Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Sopp

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-10, 23:17   #1
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sopp

Dette er litt flaut, men er det noen med erfaring?

Etter at jeg begynte på lavkarbo har mensen min blitt helt gææærn..
(Hadde ikke særlig med mensen da jeg har p-stav.) Men som sagt, mensen kom tilbake, STRONGLY... Mensen hver dag i en hel uke, 2 ganger i måneden. (Har som regel bare vart i 3-4-5 dager, MAX én gang i mnd, før lavkarbo.)

Det jeg lurer på er: Kan jeg lettere få sopp i underlivet siden jeg nå har mensen så ofte?
Jeg har ALDRI hatt sopp før! Og jeg bruker menskopp (som faktisk har hjulpet folk som har slitt med sopp) Hva er det som skjer? Har hatt sopptendenser de siste "periodene" mine og måtte behandle med canesten...
PLIS HELP! Liker ikke dette... Går fryktelig ut over sexlivet...

Må vel egentlig bare kontakte legen min, tror jeg.

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 23:28   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Faktisk skulle du ha mindre tendenser til sopp på lavkarbo, da det ikke vil være mye glukose i "systemet" og du generelt sett vil være mindre "søt"!

Du kan be legen din om en pille som heter Diflucan. Det er en pille som du kun trenger EN av(litt dyr, men....). Du tar den om kvelden og neste morgen er soppen historie!
Det beste er å ta den rett etter mens, så er det ikke noe som forstyrrer floraen på noen uker!

At mensen er på tur på lavkarbo, er ingen bombe. Svært mange som opplever det, selv med alle verdens forskjellige typer prevensjon!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 00:42   #3
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Sopp

Eh, uten å gå for mye i detaljer kan jeg informere om at syklusen min også er helt på bærtur for tiden.. Har sett at mange har samme problem, men det jevner seg ut over tid. Heldigvis!

Diflucan har funket for meg tidligere (uten å gå for mye i detaljer kan jeg nevne at jeg har hatt endel soppinfeksjoner, og jeg synes ikke at det er flaut! Husk at det ikke har noe med renslighet eller lignende å gjøre!).

Jeg kan for eksempel ikke bade i basseng uten å risikere infeksjoner etterpå - jeg pleier å forebygge med canesten-krem på sydentur, man må jo i dusjen etter en lang dag ved bassengkanten uansett, så. Ikke noe problem å bruke det uten å ha infeksjon i slike korte perioder.

Nåja, digresjon. I alle fall har Diflucan fungert bra for meg tidligere, og legen din er sikkert forståelsesfull nok til å gi ham den. Men, problemer med infeksjoner i underlivet kan være et dårlig tegn og må jo ikke nødvendigvis ha noe med lavkarbo-kostholdet å gjøre - jeg ville diskutert det med legen for alle tilfellers skyld. Som Kitt sier burde man få mindre tendenser til sopp på lavkarbo, det høres jo litt rart ut at du som aldri har vært plaget med dette tidligere plutselig skulle få store problemer med det..
Lykke til!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:21   #4
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Sopp

Ja, jeg synes det er kjemperart, siden jeg ikke spiser sukker eller gjær... Skjønner ingenting! Ja, jeg vet at mensen er på bærtur, siden livsstilen min er hormonregulerende Gleder meg til den begynner å bli mer regelmessig.

Men denne Diflucan, gjør den slik at jeg IKKE blir plaget med sopp noensinne?

Om ting ikke ordner seg i løpet av neste mnd, går jeg til legen! Er jo ikke sikkert det er sopp... Hm. Takk for svar!

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:35   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Dersom du vasker deg nedentil med en mørk klut og den blir full av hvitt "gugge", er det sopp!

Diflucan fjerner det der og da, du kan få det igjen senere uansett! Jeg må på langvarige antibiotika- kurer ca annenhvert år og hver gang dukker denne soppen opp etterpå!
Nå sliter jeg i tillegg med å få kontroll over et løpsk blodsukker (dia2), så fa...skapen har gode levevilkår!
Har en Diflucan på lur til jeg er ferdig med mensen, da bare SKAL jeg bli kvitt dette for denne gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 11:33   #6
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Sopp

Uff, stakkars deg... Jeg skal vel kanskje ikke klage. Har en venninne som har fått konstantert KRONISK sopp i underlivet (!) Det er ingenting de kan gjøre med det, annet enn å behandle og behandle og behandle og behandle osv... Jeg synes så fryktelig synd på henne! Dette er no' dritt, rett og slett.

