Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vondt i leggene?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-08, 13:27   #1
Håpefull
Juniormedlem
 
Håpefull sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 38
Innlegg: 44
Håpefull er på en erverdig vei

Vondt i leggene?

Hei!
Må bare spørre om det er noen andre som opplever at de får vondt i leggene? Våknet en morgen og kjentes ut som jeg hadde vært på en dags fjelltur...Verket i leggene...Jeg hadde ikke gjort noe anstrengende dagen før... Noen andre eller er det bare meg? Lurer på om det kan ha noe med kuren å gjøre?

__________________



Håpefull
Håpefull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 13:42   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene???

Heisann - før hadde jeg det ganske så ofte. Men så ble jeg anbefalt å begynne med magnesium. Tar to tabeletter om kvelden - og verking er over. Både i legger, lår, hofter, kramper om natta. Borte vekk. Og når boksen er tom, og det tar meg et par dager å kjøpe det, begynner smertene å komme igjen. Snodige greier.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 14:26   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Vondt i leggene???

Du får litt lite magnesium på denne dietten. Det er derfor magnesium er en del av ketolysetablettene. Jeg bruker også 1 - 2 tabletter hver kveld. Hvis ikke får jeg garantert krampe i beina.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 14:32   #4
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vondt i leggene???

Et lite spørsmål til i den forbindelse:

Er det spesielt leggene, eller kan magnesium mangel påvirke andre muskler i kroppen.
At en blir fortere stiv eller anspent i muskulaturen feks skuldre, armer?

Fint å se at det går an å ta 2 tabletter. Har tatt en de siste dagene, og er blitt bedre i bena, men ikke helt god, så da tar jeg 2 ikveld.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 14:54   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Vondt i leggene???

Da min far var i Tyskland og bad om noe å sove på fikk han magnesiumtabletter fordi de er generelt avslappende. Jeg sover også veldig godt når jeg tar de så derfor pleier jeg å unne meg 2 om kvelden i helgene.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 15:30   #6
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vondt i leggene???

Takk for det Pearl, da skal jeg ta to ikveld! Leggene har verket og det har gått veldig ut over søvnen, så det var en fin opplysning.

Noen som vet noe mer om det kan slå ut i andre kroppsdeler enn legger og ben?

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 15:51   #7
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene???

Opprinnelig lagt inn av Håpefull, her.

Hei!
Må bare spørre om det er noen andre som opplever at de får vondt i leggene? Våknet en morgen og kjentes ut som jeg hadde vært på en dags fjelltur...Verket i leggene...Jeg hadde ikke gjort noe anstrengende dagen før... Noen andre eller er det bare meg? Lurer på om det kan ha noe med kuren å gjøre?

Hadde det akkurat som deg og som de andre her. Fikk faktisk leggkramper om natta måtte stå opp pga kramper i leggene og under føttene. Så begynte jeg å ta en magnesium på kvelden. Men så begynte hjertet mitt å dunke hardere og ujamnt... veldig ubehagelig. Snakket med hun på fedonklinikken om det og jeg fikk beskjed om å ta magnesium 3 ganger daglig og kalium morgen og kveld.. pluss Farris!!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 15:55   #8
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Vondt i leggene???

Magnesium bare forverret krampene hos meg, så jeg måtte drikke vann (har aldri vært flink til å få i meg nok væske), og da hjalp det. Glemmer jeg å drikke i 3 - 4 dager, kjenner jeg det begynner å lugge i legga med en gang.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 15:56   #9
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene???

Jeg tar to hver kveld. Men det virkwr ikke på stive skuldre, nakke og sånt, ikke hos meg i alle fall. Det er hos meg anspente muskler. Så derfor må jeg trene for å myke opp dette.
Håper det hjelper!
Og Impulsiw - interessant altså!
Bra at det var relativt enkelt å fikse

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:03   #10
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene???

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Jeg tar to hver kveld. Men det virkwr ikke på stive skuldre, nakke og sånt, ikke hos meg i alle fall. Det er hos meg anspente muskler. Så derfor må jeg trene for å myke opp dette.
Håper det hjelper!
Og Impulsiw - interessant altså!
Bra at det var relativt enkelt å fikse

Ja.. det er bedre, men hjertet er ikke helt "godt" enda. Uregelmessig rytme.. legen klarte ikke måle blodtrykket mitt med sånn "auto" måler. Den bare blåste seg opp...blåste seg opp..og blåste seg opp...til slutt gjordet det jæ*** vondt i armen. så han måtte måle med gamlemetoden ja..

