Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-07, 16:26   #1
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Hei. Med meg går det sakte nedover og jeg må virkelig kjempe for og gå ned. Spiser jeg ketolyse med ost, rømme, fløte og søtningsmiddel så går jeg opp i vekt. Nå har jeg nilla en uke og gått ned, men går litt opp og ned og jeg fortsetter og nille i håp om og gå ned mer.

Og jeg ser jo at jeg ikke er den eneste det går sakte med eller står stille med. Så tenkte kanskje at vi kunne ha vår egen tråd hvor vi diskuterer og støtter hverandre.
For siden det går så sakte så trenger vi jo motivasjon med jevne mellomrom, det trenger ihvertfall jeg. Spesielt de dagene vekta gjør et hopp opp og jeg vet jeg har vært flink.

Eller bare gi hverandre råd og tips hvis vi finner noen lure ting som gjør det lettere.

Så bare skravl i vei.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:43   #2
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Heia Tussi-jenta!
Slenger innom her, jeg. Går ned i greit tempo akkurat nå, men har tidligere slitt i ukevis i slengen. KJEMPEVIKTIG at vi motiverer hverandre ekstra i slike perioder, ellers er det lett å falle av lasset. Også veldig viktig at vi "ser hverandre" da, at vi kan synliggjøre at man er ikke den eneste som sliter...godt med ekstra støtte da, fra andre i samme båt.

Bra initiativ! Tror det er lurt med en slik tråd!
Respekt fra meg!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 16:57   #3
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

ps. Da jeg hadde stått stille på vekta i fem uker, fant jeg til slutt ut at det var tomaten jeg ikke kunne spise...Meieriprodukter og søtningsstoffer kan jeg tyte i meg til det kommer ut av ørene...men tomat?! Stopper boms opp på vekta til lyden av skrikende dekk a la amerikansk actionfilm og kølsvarte bremsespor i lange baner...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:01   #4
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

ps. Da jeg hadde stått stille på vekta i fem uker, fant jeg til slutt ut at det var tomaten jeg ikke kunne spise...Meieriprodukter og søtningsstoffer kan jeg tyte i meg til det kommer ut av ørene...men tomat?! Stopper boms opp på vekta til lyden av skrikende dekk a la amerikansk actionfilm og kølsvarte bremsespor i lange baner...

artig skrevet
lurt med en slik tråd

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:07   #5
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Helt enig med deg, flott initiativ Sliter selv med motivasjonen akkurat nå, har lagt å vippet mellom minus 5 og 6 kilo i 4 uker nå og syns det er lenge. Vil ned NÅ!

Tror jeg vet noe av grunnen, men kan ikke være alt, for jeg er superflink syns jeg både mht mat og bevegelse.

Nå må jeg stikke for skal ut å gå halvannen time med staver hvor ene veien er bare oppover

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:07   #6
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Jatakk, nå kjenner jeg også at det begynner å tære på å stå nesten bom stille...

Jeg gikk ned 10 kg fra 1.juli til 3.aug og har tenkt at kroppen trenger å omstille seg etter det kraftige frafallet av kg - så jeg har ikke tatt det så tungt at jeg etter 3.aug bare har gått ned 3 kg... inntil nå...

Nå syns jeg det er på tide å gå ned igjen... jeg går ikke ned i cm heller...

Godt med litt inspirasjon og støtte da, ja.

til alle som sliter...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:11   #7
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Bra med sånn tråd ja, tror jeg.
Det er maaaaange som sliter, og står stille på vekta i lange perioder, og da føles det alltid som om "alle andre" går så raskt ned. Vi er jo så flinke til å vise fremgangen vår her inne, med tickere og alt mulig, men når man står fast og sliter i perioder så er terskelen veldig høy for å tørre og si det. Da kommer den gamle skam-følelsen tilbake igjen; -den med at "jeg er feit og det er sikkert min egen skyld, for alle de andre får det jo til..."

