Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vi som ikke skal ned så mange kilo ... Bulimi

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-11, 14:06   #26
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke skal ned så mange kilo.. Bulimi

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Om du blir stresset av å ikke telle kalorier bør du telle. Jeg skulle ned bare noen få kg og telte, som vanlig. Om du vil ned få kg bør du få i deg mindre fett og mer protein istedet. En blanding av proteinmodifisert faste og ketolyse. Det betyr at du spiser karbohydrater kun i form av grønnsaker slik det anbefales på ketolyse og ikke tillegger fett til maten utenom hvis den er helt mager, som kyllingfilet og torsk. Minst mulig fett og karbohydrater, altså. Nok til at det smaker ok, bare.


Alvorlig talt! Du anbefaler en person, som sliter med en spiseforstyrrelse, å telle kalorier. Samtidig som du anbefaler en blanding av proteinmodifisert faste og ketolyse. Altså skjære ned på både karbohydrater og fett!

Dette er jo galskap! Hva er grunnen til at du strør om deg med disse anbefalingene?


-


Sist redigert av Kula : 08-02-11 kl 14:14.
Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 15:05   #27
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke skal ned så mange kilo ... Bulimi

Jeg må signere Kula her, altså.

Ada-Emilie: Du har tidligere vært åpen om at du selv har en spiseforstyrrelse. Jeg syns derfor det er svært betenkelig at du flyr rundt på forumet og anbefaler proteinmodifisert faste. Spesielt betenkelig er det at du anbefaler det til en person som sliter med bulimi.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 15:14   #28
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som ikke skal ned så mange kilo ... Bulimi

Rister oppgitt på hodet Er jaggu glad jeg har en stund på baken her og lest mye bøker,ellers hadde jeg vel sitti her og vært syltynn og syk

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo - hvor mange kalorier? Man skal jo ikke telle? Lillemy71 Spørsmål og svar 68 30-06-10 22:21
Har du mistet mange kilo, og så kom de tilbake? annama Lavkarbo generelt 14 18-08-09 08:28
Mange kilo? Sofie29 Spørsmål og svar 3 24-01-09 13:30
Hvilken kur passer best for en som skal ned 6-8 kosmetiske kilo, og som ikke trener? SkinnyToBe Ketolysekuren 8 23-10-07 22:32
Skal ned mange kilo, wish me luck! Bobbo Ketolysekuren 28 26-06-07 12:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no