Har faktisk gått til innkjøp av dosett for å holde styr på alle kosttilsuddene..! Tar jo vitapro, silica, magnesium ( 3 g dgl), kalium (2 g. dagl), kalsium, spirulina (2 tabl 4 g dgl), barbasco pluss, sink m c vitamin.....sikkert noe jeg har glemt. Det ble så mye å holde styr på og så mange turer i medisinboksen at jeg kjøpte dosett..rett og slett

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:09   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene?

Jeg kjenner ikke til alle tilskuddene du tar, Siw, men er du sikker på at de går bra sammen?
Noen tilskudd slår hverandre i hjel, mens andre forsterker virkningen av hverandre til ikke så bra resultater!
Sammen med reseptpliktige medisiner kan det faktisk bli farlig å blande en masse ting!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:12   #12
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg kjenner ikke til alle tilskuddene du tar, Siw, men er du sikker på at de går bra sammen?
Noen tilskudd slår hverandre i hjel, mens andre forsterker virkningen av hverandre til ikke så bra resultater!
Sammen med reseptpliktige medisiner kan det faktisk bli farlig å blande en masse ting!

Skal ikke ha noen interaskjoner de kosttilskuddene jeg tar. Vitapro er jo antioksydanter. Barbasco plus fremmer produksjonen av kroppens naturlige DHEA. Men hvis jeg hadde føyd til ginko og johannesurt... så hadde nok saken stilt seg annerledes

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 17:33   #13
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene?

hahaha - dosett - for alle kosttilskudd - den er nydelig impulsiw

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 17:47   #14
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene?

Ja ikke sant mye å holde styr på!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 19:58   #15
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Vondt i leggene?

Jeg får disse krampene dersom det går for lenge mellom hver gang jeg trener, og dersom jeg hopper over ketolysetablettene en kveld.
Så lenge jeg gjør begge deler - så er jeg helt fin
Tar antioksidanter og omega 3 i tillegg.

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 20:24   #16
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vondt i leggene?

Mye nyttig info, takk alle sammen.

Regnet med det var musklene i nakke, skuldrer jeg også, Vibeke40, og må nok trene mer jeg også. Men håpet det kunne hjelpe, synes jeg har vært ekstra stiv i nakke/skuldre og legger den siste uken. Nakke/skuldre har sikkert sammenheng med dårlig søvn pga legger. Alt henger sammen.

Vann er nok viktig ja.Har skjerpet meg med vann inntaket, har vært litt sløv tidligere, men de siste dagene har jeg vært mye flinkere, håper det også kan hjelpe.

Ser du LilleM0r tar antioksidanter og omega 3 i tillegg til ketolyse? Er det nødvendig?

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 20:27   #17
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Vondt i leggene?

Nei, tror ikke det. Men jeg brukte dem fra før og ser ingen grunn til å slutte, mulig det er litt "smør på flesk" sammen med ketolysetablettene. Mwn jeg velger altså å fortsette med de

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 20:29   #18
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene?

Man får jo ikke noe særlig frukt på denne dietten. Det er jo fra det og bær vi får mest anioksidanter (eller 1 ts kanel per dag ) .. De anbefaler tilskudd av tran/omega3 hvis man ikke spiser fet fisk miiinst 3 dager i uka. Men hvis du spiser makrell i tomat, laks, sild osv.. tre ganger i uka eller mer får du i deg det du trenger gjennom kosten. Jeg tar tran hver dag for sikkerhets skyld. Man kan visst ikke få for mye "møllers tran"

Ellers kan du hente det gode fettet fra nøtter og avokado..

Grønn te er det mye antioksydanter i. Leste at rosenkål også er veldig bra.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 20:54   #19
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vondt i leggene?

Dere er et oppkomme av nyttig informasjon Takk.

Forsøker å få i meg fet fisk flere ganger i uken, men klarer ikke alltid 3.
Laks og ørret samt makrell i tomat ofte det som brukes til lunsj. Avocado spiser jeg også, om ikke hver uke. Nøtter har jeg vært litt forsiktig med, har brukt det i bakst (mandel og hasselnøtt mel) men har ikke spist rene nøtter.

Har noen Omega 3 her så jeg skal ta dem. Jeg tror jeg fikk mer enn nok Møllers Tran som barn, så det blir tabletter for meg.

PS: har ikke spist skitne nøtter heller!!!


