Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Kuttet cola og gikk ned 15 kg

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-10, 17:55   #1
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Kuttet cola og gikk ned 15 kg

http://www.dagbladet.no/2010/08/23/n...ning/13028599/

Det skriver Dagbladet i dag. Om Emily som sluttet å drikke 2 liter cola om dagen og gikk ned 15 kg.

Men vent litt... Hva er det som står lenger ned i artikkelen?

Sitat:

Nå drikker hun vann, er forsiktig med karbohydrater og har gått ned 15 kilo.

- Jeg slipper fall i blodsukker og matsug. Kroppen føles bra. Jeg kjenner meg ren og frisk innvendig.

Hvem vet om hun ikke hadde gått ned 15 kilo med bare å kutte cola, men jeg tipper at mindre karbohydrater når det gjelder mat også har sitt å si

Flott jobbet Emily

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 17:56   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

http://www.dagbladet.no/2010/08/23/n...ning/13028599/

Det skriver Dagbladet i dag. Om Emily som sluttet å drikke 2 liter cola om dagen og gikk ned 15 kg.

Men vent litt... Hva er det som står lenger ned i artikkelen?



Hvem vet om hun ikke hadde gått ned 15 kilo med bare å kutte cola, men jeg tipper at mindre karbohydrater når det gjelder mat også har sitt å si

Flott jobbet Emily

Ho sa at ho hadde kuttet karbohydrater sånn ellers også..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 22:31   #3
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg

Det er helt sikkert mulig å gå ned 15 kg ved å kutte ut daglig cola...

Jeg gikk OPP 10 kg på 6 måneder, når jeg gikk over til "vanlig" cola i stedenfor light varianten for snart 20 år siden. Unødvendig å si at jeg begynte med cola light igjen, og vekta forsvant igjen (den gangen, da..)

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 18:17   #4
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg

Dagbladet tør ikke å si lavkarbo, for da vil de fått helsemyndighetene på nakken

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:04   #5
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg

Jeg har en venn som drakk 2-3 Liter cola hver dag. Hun veier ca det dobbelte av det hun burde...
Hun har ligget stabilt i vekt de siste 5 årene til tross for cola drikkingen og kostholdet (kanskje ikke det beste kostholdet men helt ok..).

Nå som hun kuttet cola i sommer har hun gått opp 5 kg. Til tross for at hun ikke spiser annerledes. Eneste forskjellen er at hun drikker litt utvannet juice..

Burde ikke hun gått ned??

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:18   #6
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg

Juice inneholder sukker det også, i mange tilfeller mer enn cola.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 01:41   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Eneste forskjellen er at hun drikker litt utvannet juice..

Burde ikke hun gått ned??

Hun er sikker på at det er eneste forskjellen? Hun dekker ikke søtsuget med ting hun spiser mer av i stedet?

(Ref de sosm slutter å røyke og skylder på at forbrenningen går ned av å kutte røyken derfor legger de på seg. De glemmer at de spsier smågodt hver dag for å dekke "putte ting i munnen"-behovet røyken før dekket....)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 08:44   #8
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Kuttet cola og gikk ned 15 kg

hun sier hun ikke gjør det, nå skal jeg på besøk til henne i 3 dager så da kan jeg jo se

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cola light eller Cola Zero -hva er best? tonemor Ketolysekuren 7 12-10-08 14:51
Kuttet ut Hr Skaldeman Antisukker Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 13-05-08 08:51
Kuttet fettet...raser ned i vekt! :) Dippsey Lavkarbo generelt 5 24-04-08 11:46
Cola light/ cola zero/ pepsi max Jojodama Spørsmål og svar 3 22-11-07 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no