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:30   #8
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

To ting jeg har måttet lære "The hard way":

* hvis man står på og trener mye bygger man muskler, og muskler veier som kjent mer enn fett. Hvis man er feit og utrent, som jeg var for åtte måneder siden kan en rusletur på 30 minutter tre dager i uka meget godt kalles å trene MYE. En kropp som er bygd for 60-kilosklassen sliter TUNGT når den skal gå rundt i 30 minutter og bære på 30 kilo ekstra, (jeg veide på det tidspunktet 90 kilo). Den ekstra vekten tilsvarer omtrent GRU'en i forsvaret, som man bærer rundt på på vinterøvelse. Selvsagt bygger man muskler da. (Mulig jeg banner i kjerka her nå - trim er jo sunt og bra for oss, men kan absolutt gjøre at vekta står bom stille i lange perioder...)

* TOMATEN, den svinepelsen , er egentlig et BÆR som har kledd seg ut som grønnsak. Helt sant. Ei klok jente her inne fortalte meg det da jeg var ca ett sekund fra å gi opp hele kuren. Takk og lov!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 18:21   #9
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Så bra vi er flere her! Eller ikke bra det er flere som sliter, men bra vi er flere som vil støtte hverandre.

Tomat går nok bra her, gikk jo ned på første nille uka og spiste tomat flere dager da. Men skal se hvordan det går framover. Må det kuttes så må det kuttes.

Føler og at de fleste bare raser ned og blir så slanke og fine, men det er jo de vi hører om. Hører ikke like mye om de som ikke går ned eller går lite ned.

Jeg har gått ned 5 kg på 2 mnd og 3 kg forsvant jo på 1 uke. Så det vil si ca 2 kilo fett på 8 uker. Også går jeg ikke inn i cm. Har en bukse som er ekstremt trang, får den igjen, men den er veldig trang og den bruker jeg som mål, og den er like trang nå som for 2 mnd siden. Synes egentlig det er rart jeg at man kan gå ned 5 kg, men ikke bli noe mindre.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:01   #10
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Jeg slenger meg på her. Jeg har holdt på med Ketolysekuren i 16 uker, og har gått ned "bare" 6 kg. Jeg sliter veldig med motivasjonen innimellom. Men så si er jeg til meg selv, at før jeg begynte på denne kuren, så sto vekta mi stille i nesten ett halvt år (hadde gått ned 18 kg før jeg begynte på kuren) Så jeg er jo egentlig glad jeg går ned. Men jeg skulle ønske det gikk bittelitt fortere.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:31   #11
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Jeg melder meg også her! :mumle:

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:32   #12
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Nå har jeg vært ute og gått så da bør vekten ha beveget seg et par hundre gram ned imorgen tidlig asså blir jo helt fiksert på veiingen.... Hadde planer om å sette vekten bort i to uker, men det kommer jo bare ikke til å skje.

Håper vi alle her inne mister noen kilo fortere enn svint, det fortjener vi Ønsker alle lykke til

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:32   #13
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

denne tråden bare MÅÅÅÅ jeg være med på Stått stille siden august omtrent jeg selv om jeg har nillet i 2 uker og holdt meg til dietten til punkt og prikke etter det. Har nå vært bortreist i 10 dager hvor det ble vanskelig å unngå karber på samme måte som hjemme. Spiste lavkarbo når det gikk og bare litt karber når jeg måtte. Har derfor ikke våget å nærme meg vekten etter jeg kom hjem....redd for å gi opp helt hvis jeg har gått opp masse. Spiser ikke tomat forresten....

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:37   #14
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Jeg var på vekta for første gang siden 23 sept. Det var bursdagen min, og jeg festa med alkohol og kake.

JEg har gått opp nesten 2 kg. Jeg spiser riktig, men jeg har begynt å gå turer. Raske turer, så bygger nok litt muskler i beina. Satser på bedre tider.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:40   #15
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Er litt heldig jeg som er ukependler, da.
Vekta står hjemme, så jeg får bare veid meg i helgene.
Kjører ikke 20 mil for å kontrollsjekke, nei ;-)

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:47   #16
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Jeg har vekt som viser både vekt, fettprosent og vann i kroppen, jeg... og har veid meg morgen og kveld i lange tider.