Sist redigert av isabella : 08-11-08 kl 20:55. Årsak: poster før man leser!
isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 22:31   #20
Håpefull
Juniormedlem
 
Håpefull sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 38
Innlegg: 44
Håpefull er på en erverdig vei

Sv: Vondt i leggene?

Tusen takk for flotte svar! Begynte med magnesium dor 2 dager siden, så håper det da blir bedre
Jeg er ekstremt flink å drikke my vann så er nok ikke det...Glad for at jeg fikk et svar på problemet mitt. Står på boksen at man ikke bør overskride daglig dose...og det er jo bare 1. Er det da bra å ta 2???

__________________



Håpefull
Håpefull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 22:46   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene?

Det står "bør", ikke "må".
Har du ikke effekt av en, kan du prøve med to, men ikke mer uten i samråd med legen din.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 07:08   #22
Håpefull
Juniormedlem
 
Håpefull sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 38
Innlegg: 44
Håpefull er på en erverdig vei

Sv: Vondt i leggene?

Tror jeg får begynne å ta to fra nå av...Har tatt en nå i 3 kvelder og er like ille i dag når jeg stod opp...Kjennes kjempesliten ut i beina og det etr ikke særlig motiverende når man skal på jobb..og i tillegg er det søndag og samboeren kan sove så lenge han vil hehe
Da tenker jeg det er trygt å ta to, prøver det fra i dag
Ha en flott farsdag alle sammen!

__________________



Håpefull
Håpefull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:02   #23
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Vondt i leggene?

Det går sikkert bra En annen ting som er verdt å ta med seg, jeg har både erfart og lest her inne (samt i boka til Torkil) at det tar ca. 4-6 uker før kroppen venner seg til fettforbrenningen - og da stabiliserer den seg. Dvs. at flere av plagene en har hatt inntil nå, blir borte eller blir mye mildere. Vet ikke hvor lenge du har holdt på, men for meg stemte dette godt. Jeg har det helt utmerket nå og trives veldig godt på denne kuren.
Holdt ut, lykke til

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 13:18   #24
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vondt i leggene?

Hei igjen

Leste det siste innlegget ditt LilleM0r, og det er dette jeg synes er merkelig.

Jeg har holdt på i ca 6 uker (startet med Skaldemann, men gikk sakte men sikkert over til ketolyse). Har boken og ketolyse tablettene, som jeg startet med denne uken.

De første ukene var formen upåklagelig, energi, godt humør (pga vektnedgang?), ingen søvnproblemer men kjente jeg trengte mindre søvn enn før. Det eneste jeg ubehaget jeg merket var varmeutvikling (men er også i overgangsalder så det kan spille inn) og ketose ånden (som jeg enten har vent meg til, eller som er blitt mindre). Da tok jeg antioksidanter, vitaminpille og omega 3. Jeg har stixene og er i ketose.

Det er først nå i uke 6 (slutten av uke 5) jeg får problemene med verk/kribling og krampetendenser i legger/ben. Spiser omtrent 15 karb til dagen, flere typer grønnsaker til middag, endel dager med salat til lunsj. De siste ukene vært flink og drikke ca 2 liter vann spredt utover dagen. Tar tablettene (begynte denne uken).

I tillegg er jeg ganske stiv i nakke/skuldre og faktisk hodet. Litt sløv også.

Har andre merket at de har god form for så å snu etter noen uker?

Kan nevne skal til årlig legekontroll i neste uke og da skal jeg få tatt endel blodprøver, så får vi se om det er noe som "mangler". Eneste jeg er tenker kan slå ut er kolestrolen som muligens vil ha økt nå i begynnelsen, men regner med at det ordner seg etterhvert.

Anyone??

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 15:49   #25
Stinefb
Nytt Medlem
 
Stinefb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 41
Innlegg: 1
Stinefb er på en erverdig vei

Sv: Vondt i leggene?

Har gått på Ketolyse nå i ett par uker, funker strålende, har gått ned 3 kg. Men har fått så vondt i hoftene, spesielt når jeg skal sove.. Men nå ser jeg at det er bare magnesium som skal til. Takk for tipset. Skal til innkjøp i morgen

Stinefb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vondt i nyrene? Pearl Fysisk og mental helse 31 27-02-11 11:39
Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp! Dietorelle Lavkarbo generelt 10 26-11-08 09:43
Hvor mye kan jeg miste i cm på leggene? Hjelp! Dietorelle Spørsmål og svar 4 03-11-08 21:40
Får så vondt i leggene når jeg går Lindis Trening 15 14-09-08 21:07
Vondt Ablazed Spørsmål og svar 5 04-03-06 23:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no