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 16:58   #7
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Sopp

Diflucan er en engangs-behandling, men jeg liker den mye bedre enn f.eks Canesten fordi det ikke er snakk om å gjøre ditt og datt i flere dager - bare en tablett, og så er det vekk just like that. Den koster litt mer også, men personlig synes jeg det er verdt det!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 18:24   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Jeg trodde jeg skulle få fråtse i mange gode soppoppskrifter.

Jeg får sopp, hver bidige måned akkurat rett før mensen. Jeg bruker slike melkesyretabeletter, Vivag, som man stapper oppi glufsa..(Unnskyld språkbruken, men det er nå slik jeg omtaler mine edlere deler.. ) Dem får man kjøpt reseptfritt på apoteket..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 19:51   #9
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Sopp

Sopp er noe dritt! Du er ikke gravid da? Det var slik jeg fant ut at jeg var gravid begge gangene jeg har vært det. Hadde aldri hatt sopp før.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 23:35   #10
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Sopp

Hehe, er nok ikke gravid Driver jo og har mensen i hytt og gevær! (Eller hva det heter) :P Vær, kanskje?

Jeg var hos legen i dag! Da jeg hadde brukt Canesten i 3 dager, og ikke ble bedre, tenkte jeg at det kanskje var urinveisinfeksjon. (Jeg satt og beit sammen tennene og klynka meg inne på toalettet hver gang jeg måtte tisse...) Og nå er jeg blitt satt på en 3dagers antibiotika-kur. Testen hadd dog bare litt utslag, så jeg beeer om at antibiotikaen funker... NÅ skal jeg bli bra! Hater å være plaget med "glufsa" som Kanutten kaller det Her i nord kaller vi den HUFSA!

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 23:41   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Vi får håpe det var UVI og ikke sopp, for sopp blir MYE verre av antibiotika!
Eller at du ikke får sopp etterpå, når UVIen er borte!

God bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 09:43   #12
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Sopp

Jeg har vært mye plaget med sopp, og tillater meg å komme med litt tips

Bytt ut G-streng, silketruser osv med vanlige bomullstruser
Ikke bruk truseinnlegg
Ikke bruk trange jeans

Kjøp deg naturell yougurt på butikken og smør på - la det ligge litt. Canesten, vivag osv kan miste litt av virkningen sin hvis den blir brukt for ofte.

MEN - kløe i underlivet trenger ikke nødvendigvis være sopp - så ta en GU å sjekk litt

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 13:55   #13
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt
Question

Sv: Sopp

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Kjøp deg naturell yougurt på butikken og smør på - la det ligge litt. Canesten, vivag osv kan miste litt av virkningen sin hvis den blir brukt for ofte.

Eg har heldigvis ikkje spesielt mykje plager med underlivssopp, men forholdsvis regelmessige utbrot av sopp i hudfoldene under høyre bryst (%#¤$@£#s digre hengepuppar!!!) i "hyggelege" månedlege syklusar før mens. Har blitt litt betre på lavkarbo, men det gir seg ikkje heilt. Enda.

Kunne yoghurt funke mot dette også? Er ikkje veldig glad i å bruke canesten så ofte mtp resistens.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:51   #14
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Sopp

Prøv

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:54   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Opprinnelig lagt inn av fridr, her.

Jeg var hos legen i dag! Da jeg hadde brukt Canesten i 3 dager, og ikke ble bedre, tenkte jeg at det kanskje var urinveisinfeksjon. (Jeg satt og beit sammen tennene og klynka meg inne på toalettet hver gang jeg måtte tisse...)

Jeg fikk også uvi da jeg startet på lavkarbo, det høres jo helt bakvendt ut. Det tok litt tid før jeg skjønte det for den utviklet seg myyyye saktere enn de få gangene tidligere jeg har hatt det og etter en stund gikk det opp for meg at jeg spiser jo ikke søtt lenger!

Men - bare klynke? Det gjorde jeg forsåvidt denne gangen også, tidligere har jeg opplevd å måtte sitte og slå hodet i veggen for å overdøve smerten fra urinrøret såpass at jeg fikk til å tisse... Au sann. Heldigvis virker den antibiotikaen der kjempefort da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 20:58   #16
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Sopp

Takk, Kitt! Er ferdig med antibiotikaen nå, og er mye bedre, men det klør fortsatt litt om kvelden når jeg skal sove :/ Hva kan der være?
Og takk for tips Jeg bruker ikke g-streng og BARE bomullstruser, med mindre jeg skal være litt hyggelig mot gubben. Men da sitter den jo ikke på så lenge at det gjør noe
Jeg bruker helle ikke truseinnlegg Og sist jeg fikk sopp, prøvde jeg å både spise og smøre på yoghurt om kvelden... Men måtte til slutt ty til en Canesten-pille og krem. Da ble jeg straks bedre!
Ja, klynke var kanskje å underdrive litt. Beit tenna så hardt sammen at jeg trodde de skulle sprekke, og måtte anstrenge meg kraftig for ikke å rope ut i smerte! Men det er over nå Whii!
Rart hvordan denne livsstilen driver og styrer med kroppen vår

