdig lavkarbo alternativ hvis det hadde vært og fått tak i på en butikk i nærheten av jobb/hjem.. Men jeg bor jo ikke i nærheten av bergen da... Men sikker på at hvis man har råd til å gå med underskudd et år eller to, så vil bedriften etterhvert bli lønnsom når jungeltelegrafen får spredd seg tilstrekkelig!

Sikker på at jeg ikke er den eneste skiftarbeidene lavkarbo entusiasten som hadde satt pris på et sånt alternativ!

bolla123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:08   #13
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

jeg hadde helt klart kjøpt noe sånt, hvis jeg hadde bodd i nærheten Når jeg jobber så gidder jeg somregel ikke stå opp tidlig om morgenen for og lage mat eller bruke dagen før på å finne ut hva jeg evt. kunne ha tatt med meg så det ender somregel med at jeg ikke tar med meg noe i det hele tatt. Hadde vært kjempedeilig med noe man bare kunne slengt i sekken for så å varme i microen på jobb!

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:23   #14
linnkri
Juniormedlem
 
linnkri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 43
Innlegg: 35
linnkri er på en erverdig vei

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Dette synes jeg høres helt strålende ut!

Savner muligheten til å kjøpe ferdigmat når timeplanen er tight, enten jeg er på reise eller jeg er hjemme!

Spisdegslank har noen fine alternativer, men jeg synes vel porsjonenen der er litt små. FJordland har jeg spist MASSE av før jeg begynte på den rette vei og lavkarbo, ekstremt praktisk når man kommer sent hjemme eller er strandet på ett hotellrom og ikke orker restaurantbesøk.

Lykke til og distribuer gjerne til Oslo-området

__________________

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:43   #15
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg bor ikke i Bergen, men det ville helt klart vært et alternativ til salaten og restematen å kjøpe med seg på jobb eller skole. Jeg er dog student, så hadde ikke hatt råd til å betale veldig mye mer enn Fjordlands retter koster.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 23:43   #16
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

jeg hadde nok kjøpt det av og til hvis jeg hadde hatt et sånnt tilbud.
er alene med 2 barn som ofte vil ha tomatsuppe og pannekaker ol. da hadde det vært greit for meg og ha ferdigmat til meg selv som jeg bare kunne slenge i microen. kunne tenke meg at prisen ppå noe sånnt kunne ligge på 60-80 kr litt avhengig av hva måltidet består av.

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 04:21   #17
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg ville kjøpt helt klart, ala Fjordland stil + tilsvarende prislapp 50-70kr. Klipp og server er perfekt. Litt e-stoffer gjør ikke så mye, bare det er ordentlig forsøk på LCHF balanse i produkte(ne).

For endel er nettopp at det både er LCHF og kalorikontrollert det som må til for å gå ned videre etter å være stuck på en vektplatform over tid. Også for de som vedlikeholder skulle dette være bra saker!

Mvh
Biggie

ps: Eksempel på slik ferdigpose (som tilfeldigvis er lavkarbo) er brokkoligratengen som finnes i frysedisken på de fleste kjedene. Kjempegod med litt ost på toppen i ovnen og kjapt ferdig.

ps2: Frosne pizzabunner og andre halvferdige produkter kunne vært veldig kjekt også.


Sist redigert av Biggie Small : 07-11-10 kl 04:35.
Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:45   #18
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Tror neppe jeg ville blitt noen storkunde der. Liker å lage maten selv, helst fra bunnen av. Har ikke prøvd andre Fjordland-produkter enn rømmegrøten (før min lavkarbo-tilværelse). Har levd endel på halvfabrikata og ferdigmat noen år, og både ungene og jeg er glad for å slippe det.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:59   #19
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg ville nok kjøpt en gang i blant, man kan bli innmari lei av å lage absolutt all maten selv. Og litt lei av å spise samme middag tre dager på rad fordi man lager STORE porsjoner fordi man er lei å lage absolutt all maten selv

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:56   #20
low karb/high protein
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 16
low karb/high protein er på en erverdig vei

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Hei!
Først vil jeg si til trådstarter at det er et flott initiativ jeg tror flere hadde satt pris på. Jeg ser at flere av de som har respondert på posten din her opplyser at de ikke ville ha brukt tilbudet, i alle fall ikke i stor grad. Selv er jeg student og må innrømme (selv om det er litt flaut :| ) at jeg er veldig glad i ferdigmat. Ofte er det svært lange dager på lesesalen (8-8) og det hender ofte at jeg bare stopper innom nærbutikken for å raske med meg noe middagsmat derfra. Samtidig har jeg dårlig råd, så er jo ikke akkurat den smarteste løsningen. Men jeg hadde så absolutt satt pris på et slikt tilbud, da det sjeldent er noe annet enn kyllingvinger/karbonader og liknende jeg finner i varmdisken på vei hjem og dette har en tendens til å bli kjedelig i lengden!