Jeg står på omtrent det samme. Jeg fikk ikke til nilling forrige uke, og jeg får det ikke til nå heller, for jeg lager mat til hele familien og da blir det ikke så lett å veie, syns jeg.

Men, jeg tror ikke jeg spiser så altfor galt. Jeg spiser litt Isetbrød innimellom, og har litt fløte på grønnsakene til middagen. Ellers spiser jeg bare kjøtt og fisk...

Men, jeg er helt elendig på å trene. Så jeg tror det er der det går galt for meg i tilfelle - hvis det bare ikke er at kroppen skal venne seg til å veie 13 kg mindre enn den gjorde i juli...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:49   #17
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Er litt heldig jeg som er ukependler, da.
Vekta står hjemme, så jeg får bare veid meg i helgene.
Kjører ikke 20 mil for å kontrollsjekke, nei ;-)


Jeg hadde sikkert gått rundt og ringt på og spurt om å låne doen hos folk de fleste har jo en vekt der

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:55   #18
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

trening ikke så mye av det, men jeg gikk faktisk mye da jeg var ute og reiste ble overrasket over hvor mye lettere jeg blitt til bens ! tror jeg må vente noen uker med å veie meg....

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:57   #19
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Tror det med trening er et stort problem hos meg og. Jeg har sykdommen ME, så da blir det jo ikke mye trening.

Men jeg veide 65 kg for 1 år siden, de kiloene her er svangerskapskiloer og synes det er så rart at det skal være så vanskelig og få de av.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:57   #20
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Jeg trener litt. Enten sykler jeg i 30 minutter, eller går meg en tur på ca. 40 minutter. Dette gjøre jeg nesten hver dag. Kan det være derfor jeg ikke går ned så mye?? Jeg får rett og slett muskler i stedenfor?? Ja, ja. Lekkert det også.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:02   #21
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Kan nok være litt muskler Lillerosin - og det er jo pent Jeg har bestemt meg for å ta litt sol for å se bedre ut uten klær.....blå legger er ikke så veldig pent, dessuten synes ikke cellulittene så godt med litt brunfarge Tussijenta: stå på...plutselig løsner det og alt bare renner av deg

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:07   #22
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Dette er "stedet" for meg virkelig et flott initiativ!!

Har stått stille utrolig lenge - sliter litt med hormonene og har byttet en del medisiner det siste året, så det er nok grunnen til at vekten ikke rører på seg (trøster meg med at jeg får være glad jeg ikke har gått opp).

Nå er jeg inne i en "lei" periode - kunne virkelig tenke meg å frotse i alle ulovlige fristelser men foreløpig har jeg klart å holde meg unna!!

Men jeg skal faktisk ha noen "planlagt utskeielser" de neste helgene. Skal på 2 fester og en jentehelg i løpet av de neste ukene, og da kommer jeg til å unne meg litt ekstra - føler at det hjelper å ha det å se frem til. For meg er dette en livsstil og ikke en kur, det vil si at jeg må belage meg på å spise som jeg gjør for alltid, men at jeg skal kunne unne meg litt "fy" mat innimellom. F.eks. skal vi ha tapas på en av festene, og da kommer jeg til å spise det jeg har lyst på den kvelden. Problemet mitt er at når jeg først skeier ut, så gjør jeg det like godt hele helgen så måle mitt nå er å begrense utskeielsen til et bestemt tidsrom!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:14   #23
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

ååå her melder jeg meg inn!!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:14   #24
Eplekjerne
Medlem
 
Eplekjerne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 127
Eplekjerne er på en erverdig vei

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Unnskyld, men hva er å "nille"?

__________________


Eplekjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:19   #25
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Helt enig Nett dette er en livstil og innimellom må man kunne seg "noe". Man må bare være litt mer selektiv..Skal jeg ha et glass vin velger jeg f.eks. en tørr hvitvin fremfor en søt....

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? bikini Lavkarbo generelt 11 22-05-06 12:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no