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 09:14   #17
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Jeg håper gubben får en liten behandling også, så han ikke smitter deg igjen og igjen lykke til med å bli soppfri

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:00   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Jeg håper gubben får en liten behandling også, så han ikke smitter deg igjen og igjen lykke til med å bli soppfri

Det merkelige er at selv om jeg har hatt sopp mange ganger pga medisiner jeg MÅ ta, har gubben aldri fått det!

Vel, kanskje ikke så merkelig, sex er ikke det første jeg tenker på med den delen av anatominen min full av sår!

Har alltid hatt det i bakhodet, men aldri blitt nødvendig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:31   #19
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Sopp

.

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:18   #20
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Sopp

Får slenge meg på med min fasinerende sopphistorie jeg og da. Er gutt så har ikke noe glufse-relaterte problemer, men i årene før jeg oppdaget lavkarbo og fulgte Statens ernæringsråd hadde jeg et helt på trynet dårlig regulert blodsukker. Dette medfører sukker i urinen, og som man sier "siste dråpen går alltid i trusa" (faktisk, bak forhuden fordi det skal være fuktig der til enhver tid) som førte til nærmest konstant soppinfeksjon uansett hva jeg smurte på. Blusset virkelig opp etter sex også, med sår på forhuden fordi den blir "tørr". På det værste røk jeg faktisk "strengen" etter en utpreget ivrig hyrdestund, noe som blødde groteskt mye.

Vel, nok om det! xD Lavkarbo gir meg ufattelig mye bedre blodsukkerkontroll! De dagene jeg er 100% strict holder jeg meg faktisk fint med 25 enheter Insulatard 12-timers insulin hver morgen, fremfor ca samme mengde hurtigvirkende insulin til hvert karbohydratrike måltid (5-6 om dagen) og 26 enheter nattinsulin da Staten forsøkte å drepe meg *err* jeg gjorde som Statens eksperter sa. Har ikke hatt noe sopp-problematikk heller, og kan nå stolt og smertefritt vifte rundt med fleskepølsa!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:24   #21
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Sopp

Pleier sånn jevnlig å kjøpe de der vaginaltabelettene på apoteket. En sånn dings oppi der om kvelden og litt smøring noen uker, når jeg føler det er på tide. Har ikke vært plaget med sopp, men det hender at jeg noen ganger syns det lukter litt ille derfra og mistenker sopp, hehe.

Jeg klør bestandig der dagen før mensen. Er det sopp eller er det bare kroppen som forbereder seg?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:16   #22
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Sopp

Om det bare klør den ene dagen, er det sikkert ingenting å tenke på Det skal nok klø litt av og til.

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 22:23   #23
Annhild
Medlem
 
Annhild sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Molde
Alder: 51
Innlegg: 97
Annhild er på en erverdig vei

Sv: Sopp

Ser at det er ingen som har prøvd probiotikaen fra udo`s choise her som heter super 8.Den er bere helt utrolig:-) Når vi bruker antibiotika så blir mye av de bakteriene borte å dette må fylles på igjen. Ta 1 hver dag til du er bra å gjerne en stund etter det å...for å være sikker. Lurest å ta den til natten for da virker den i systemet når vi er rolig,ikke stresser og spiser. Du får kjøpt den på helsekosten

__________________
10 kg er nådd
Men aldri tilbake til mitt gamle jeg
Annhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 12:20   #24
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sopp

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Har ikke hatt noe sopp-problematikk heller, og kan nå stolt og smertefritt vifte rundt med fleskepølsa!

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 09:34   #25
Khb
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 50
Khb er på en erverdig vei

Sv: Sopp

Eg har slitt mykje med underlivssopp. Eg søkte akurat på nettet om candida,
og ein stad der det blandt anna vart tilrådd lavkarbo diett, stod det at symptomene kunne bli hissigare når soppen fekk lite "mat".
Altså når soppen nå får mindre sukker , så blir den meir hissig, før den må gi opp.

Khb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fylt sopp nomma Middag 2 04-02-10 21:44
Sopp? Trinelise Induksjonen 12 23-02-08 13:00
Sopp Forlani Lavkarbo generelt 4 17-05-05 23:41
Sopp! Elisabeth Middag 6 14-01-05 09:55
Fløtesaus med sopp Iset Annen mat 0 04-05-04 09:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no