I dag er det jo svært mye fokus og medieoppmerksomhet rundt lavkarbo, og de aller fleste av venninnene mine begynner å bli interessert i denne livsstilen de og. Så tror absolutt det finnes et marked for det, i alle fall i de store byene. Tror likevel en da burde satse på lavkarbo fremfor "ketosemat", da de fleste unge i dag som er opptatt av lavkarbo samtidig er redd fett (ja vet ikke er det smarteste, men uvitenhet gjør folk redd for både karbo og fett). Hold oss oppdatert rundt en eventuell videre utvikling da! Kunne jo foretatt en spørreundersøkelse også kanskje, på eget initiativ? Der du utvikler et spørreskjema og deler ut til kunder utenfor en av de større matvarebutikkene i ditt nærområde/byen du tenker lansere produktet i. Eller ikke skjema en gang - bare muntlig forespørsel for å kjenne an stemningen.

Et annet tips: hva med å gå til universitetet/høgskolen i byen og spørre studentene? Evnt kan dere jo bruke skolen som testmarked og kjøre inn som kantinemat der en periode og se om folk er interessert i lavkarbo-alternativet?

low karb/high protein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 19:21   #21
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg ville helt klart kjøpt innimellom.. Spesielt hvis jeg har vært på farta hele dagen, og kommer seint hjem.. det er ikke alltid like fristende å stå over kjelene og lage mat

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 19:32   #22
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

At interessen her er noe varierende kommer sikkert av at vi er på ulike steder i livet. Er mamma i en familie på 4, og jeg lager det meste av maten selv. Men ser klart at det kan være et marked f.eks. blant studenter. Og kanskje det kan bli et bedre alternativ til den ferdigmaten man idag finner i butikkene. Idag er mye ferdigmat full av det jeg betegner som fy-fy, feks. maisstivelse. Så derfor er det kanskje på tide å ønske et sånt initiativ velkommen! Kan kanskje være verdt å prøve det ut i liten skala, og så øke det etter hvert?

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 19:55   #23
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Innimellom kanskje, litt avhengig av kva produkt det er. (frossenpizza *host*)

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 23:04   #24
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

jeg ville prøvd.. syns det er vanskelig å få tid til å lage med meg mat på jobb til å spise.. ville ikke spist det som middag hjemme, men på jobb hadde det vært ypperlig.. men jeg bor ikke i Bergen

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 23:41   #25
CocoNut
Medlem
 
CocoNut sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Malmö, Sverige
Alder: 48
Innlegg: 133
CocoNut er på en erverdig vei

Sv: Ville du kjøpt Lavkarbo ferdigmiddager?

Jeg hadde definitivt kjøpt. Du skulle bare visst hvor mange ganger jeg ønsket til høyere makter at det var noe enkelt og greit og ta med seg på jobb, eller på besøk osv osv, eller en rask og god middag uten at jeg alltid måtte lage noe hele tiden. Må innrømme at jeg blir matlei og kokkelei av og til og da blir jeg misunnelig på fjordlands reklamer he he. Men jeg bor jo ikke i Bergen da, men tiltaket er jo bare så bra.

__________________
Klem fra Coco

CocoNut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Får man kjøpt lavkarbo-is ute Kullinelle Dr Lindbergs 34 10-08-11 19:22
Får man kjøpt lavkarbo brød/knekkebrød? salomon Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 21-08-10 23:49
Hva ville du ha gjort? Augustina Trening 28 17-08-10 22:40
Hva ville du spist? ~Rosa Skydått~ Ketolysekuren 2 02-06-10 14:53
Hva ville du gjort? Guromor Spørsmål og svar 3 18-03-10 07:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no