Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Æsj... sprakk i bursdagsselskap i dag

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-05, 20:30   #1
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Æsj... sprakk i bursdagsselskap i dag

Var i famileselskap i dag, og der var det altfor mange gode og altfor fristendes kaker Klarte ikke å holde meg vekke, hadde to stykker med "verdens beste" og et lite stykke sjokoladekake. Kunne ikke blitt verre vel
Kom hjem og målte, var selvfølgelig ikke i ketose lenger Faderrullan altså..... I morgen hadde det blitt en uke på induksjon. Må jeg begynne på ny nå? Hvilke følge får denne sprekken og hva skjer i kroppen min nå liksom???

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-10-05, 20:40   #2
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Æsj....sprakk i bursdagsselskap i dag:(

Bare tenk at i morra er en ny dag, og fortsett som vanlig. Ikke tenk at alt er tapt og gi F... liksom.

Akkurat hva som skjer med kroppen skal jeg ikke uttale meg om.

Om man begynne på nytt er vel opp til en selv.. Men om du følger induksjon, er jo nå denne brutt og da blir det jo ikke to hele uker..
Skal ikke si så mye, flink til å sprekke selv jeg!
Men vil bare si: ikke gi opp! fortsett videre. Siden du har vært i ketose vet du jo hvordan det skal gjøres!!

Lykke til

__________________
Alt som ikke dreper gjør deg sterkere!
dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-05, 21:22   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Æsj....sprakk i bursdagsselskap i dag:(

Opprinnelig lagt inn av Katrine

I morgen hadde det blitt en uke på induksjon. Må jeg begynne på ny nå? Hvilke følge får denne sprekken og hva skjer i kroppen min nå liksom???

Du har fremdeles vært en uke på induksjon fordi om du har hatt et lite "uhell". Du behøver ikke begynne på ny. Bare lat som ingenting har skjedd og gå videre på induksjon du. Drikk mye vann og ikke gi opp. Det har nok satt deg tilbake noen dager, men noen katastrofe er det ikke. Alle opplever noe slikt en gang eller fler. Ingenting er ødelagt eller tapt av den grunn. Så lenge du lar det bli med den ene gangen. Blir det en vane er det noe helt annet......

Så drikk vannet ditt og stå på videre du !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no