Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-12, 00:10   #1
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Dette er ment å være en happytråd!

Vil bare si jeg synes det er veldig givende og ikke minst inspirerende å lese på treningsforumet her inne nå. Veldig stor oppgang på personer som kan trene og som gjør det. Dette er inspirerende og gjør at lysten til å være her sammen med likesinnede er stor.
Jeg kunne jo nevnt mange, men selv har jeg blitt kjent nå med flere personer her inne bare gjennom en slik felles interesse! Tror også at andre blir inspirert, lar seg inspirere til å kanskje våge seg ut, på med skoa og nyte friskluften ute. Snart er det vårstemning og man kan løpe barføtt, grille, spise is (lavkarbo) og kjøpe nye klær!

Takk til Qliq for at jeg blei kjent med deg, nellie for at du setter meg på plass, kanutten for støtten din, svingstangdeluxe og smgj for interessante temaer og diskusjoner, yrla for at du er ærlig, Røsslyng for ungdommelig pågangsmot, marella for all support, gamlebyen for masse gode artiklerlinker, ketoseprinsen og senoritafor å vise det går an, lava for god guidance, ja mange mange fler også, jeg tok nå bare et lite utvalg.

Keep up the good work og la nå ikke dette bare være nyttårsforsetter (klarte ikke la vær den siste kommentaren der...hehe, hypah vett dere)

  Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:18   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Dette er ment å være en happytråd!

Vil bare si jeg synes det er veldig givende og ikke minst inspirerende å lese på treningsforumet her inne nå. Veldig stor oppgang på personer som kan trene og som gjør det. Dette er inspirerende og gjør at lysten til å være her sammen med likesinnede er stor.
Jeg kunne jo nevnt mange, men selv har jeg blitt kjent nå med flere personer her inne bare gjennom en slik felles interesse! Tror også at andre blir inspirert, lar seg inspirere til å kanskje våge seg ut, på med skoa og nyte friskluften ute. Snart er det vårstemning og man kan løpe barføtt, grille, spise is (lavkarbo) og kjøpe nye klær!

Takk til Qliq for at jeg blei kjent med deg, nellie for at du setter meg på plass, kanutten for støtten din, svingstangdeluxe og smgj for interessante temaer og diskusjoner, yrla for at du er ærlig, Røsslyng for ungdommelig pågangsmot, marella for all support, gamlebyen for masse gode artiklerlinker, ketoseprinsen og senoritafor å vise det går an, lava for god guidance, ja mange mange fler også, jeg tok nå bare et lite utvalg.

Keep up the good work og la nå ikke dette bare være nyttårsforsetter (klarte ikke la vær den siste kommentaren der...hehe, hypah vett dere)

Eeem.. enn meg da!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:28   #3
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Eeem.. enn meg da!

Glemte deg i farten. Langaard skal være med, holder hypah på plass på en positiv og givende måte. Setter pris på det ;-)

  Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:29   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Glemte deg i farten. Langaard skal være med, holder hypah på plass på en positiv og givende måte. Setter pris på det ;-)

Gutten sin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:37   #5
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Gutten sin

Haha, takk, nellie kaller meg en gammelmanngris

Så å bli kalt gutt er bra! Haha

  Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:40   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Haha, takk, nellie kaller meg en gammelmanngris

Så å bli kalt gutt er bra! Haha

GODGUTTEN!! (blir det bra) selv om jeg er enig med Neliie, du er en gammel gris

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 07:52   #7
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Jeg forsøker å gjøe mitt beste i å dele interessante artikler av mennesker som har mer peiling på trening og treningsrelaterte saker enn meg. Hvem vet, kanskje jeg kommer med helt originale innlegg om litt...

Jeg synes også det er veldig artig her inne nå, meget inspirerende å lese hva dere andre gjør og hvordan dere står på.
Vi er mange ulike mennesker som er på ulike nivåer, og som trner veldig forskjellig, men det er jo kjempebra!

Lykke til videre, folkens, og husk:
Somewhere someone is warming up with your max!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 10:36   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Keep up the good work og la nå ikke dette bare være nyttårsforsetter (klarte ikke la vær den siste kommentaren der...hehe, hypah vett dere)



Vi prøver. Jeg må innrømme at jeg blir svett bare av å lese på treningstrådene for tiden, men det er også inspirerende. Jeg har bare litt vanskelig for å huske at ikke jeg må gjøre like mye som dere andre friskuser, bare litt mer/bedre enn "mitt gamle jeg".

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 10:50   #9
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Takk til Qliq for at jeg blei kjent med deg

Og den dagen det blir lov med flermanneri må kona di dele deg med meg! Du er et forfriskende pust med sterke meninger, fant overraskende fort ut knappene som tenner treningsiveren min, digger deg!

Nyttårsforsetter gidder jeg ikke, jeg er hekta for lengst!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:40   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

gammalgrisen!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:50   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.



Vi prøver. Jeg må innrømme at jeg blir svett bare av å lese på treningstrådene for tiden, men det er også inspirerende. Jeg har bare litt vanskelig for å huske at ikke jeg må gjøre like mye som dere andre friskuser, bare litt mer/bedre enn "mitt gamle jeg".

