Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

EasyLife Kosterstatter

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-07, 18:49   #1
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

EasyLife Kosterstatter

Hmmm... bare lurer på noe: Jeg har noen poser til overs fra EasyLife-kurset og lurer på om de kan brukes i Ketolyse-kuren også? De er lavkarbo, og målet med å ta dem var å komme i ketose... Men, de jeg har er med sjokosmak, så jeg blir så usikker på om det er lurt eller ikke... Er det noen av dere som vet?

Jeg kjenner at feit mat om morran funker utrolig dårlig for meg, så hvis jeg kunne ta en sånn shake isteden hadde det ikke vært så dumt...

(Jeg har kastet esken de kom i, og på posene står det ikke noe om innholdet...)

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 11:20   #2
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: EasyLife Kosterstatter

Aner ikke hva EasyLife er, men hvis det er noe pulvergreier á la Nutrilett eller (Gud forby!) Cambridge?
Spar deg selv ubehaget, sier jeg isåfall. Du går like fort ned på ren Ketolyse-mat som på å tvinge i deg det ekle, klumpete, kvalme, søtlande pulver-djevelskapet!

(Erm... tidligere traumatisk pulver-opplevelse som kicket inn der, ja... )

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 11:29   #3
Peita
Juniormedlem
 
Peita sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vest Agder
Alder: 52
Innlegg: 38
Peita er ny på veien
Smile

Sv: EasyLife Kosterstatter

Opprinnelig lagt inn av Csilla, her.

Hmmm... bare lurer på noe: Jeg har noen poser til overs fra EasyLife-kurset og lurer på om de kan brukes i Ketolyse-kuren også? De er lavkarbo, og målet med å ta dem var å komme i ketose... Men, de jeg har er med sjokosmak, så jeg blir så usikker på om det er lurt eller ikke... Er det noen av dere som vet?

Jeg kjenner at feit mat om morran funker utrolig dårlig for meg, så hvis jeg kunne ta en sånn shake isteden hadde det ikke vært så dumt...

(Jeg har kastet esken de kom i, og på posene står det ikke noe om innholdet...)

Hei, jeg vet heller ikke noe om Easy Life, men jeg går på Eurodietten og da har jeg en sjokolade shake (pulver/forkostblanding) som jeg tar til frokost, den er lavkarbo og jeg er i ketose. Det kommer også selvfølgelig an på hva du ellers spiser, men hvis den var ment for at du skulle være i ketose så tror jeg du kan drikke den. Ta noen sticks og sjekk om du kommer i ketose, hvis ikke du gjør det kan du jo kutte den ut. Jeg kunne ikke klart meg uten denne kalde drikken om morgenen, klarer ikke noe fett etc om morraen. Lykke til

__________________
Peita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 11:43   #4
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: EasyLife Kosterstatter

Opprinnelig lagt inn av Peita, her.

Hei, jeg vet heller ikke noe om Easy Life, men jeg går på Eurodietten og da har jeg en sjokolade shake (pulver/forkostblanding) som jeg tar til frokost, den er lavkarbo og jeg er i ketose. Det kommer også selvfølgelig an på hva du ellers spiser, men hvis den var ment for at du skulle være i ketose så tror jeg du kan drikke den. Ta noen sticks og sjekk om du kommer i ketose, hvis ikke du gjør det kan du jo kutte den ut. Jeg kunne ikke klart meg uten denne kalde drikken om morgenen, klarer ikke noe fett etc om morraen. Lykke til

Nemlig, sånn er det med meg også; feit frokost klarer jeg ikke... men, jeg venter til jeg får stix'ene mine i posten, sånn at jeg kan følge nøye med om det gir noe utslag der

Takk for innspill, begge to

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:27   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: EasyLife Kosterstatter

Opprinnelig lagt inn av Csilla, her.

Hmmm... bare lurer på noe: Jeg har noen poser til overs fra EasyLife-kurset og lurer på om de kan brukes i Ketolyse-kuren også? De er lavkarbo, og målet med å ta dem var å komme i ketose... Men, de jeg har er med sjokosmak, så jeg blir så usikker på om det er lurt eller ikke... Er det noen av dere som vet?

Jeg kjenner at feit mat om morran funker utrolig dårlig for meg, så hvis jeg kunne ta en sånn shake isteden hadde det ikke vært så dumt...

(Jeg har kastet esken de kom i, og på posene står det ikke noe om innholdet...)

Hei
Så vidt jeg husker inneholder pulveret for mye Karbohydrat. Se på posen eller på esken der står det klart og tydelig.
Vil du ikke heller ha mat da?
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:38   #6
reidun50
Medlem
 
reidun50 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Alta
Alder: 66
Innlegg: 215
reidun50 er en juvelreidun50 er en juvelreidun50 er en juvel

Sv: EasyLife Kosterstatter

Mat er vel best, enig med Torkil!!!
Men idag var det så varmt at jeg ikke klarte tanken på å steike egg og bacon. Bakte egg-ost-nøtte muffins igår, og en slik med smør og ost var topp!
Det er mange gode alternativer, - anbefaler dette til alle som har mer enn 30 i BMI, selv om det sto i siste Diabetesbladet at karbodietter gir økt fare for hjerte-kar sykdommer. Mener bestemt at det er farlig å være overvektig også. Dette er en overgang
Teit å spre slik frykt!!

reidun50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:50   #7
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: EasyLife Kosterstatter

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Så vidt jeg husker inneholder pulveret for mye Karbohydrat. Se på posen eller på esken der står det klart og tydelig.
Vil du ikke heller ha mat da?
Vennlig Hilsen
Torkil

Joda, aller helst vil jeg spise mat, men jeg må finne noe annet enn stekt mat og mye fett på morran... Jeg klarer ikke få det ned, skjønner du... Har funnet et par oppskrifter her inne nå (både soyabrødet, muffins og ziggylapper) og jeg håper de kan hjelpe meg litt.