Og jeg som skryter av min 3 km gåtur på tredemølla. Det er jo knapt oppvarming for dere andre.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 17:39   #12
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Koselig å høre at du motiveres. Takk for at du finner meg ærlig. Jeg gleder meg til jeg får råd til å trene på treningssenter igjen, da blir styrke, styrke og styrke. Var så avhengig før at jeg måtte kutte det ut og begynne med yoga. Ble deretter lei av yoga etter tre år og nå, spe som en ,sild?, vil jeg bygge meg opp igjen. Nå imens blir det bare ut- og- gå i kulda turer.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 19:46   #13
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Enig!!! Veldig inspirerande - f.eks no. Sit her (m treningsbuksa på) og tigger om styrke og motivasjon til å ta styrkeøkta mi (som blir den eine denne veka..).
Gruer meg litt for det er så tungt
Men, når eg les litt her, så er det berre å rote seg ned til benk og skiver - så rekk eg Sherlock Holmes også..

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 19:56   #14
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Enig!!! Veldig inspirerande - f.eks no. Sit her (m treningsbuksa på) og tigger om styrke og motivasjon til å ta styrkeøkta mi (som blir den eine denne veka..).
Gruer meg litt for det er så tungt
Men, når eg les litt her, så er det berre å rote seg ned til benk og skiver - så rekk eg Sherlock Holmes også..

Ti minutter oppvarming så er du i gang. Litt heftig musikk tel arbe' hjelper jo også på.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 21:06   #15
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Done!!
Det var nære på at det vart droppa i dag... er berre ei trapp ned til utstyret, men den er tung å gå nokon gonger.
Amy Winehouse motiverte (They try to make me go to rehab.. I say no,no.. )
Veeeldig kjekt å bli "sett"!

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 22:04   #16
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Bra jobba!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 22:06   #17
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Done!!
Det var nære på at det vart droppa i dag... er berre ei trapp ned til utstyret, men den er tung å gå nokon gonger.

Signerer dette! Jeg kom meg også ned trappa i dag.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 22:10   #18
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Hurra for alle som overvant dørstokkmila! Jeg er inspirert til å gjøre det samme. Snakkes - aj låvv ju!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 22:44   #19
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Signerer dette! Jeg kom meg også ned trappa i dag.

J...bra smgj! Slikt liker vi teite O2 snappere vettu!

Jeg tror jammen flere er smittet av treningsfeberen jeg? Nå skal vi bare alle legge til rette for at denne motivasjonen og viljen opprettholdes. Krysser fingre og tær for at vi alle holder oss friske og skadefrie!

Husk nå bare på at man MÅ hvile inniblant også, men har man planlagt 3 økter, så kjører man 3 økter og ikke 2....

  Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 22:53   #20
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

La inn info i feil tråd..... Qlio= Amatør

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 22:55   #21
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Wææ, denne så jeg ikke før nå!!
Og jeg som ikke har trent på 2 dager :P NÅ fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet assa.. MEN, kommer sterkere tilbake i morra!

Du får passe på meg litt så jeg ikke blir for slapp her Og tusen takk ang råd om løpesko!

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 02:07   #22
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Hurra for treningsforumet!

Det jeg liker aller best med treningsforumet her inne er at folk backer hverandre uansett nivå. Enkelte er veldig godt trente, andre er helt i oppstartsfasen - men det spiller på en måte ingen rolle. Jeg synes det er deilig og sunt med et "vi skal bli bedre"-fokus som baserer seg på hver enkelt og hans eller hennes utgangspunkt. Og det er motiverende

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 07:43   #23
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Er det meg eller den andre senoritaen? :P For jeg har ikke trent noe altså :O

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:12   #24
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Hmm, ser at jeg har noe ledig tid på torsdag i neste uke for en avslappende økt på Spenst/sats Lillehammer.

Noen her som veit hva Astanga Yoga er for no`?

Rangert som rolig time ikke hard, så det hadde jo passet bra. Men er dette noe for en kar som ikke skal trene yoga, men gjøre noe annet på fridagen utenom å sitte på ræva og hvile?

  Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:29   #25
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hmm, ser at jeg har noe ledig tid på torsdag i neste uke for en avslappende økt på Spenst/sats Lillehammer.

Noen her som veit hva Astanga Yoga er for no`?

Rangert som rolig time ikke hard, så det hadde jo passet bra. Men er dette noe for en kar som ikke skal trene yoga, men gjøre noe annet på fridagen utenom å sitte på ræva og hvile?

det er den morsomte yogaen, dynamisk,ingen pauser altså.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Herlig avokadodessert! armais Kake/dessert og snacks 4 20-11-11 22:20
Herlig! Dååris LCHF 4 24-08-11 23:20
Hva kan være kaldt og hva bør være varmt-TAPAS Bjørg Festmat 4 03-02-09 21:20
Å være mett, er lettere enn å være trist sunbeam Nyheter / media 1 16-03-06 01:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no