Så, jeg lar posene ligge...

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 18:09   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: EasyLife Kosterstatter

Lag deg ullabullaboller. De er ikke feite og nydelige med pålegg på som brødskiver til frokost

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 20:29   #9
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: EasyLife Kosterstatter

Ja eller prøv "nabo-brødet" som finnes på oppskriftsforumet. Et par brødskiver til frokost er vel bare glimrende?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 21:15   #10
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: EasyLife Kosterstatter

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Ja eller prøv "nabo-brødet" som finnes på oppskriftsforumet. Et par brødskiver til frokost er vel bare glimrende?

Perfekt! Skal se om jeg får bakt litt i helga... Juuhuu!

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 23:54   #11
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: EasyLife Kosterstatter

Opprinnelig lagt inn av reidun50, her.

Mat er vel best, enig med Torkil!!!
Men idag var det så varmt at jeg ikke klarte tanken på å steike egg og bacon. Bakte egg-ost-nøtte muffins igår, og en slik med smør og ost var topp!
Det er mange gode alternativer, - anbefaler dette til alle som har mer enn 30 i BMI, selv om det sto i siste Diabetesbladet at karbodietter gir økt fare for hjerte-kar sykdommer. Mener bestemt at det er farlig å være overvektig også. Dette er en overgang
Teit å spre slik frykt!!

Jeg antar du mener lavkarbo dietter. Jeg stoler ikke helt på dette, det er gjort mye forskning på at lavkarbo for eks. senker kolestrolet (http://www.emaxhealth.com/11/3897.html) og det er mange her som har perfekte verdier som går på lavkarbo..

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 01:07   #12
Vivendel
Medlem
 
Vivendel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 89
Vivendel er ny på veien

Sv: EasyLife Kosterstatter

Vel jeg kan signere på den. Etter 8 uker med bacon og svinekoteletter med fet er kolestrolet mitt helt perfekt! Triglyserider og alt mulig annet var bra også. Har aldrig vært så sund og frisk som nå

__________________
Vivendel

start:100kg NÅ:95,5 delmål 1: 90, delmål 2: 80
delmål 3: 70 mål: 64
Vivendel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mett og sunn på Atkins Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 16:59   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: EasyLife Kosterstatter

Samme her! Fra ustabilt blodsukker (insulinresistens), høyt blodtrykk. lavt godt kolesterol, høyt dårlig kolesterol så var verdiene mine fin-fine tre måneder etter!!

Jeg tror det bare er å la verden venne seg til tanken på et faktisk godt og gammelt kosthold. Husk at det er mange intressenter i industrien som påvirker oppfatning av hva som er sunt, og vil gjerne fortsette å selge sine såkalt sunne og fettreduserte og stivelsesinnholdende matvarer....

PS: Jeg tror man venner seg til feit mat om morran! Jeg gjorde i alle fall det
Det meste er en tilvenningssak.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:17   #14
Nongkoy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 1
Nongkoy er på en erverdig vei

Sv: EasyLife Kosterstatter

1 pose til EasyLife-kurset innhold 53 g. karbohydra.
Hvor lenge har du vært på EasyLife-kurset?
Kurset gjør slik at kroppen din er i sparebluss og det tar tid til at du skal bli normal igjen.

__________________


Nongkoy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:22   #15
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: EasyLife Kosterstatter

Opprinnelig lagt inn av Nongkoy, her.

1 pose til EasyLife-kurset innhold 53 g. karbohydra.
Hvor lenge har du vært på EasyLife-kurset?
Kurset gjør slik at kroppen din er i sparebluss og det tar tid til at du skal bli normal igjen.

...vil bare nevne at denne tråden er fra 2007!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 21:17   #16
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: EasyLife Kosterstatter

Her kjente jeg meg litt igjen, og selv om tråden er gammel, er dette aktuelt for meg akkurat nå. Jeg har vært gjennom et easylife-opplegg i høst, ca 3 mnd på kosterstatter. Det fungerte bra for meg, jeg var i ketose hele veien og har gått ned 20 kg. Nå har kroppen min imidlertid begynt å protestere mot pulveret, og jeg har gått over til ketolysekuren. Det var også planen, selv om jeg nok kanskje hadde planlagt en liten kombinasjon av disse. Jeg håper og tror uansett at ketolyse er det beste valget for meg, og at jeg ikke vil gå opp i vekt med dette. Noen som har erfaringer på dette?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 17:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no